MuscleMeat

Goede Creatine ???

Creapuur91

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Hallo,
Sinda een paar dagen gebruikt ik Whey Gainer en Creatine monodraat puur (poeder). Ik ben aan de diaree en vraag me af wat ik verkeerd doe. Is de combinatie verkeerd of geen goede creatine ??
En wanneer kan ik dit het beste innemen. Doe nu creatine na de training eet theelepel in een glas water.

Ik denk eerder dat het aan de gainer ligt. Probeer even een paar dagen geen creatine in te nemen (of de gainer) en kijk of je dan nog last hebt.

Als je gainer de 'schuldige' is, kan het zo zijn dat je lactose intolerant bent. Er zijn ook verhalen bekend van maagproblemen met creatine dus dat kan het ook zijn..

Ik denk dat het aan je creatine ligt, je moet er zeker geen bergen van innemen.
5gr/ dag is voldoende.
Hoe zit het met je vochtgehalte eigenlijk?
Als je aan de creatine zit, drink je best meer water dan anders, dit vergeten nogal wat jongens eens.

Damn kerel, hoe heb je de "breaking news" geflikt? Ik schrok bijna....

lol tag abuse... :roflol: kaartje...

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het aan je creatine ligt, je moet er zeker geen bergen van innemen.
5gr/ dag is voldoende.
Hoe zit het met je vochtgehalte eigenlijk?
Als je aan de creatine zit, drink je best meer water dan anders, dit vergeten nogal wat jongens eens.

Een theelepel is 5 gram ;)

Probeer de creatine eens in te nemen met een dextrose-rijke drank zoals druivensap. Dat hielp voor mij.

Zeker ook 2,5L water per dag drinken (excl drank tijdens trainen)

Ik heb een vraagje en zonder om er een apart topic voor te maken.

Ik doe krachttraining en daarna cardio en nu heb ik gelezen dat je creatine in moet nemen na de training is dat dan direct of een halfuur later? En is dat dan na mijn complete training of gelijk na de krachttraining?

Terug
Naar boven