XXL Nutrition

goede eerste kuur?

den andy

Novice
Waardering
0
TestE
Nolva
optioneel d-bol
kan mij iemand iets meer vertellen over deze producten?zijn het goede producten voor een eerste kuur?welke resultaten mag ik verwachten?heeft er iemand ervaring mee?bedankt

Er valt genoeg te lezen over deze producten, kijk eens in de Wiki sectie.

Resultaten zijn ook afhankelijk van je voeding ,training en rust.:)

• Topic Starter Topic Starter
Kan je ons ook wat verdere details geven, ivm je lengte, gewicht, BF% en aantal jaren training?

Verder lijkt het me zoals reeds gezegd dat je jezelf hierin eerst wat verder dient in te lezen (zie sticky's op dit forum).

Grtz,

Kan je ons ook wat verdere details geven, ivm je lengte, gewicht, BF% en aantal jaren training?

Verder lijkt het me zoals reeds gezegd dat je jezelf hierin eerst wat verder dient in te lezen (zie sticky's op dit forum).

Grtz,
mijn lengte is 1,77 meter en 55 kg.ktrain al een jaar maar ik kom niets van massa bij.kben al die shakes al beu gedronken
bedankt

Kuren zonder goed eten helpt je ook niet.

bedankt voor de reactie.kan jij mij soms nog wat raad geven?bedankt

als ik je een link geef moet je wel ff de moeite nemen om te kijken.

eerste wat er staat is:

Als je advies wilt over je eerste kuur, dan hebben we om je te helpen deze informatie nodig:

Wat je leeftijd is
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
Welke supplementen je al hebt gebruikt
Waarom je deze kuur wilt doen
Wat je wilt bereiken in bodybuilding op lange termijn?

dus ik zou zeggen brand los ;)

De producten die je opnoemt zijn AAS die gebruikt worden in bulkkuren.

Test is altijd een goede basis en dbol kan je de eerste 4 weekjes erbij stacken idd.

Lees je goed in qua voeding en het gebruik van deze AAS (en pct nie te vergeten) zoals reeds vermeld is.
55 kg is wel redelijk laag lijkt me om al te beginne, maar van mij zul je echt geen kritiek horen ivm een te laag gewicht aangezien ik extreem lang op 57 kg heb gestaan. ;)

mijn lengte is 1,77 meter en 55 kg.ktrain al een jaar maar ik kom niets van massa bij.kben al die shakes al beu gedronken
bedankt

Drink dan geen shakes meer ???

Eet wat meer, train wat harder, jaartje later de resultaten eens bekijken.

Dus eet gewoon tot je bijkomt en niet afkomen met ik kan eten wat ik blablalbla.

blablabla.

Pfffff...1.77mtr en 55kg, wat dacht je van echt trainen en echt eten? en jezelf echt inlezen in de materie, daarna komen de bollen pas hoor.....jij wilt het omdraaien.

lol knikker heeft wel gelijk hoor. Met eten en trainen zoals het hoort ga je niet lang blijven zitten op 55kg ;)
Nu al beginnen kuren en je gaat al vlug met gewenning te maken krijgen.
Hoeveel ga jij al niet moeten spuiten tegen je 25e bijvoorbeeld.
Als je nu reeds op je 20e met die stats gaat kuren... ;)
Dit alles is goed bedoeld hoor, we proberen je maar advies te geven e

Stel eens een voedingsschema samen van 2500Kcals, en gebruik die als leidraad.
na 2 weken verhoog je het met 200Kcals en zo kijk je wat er gebeurt.

Idd net zoals porterhouse zegt.
Dit wordt vaak gedaan bij mensen met jouw probleem hoor.
Uiteindelijk moeten en zullen ze wel aankomen, al was het pas op 3000 kcal ;)

Idd net zoals porterhouse zegt.
Dit wordt vaak gedaan bij mensen met jouw probleem hoor.
Uiteindelijk moeten en zullen ze wel aankomen, al was het pas op 3000 kcal ;)

en kan er mij dan iemand helpen met dat eten?wat ik vooral moet eten enzo?want met dit gewicht kan je niet echt uitzetten hé.met mijn spieren heb ik geen last want ik begin een mooi figuur te krijgen maar het is gewoon in mijn massa.kzou tog zeker graag 20 kg bijkomen.bedankt

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Drink dan geen shakes meer ???

Eet wat meer, train wat harder, jaartje later de resultaten eens bekijken.

Dus eet gewoon tot je bijkomt en niet afkomen met ik kan eten wat ik blablalbla.

blablabla.
dus die shakes zijn niet nodig om bij te komen?

Echt grappig te weten dat ik iemand ken met exact jouw problemen.
Zijn stats zijn zoiets:
1m80 ongeveer
tussen de 55 en 60kg zegt em
1j training, nix aan gekomen miss wel wat droger ma that's it.
Die jongen gaat nu beginnen kuren omdat hem het Zo beu is lol.
Zijn training is nochtans niet slecht, heb er al enkele keren mee weeste trainen dusja het zal wel een beetje aan de voeding te wijten zijn zeker :rolleyes:
Maar ja i can't blame him, mee zulke ecto geneticskes weet ik zelf niet wat ik in zijn plaats zou doen eigenlijk.
Dusja :D

Dit wil niet zeggen dat ik wil dat je ook gaat kuren e :d als je geduld heb werk dan aan training/voeding enzo.

Echt grappig te weten dat ik iemand ken met exact jouw problemen.
Zijn stats zijn zoiets:
1m80 ongeveer
tussen de 55 en 60kg zegt em
1j training, nix aan gekomen miss wel wat droger ma that's it.
Die jongen gaat nu beginnen kuren omdat hem het Zo beu is lol.
Zijn training is nochtans niet slecht, heb er al enkele keren mee weeste trainen dusja het zal wel een beetje aan de voeding te wijten zijn zeker :rolleyes:
Maar ja i can't blame him, mee zulke ecto geneticskes weet ik zelf niet wat ik in zijn plaats zou doen eigenlijk.
Dusja :D
bij mij is het just hetzelfde en dat is is frustrerend.dat zit al lang in mijn hoofd dat ik echt wil verzwaarderen maar het lukt niet uds ga je naar andere middelen zoeken.heb jij nog raad inverband met dat eten?welke producten zijn goed om te eten?
bedankt

bij mij is het just hetzelfde en dat is is frustrerend.dat zit al lang in mijn hoofd dat ik echt wil verzwaarderen maar het lukt niet uds ga je naar andere middelen zoeken.heb jij nog raad inverband met dat eten?welke producten zijn goed om te eten?
bedankt

bananen, chocomelk, pasta's, vis,vlees enz enz.
Begin s morgens eens met een dikke bak havermoutpap of brinta.

bedankt

Pff met vragen rond eten ga je beter eens aankloppen bij de ervarener bbers hier.
Wat ik wel weet is dat havermout, kwark, kippefilet, spaghetti, whey proteïne shakes, creatine enz echt wonderen verricht.

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

als het om te lachen is laat dan maar zo.ik doe de moeite en zoek raad hé. je zou beter jongens helpen in plaats van uitlachen.niet iedereen is zwaar gebouwd hé

Je moet je niet afreageren op hem.
Hij is misschien ook ooit begonnen als ecto met een gewicht onder de 60, anders moet hij idd niet spreken.
Er is niets zo moeilijk om als ectootje van 50+kg te beginnen trainen met als doel de 100kg te halen.

Terug
Naar boven