XXL Nutrition

goede aanpak politie

mooie trap, eens wat anders dan de aanpak hier...

hehe die krijgt effe een paar minuten geen lucht meer :D

Mooie kick idd, moeten ze hier ook maar eens doen bij dat soort gasten..

hehe, lights out, game over :D

ja die agenten in het buitenland.. ( spanje etc.) die lusten er wel pap van.

Maar denk je dat een politie agent een kampioen in zijn gevechtssport neer krijgt? Het zal altijd wel met de opleiding te maken hebben. Hier in bels ben je al agent als je een wapen kan vasthouden in principe. :p

hahaha, die agent die hem die schop geeft is eerst nog bezig met een andere arrestant. Dan ziet hij dat die ene problemen maakt, stopt met die andere en schopt meteen die probleemmaker tegen de grond :roflol:. Nice :D

zoals het hoort :thumbup:

niet zeuren, niet meewerken is klappen krijgen.

hier in mijn dorp ook gezien met oud en nieuw
1 kerel had nogal een grote bek richting de politie. even later loopt hij langs hen heen om naar een parkeerterrein te lopen: bam wordt ook gelijk tegen de grond gesmakt :roflol:

en niet enkel hij die trapt, ook de andere gaat naar voor, hier zouden ze achteruit gaan. respect

die gast in dat blauwe shirt, toont geen angst hij loopt gewoon als een killing machine op die gast af, ziet er leuk uit :)

Ik vind de scene wel raar maar in sommige landen wil je ook niet opgepakt worden.

Mooi, gecontroleerde trap. Ook mooi om te zien dat ze nog durven te vechten daar, ipv direct naar de pepper te grijpen.

en niet enkel hij die trapt, ook de andere gaat naar voor, hier zouden ze achteruit gaan. respect

Wat is dat toch voor een gezeik? :rolleyes:

Ben jij wel eens opgepakt terwijl jij zo deed als die gast in dat filmpje? Of ooit gezien dat iemand zich op die manier verzette? Nee, ik weet zeker van niet.

Russian police:)

Vergeet ook niet dat ze iedereen zomaar in elkaar kunnen trappen als je geen "fooi" wilt geven daar, zeker als ze niks te doen hebben.
Maar is ook opzich niet zo gek met de salarissen die ze daar krijgen.

Mensen die zeggen dat het goede politie is weten duidelijk niet waar ze het over hebben.

Is dit niet 'streetfighter - the real movie' ? Ziet er stukken beter uit dan de film van Jean Claude. :D

Terug
Naar boven