AndroidHealthClinic

goede eerste kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Pff met vragen rond eten ga je beter eens aankloppen bij de ervarener bbers hier.
Wat ik wel weet is dat havermout, kwark, kippefilet, spaghetti, whey proteïne shakes, creatine enz echt wonderen verricht.

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Je moet je niet afreageren op hem.
Hij is misschien ook ooit begonnen als ecto met een gewicht onder de 60, anders moet hij idd niet spreken.
Er is niets zo moeilijk om als ectootje van 50+kg te beginnen trainen met als doel de 100kg te halen.
ma zo zwaar worden dat kan ik niet natuurlijk halen.en als je niets bijkomt dan verlies je de moet en ik wil niet stoppen met trainen.bedankt

Ik vraag me eigenlijk af, bij het lezen van deze topic, of iemand soms verhalen weet van gasten die ook effectief op een gewicht onder de 60 zijn beginnen kuren? en nu bv. zo'n 100 kg hebben bereikt ondertussen :rolleyes:
Van 55 tot 85 kan je in principe doorlopen in 3 kuren e als je het heel sterk aanpakt lol. Maar ja ben een beetje aan't dromen geraakt :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me eigenlijk af, bij het lezen van deze topic, of iemand soms verhalen weet van gasten die ook effectief op een gewicht onder de 60 zijn beginnen kuren? en nu bv. zo'n 100 kg hebben bereikt ondertussen :rolleyes:
Van 55 tot 85 kan je in principe doorlopen in 3 kuren e als je het heel sterk aanpakt lol. Maar ja ben een beetje aan't dromen geraakt :)
wat zou jij dan aanraden of doen?en ik weet hte.eten.iedereen zegt dat maar het werkt niet.bij u kameraad is het juist zelfde hé

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

en kan ik dat bereieken met die prodcuten die in het begin vermeld staan?

wat zou jij dan aanraden of doen?en ik weet hte.eten.iedereen zegt dat maar het werkt niet.bij u kameraad is het juist zelfde hé

nja wat die eet daar houd ik me zo niet mee bezig maar ik weet wel dat 55kg niet je natuurlijke maximum is hoor.
Pak maar dat je naturel zeker tot 75 kg moet kunnen geraken binnen enkele jaren tijd.
Mijne maat was gewoon vré ongeduldig enzo ook hij wist ook wel dat hij binnen de 5j iets ging bijgekomen zijn maarja tmocht wel wat vlugger begrijpje

Heb ook een maat, super ecto. Ging ook half jaartje mee trainen. Is daarna gestopt
schoot toch niet op bij hem zei die.
Smorgens eten neej, dan krijg ik geen had door mijn strot hoor... de ene dag om 9 uur eruit de andere dag om 11 uur soms 14.00 uur. At zich ook te barsten in weight gainers. Sja helpt geen ruk met zown ritme etc.

Degelijk voedingsschemamet om de 2-3 uur genoeg eiwitten/koolidraten en vetten. Heb je nodig. Genoeg discipline dan zul je echtwel aankomen.

bedankt tog iemand da wilt helpen in plaats van uit te lachen;)

Sry als het als uitlachen overkomt maar het is hier altijd hetzelfde liedje dat je hoort.

Je moet zelf niet altijd die havermout enzo eten als je een heel vlug metabolisme hebt. Probeer zoveel mogelijk vlees en noten te eten, als je merkt dat je te vlug vet wordt minder dan iets van kcals en vul dit tekort in je maag dan aan met groenten.

Die shakes zijn eigenlijk bedoeld als maaltijd vervangers dus probeer gewoon iedere 2 uur te knabbelen.

Btw ik ben ook op 52 kg begonnen hoor met trainen maar dan op 1.70m.

Sry als het als uitlachen overkomt maar het is hier altijd hetzelfde liedje dat je hoort.

Je moet zelf niet altijd die havermout enzo eten als je een heel vlug metabolisme hebt. Probeer zoveel mogelijk vlees en noten te eten, als je merkt dat je te vlug vet wordt minder dan iets van kcals en vul dit tekort in je maag dan aan met groenten.

Die shakes zijn eigenlijk bedoeld als maaltijd vervangers dus probeer gewoon iedere 2 uur te knabbelen.

Btw ik ben ook op 52 kg begonnen hoor met trainen maar dan op 1.70m.

En nu ben je 58KG?

Ik ben ook begonnen op +- 60kg. Andy, je bent geen "speciaal" geval. Je bent ook gewoon een mens, dus het feit dat je er niet in slaagt aan te komen betekent gewoon dat je ofwel flagrant verkeerd bezig bent ofwel dat je er niet hard genoeg voor gaat, wat zeg ik amper hebt getraind of amper hebt gegeten want de allereerste gains komen normaal zeer vlot. Begin dan gerust te kuren, als ge echt geen drive hebt om van 55kg naar 56kg te geraken, ga je zo ook nergens komen. Maar toch succes, en om het een constructieve post te maken: je moet "goed eten" en "hard trainen" !! Wat vrij logisch is.

Laatst bewerkt door een moderator:
IEDEREEN komt aan als hij goed eet.. de een iets sneller dan de ander, maar als je niet vooruit gaat ligt dat volledig aan jezelf (training of voeding, denk het laatste..), en niet aan je genen.. Ik kwam ook nooit aan, ik moest echt extreem eten.. Ben natural van 56 kg (@ 8%) naar 74 kilo (@ 6-8 %) gegaan in 2 jaar, maar moest er wel extreem voor eten (rond de 5000 kcal)

Kijk eens een beetje rond in de Voedingsectie!

Probeer eens veel kwark te eten (magere kaas), bananen, melk, chocomelk, rijst, veel kip, steak, tonijn in eigen nat, zalm, kaasburgers, kaas, en een goeie weightgainer; ik raad mammoth 2500 aan, heeft een goeie smaak!

Probeer daarbij een supllement zoals creatine en/of rpm.

Ben zeker dat je goed in massa en kracht zal toenemen als je dit volgt en goed traint, denk ook rust is ook zeer belangrijk.

Probeer dit zeker 2 jaar vol te houden en dan kan je even denken om een kuurtje te starten.

Grtz

Volgens mij zijn we eruit dat ts naar de voedingsectie moet....

of naar cement boer

Terug
Naar boven