MuscleMeat

Goed Trainings shema ?

Freekboy

Novice
Waardering
0
hallo,
Ik ben 12 jaar weeg 34kg.
Ik heb zelf een schema op gezet denk niet dat het heel goed is dus als jullie mij willen helpen mag dat !
Dit is mijn eigen schema

1) touwtje springen 50-100x
2) 10x optrekken
3) 30sit-ups
4) max. 15min boksen
5) Gewichten lang vasthouden (met gestrekte armen)
6) 2min rust
7) 5 min schaduw boksen

als jullie een beeter weten alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Omg ga eens eten, mijn zoontje van 4 weegt al 21,5 kg.

je bent 12j en moet je nog ontwikkelen. Ik zou in je plaats zoveel bw oefeningen doen als je maar wil en gewoon genieten van je jeugd.

Gewichten lang vasthouden lijkt mij niet zo verstandig, en je bereikt er ook niet zoveel mee. Maar zoals gezegd, bodyweightoefeningen zoals optrekken maar ook opdrukken(die zou ik als ik jou was ook gaan doen, staat er niet bij) zijn een prima begin voor later, over een jaar of 3-4 als je dan besluit om echt aan krachttraining te doen. Maar voor jouw leeftijd heb je meer dan genoeg aan sit-ups, crunches, pull-ups en push-ups.

aan je lengte te zien zit je nog niet eens in je pubertijd. omdat ik ook maar 14 ben ik wel van overtuigd dat het je meer je lichaam dan je leeftijd betreft. in beide gevallen zou ik bij jouw nog geen oefeningen met gewichten gaan doen. zeker niet met gestrekte armen lang vasthouden. of je wil een kapotte elleboog en schouder willen. wel is het goed om nu al de basis te leggen met die bw oefeningen

• Topic Starter Topic Starter
Dus eigelijk moet mijn schema een beetje op dit gaan lijken?
2) 10x optrekken
3) 30sit-ups
4) max. 15min boksen
5) 2min rust
6) 5 min schaduw boksen

wat is je doel eigenlijk?

als ik jou was zou ik gwn opdrukken en sit-up's doen, crunches enzo tot je wat ouder bent en dan kijken wat je verder wilt

Mooi schema volg de zelfde namelijk! Ben de laatste 3 weken 5 kg aangekomen

Mooi schema volg de zelfde namelijk! Ben de laatste 3 weken 5 kg aangekomen

Hahaha.

Ik zou niet te moeilijk doen, je ben pas 12 jaar. Je gaat nog genoeg groeien en sterker worden. Ga gewoon lekker voetballen en verder kan je prima wat crunches en pushups doen.
Zoals gezegd komen de oefeningen met gewichten over een paar jaar, als je 16 ben ofzo.

hallo,
Ik ben 12 jaar weeg 34kg.
Ik heb zelf een schema op gezet denk niet dat het heel goed is dus als jullie mij willen helpen mag dat !
Dit is mijn eigen schema

2) 10x optrekken
3) 30sit-ups
4) max. 15min boksen
5) Gewichten lang vasthouden (met gestrekte armen)
6) 2min rust
7) 5 min schaduw boksen

als jullie een beeter weten alvast bedankt

Mag dat :D?

Ik weet je lengte niet, maar volgens mijn ben je wat te licht voor je leeftijd.
Probeer sowieso wel goed te eten en goed te drinken (geen cola, maar water).
Daarnaast zou je bijvoorbeeld eens lid kunnen worden bij een sportschool bij jouw in de buurt en eerst eens 1 keer in de week gaan fitnessen.

Terug
Naar boven