MuscleMeat

goede kuur ? test e

De lauwwste

Freaky Bodybuilder
Waardering
164
Test e met als kickstart dianabol

Zal er als volgt uitzien

week 1 - 3 : dianabol 30mg
week 1 - 12 : test e 500mg
week 14 - 18 : 20 mg nolva

Verder heb ik ook nog proviron liggen.
Zal ik die er best ook nog ergens bijzetten aangezien ik die toch heb?

EDIT :

Is nu dit geworden :

Week 1 - 5 : 40mg dboll
Week 1 - 12 : 500mg test e
Week 6 - 13 : 50mg proviron
week 14 - 18 : 25mg nolvadex>nolva

Ziet er goed uit. Provi kan je de hele kuur laten doorlopen als je wil, hangt ervan af hoeveel je er hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit. Provi kan je de hele kuur laten doorlopen als je wil, hangt ervan af hoeveel je er hebt.

Voor hele kuur vast niet genoeg.
Heb het waarschijnlijk ook pas morgen.
Omdat ik eerst nergens nolva of clomid vond had ik dat maar besteld als nakuur. (met grote tegenzin eigenlijk)
Maar kerel weet niet vanbuiten hoeveel tabs/mg er in zo'n in doosje zitten, was genoeg voor men nakuur zei hij.
Dus dat zal ik morgen zien, zal nooit genoeg zijn voor men hele kuur maar moest ik er veel baat bij hebben bestel ik ervan bij, desnoods alleen naast men nakuur zetten.

Verder hoorde ik maar rare dingen van die ene dat mij dat verkocht. maakte schema'tje voor mij op van test é only 4x 250mg injecteren per week en niet nakuren.
Zo zijn er gozers in mijn gym dus bezig...

good to go!

gainze.......

**** the Dboll. neem dan Winstrol. week 1t/m5.

Wat is het verschil in de werking en sides van beide?

Dboll zal wel meer sides hebben maar zal ook wel meer opleveren niet ?
Heb altijd de indruk gehad dan winstrol redelijk zwak was, heeft me om de één of andere reden nooit echt aangesproken ook niet.
En denk dat van 30mg - 3 weken de bijwerkingen niet overdreven zullen zijn.
Bijwerkingen vooral : acne, hoge bloeddruk, koppijn. en zal als meeste orals vast wel niet geweldig zijn voor de lever.
Dit leid ik af althans uit boekje dat ik gekocht had.

Dboll zal wel meer sides hebben maar zal ook wel meer opleveren niet ?
Heb altijd de indruk gehad dan winstrol redelijk zwak was, heeft me om de één of andere reden nooit echt aangesproken ook niet.
En denk dat van 30mg - 3 weken de bijwerkingen niet overdreven zullen zijn.
Bijwerkingen vooral : acne, hoge bloeddruk, koppijn. en zal als meeste orals vast wel niet geweldig zijn voor de lever.
Dit leid ik af althans uit boekje dat ik gekocht had.

vocht huishouding niet belangrijk?

Van de dboll zal ik wel vocht gaan vasthouden.
Maar is het buiten dat dan een probleem ?
Zal het op 3 weken 30mg ook niet best meevallen ?

Ik zie er niet meteen het probleem van in.

Ik kuur niet om vocht te pakken, vooral samen met Test E.
ben ik er geen voorstander van. verergerd ook de bijwerkingen van de Test.
Daarom liever Winstrol,wat zijn werk echt wel doet.

week 1t/m5 50mg p/d;)

Ik kuur niet om vocht te pakken, vooral samen met Test E.
ben ik er geen voorstander van. verergerd ook de bijwerkingen van de Test.
Daarom liever Winstrol,wat zijn werk echt wel doet.

week 1t/m5 50mg p/d;)

Oke thx, goed punt.

Nog andere hier een andere mening erover ?

Anders verander ik de dboll en doe ik eerste 5 weken winstrol.

Maar kan ik er veel van gaan verwachten ?
Ik had tijd terug anabolic steroïde handbook eens gekocht en die zeggen erover : in lage dossises nogal zwak en in hoge dosissen krijg je last van je maag en veel stress van je lever.

Daarmee dat ik het er ook nooit echt voor gehad heb.

Winstrol kun je het best in tabs nemen, injects is gevoeliger en zeker vervelend dagelijks te zetten.

Het is zoals Bully zegt, ben ook geen voorstander van Dianabol.
en als je provi wil nemen zou ik het na de winstrol nemen voor 25mg e/d.

Regards,
PH :)

Ik zou voor de d-bol gaan, jij traint toch powerlift gericht dus wat maakt dat beetje extra vocht en vet nou uit? Proviron zou ik de hele kuur op 25mg per dag houden. Haal je nog wat in huis voor het geval gyno optreed? en heb je noch aan HCG gedacht?

TS, wat zijn je stats eigenlijk?
Met een hoger vetp als 12% zijn de bijwerkingen en omzettingen naar oestro nog heftiger.

Ik zou voor de d-bol gaan, jij traint toch powerlift gericht dus wat maakt dat beetje extra vocht en vet nou uit? Proviron zou ik de hele kuur op 25mg per dag houden. Haal je nog wat in huis voor het geval gyno optreed? en heb je noch aan HCG gedacht?

Oja, vergeten erbij te vermelden.
Ik wil natuurlijk wel kilo's pakken en wat groter worden maar vooral kracht.
Proviron dan de eerste weken weglaten ?

Over de dboll of winstrol ga ik nog even heel goed moeten nadenken wat ik nu ga doen. Misschien dat ik bij dit topic er nog wel wat wijzer uit word.

Ben ook al een paar pagina's lang aant bladeren bij de kuurdagboeken.
Ik vind alleen logs van test + dboll en geen enkel test + winstrol.

Ik heb ook nog pregnyl, al veel spijt van dat ik dat gekocht had, zal dat voor dit kuurtje niet nodig hebben zeker ?

En voor die proviron niet wachten tot dboll of winstrol voorbij is ?

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

TS, wat zijn je stats eigenlijk?
Met een hoger vetp als 12% zijn de bijwerkingen en omzettingen naar oestro nog heftiger.

% nog nooit laten meten omdat ik daar eigenlijk geen fl**ker omgeef.
Heb vroeger als kind wel lange tijd last gehad van gyno.
(maar dat heeft iedereen misschien vroeger ???)

Dit is foto van van onderhalve maand terug vet% is weinig veranderd

205f434.jpg

pregnyl is zeker niet zonde man dat je dat gekocht heb, gewoon iedere week 500iu zetten tot een week na je laatste prik vlak voor je je nakuur in gaat. Dan weet je zeker dat je geen krimpende ballen krijgt. Ik snap niet waarom je die proviron niet de hele kuur wilt slikken het is niet lever toxies maar het zorgt er wel voor dat je gehele kuur je vrije test hoger ligt als zonder provi.

pregnyl is zeker niet zonde man dat je dat gekocht heb, gewoon iedere week 500iu zetten tot een week na je laatste prik vlak voor je je nakuur in gaat. Dan weet je zeker dat je geen krimpende ballen krijgt. Ik snap niet waarom je die proviron niet de hele kuur wilt slikken het is niet lever toxies maar het zorgt er wel voor dat je gehele kuur je vrije test hoger ligt als zonder provi.

Ik viel net ook maar uit de lucht dat ik hoorde "Proviron met dianaboll samen ???"

Had echter nog nooit veel over proviron gelezen en weet ook niet waarom je het niet met andere zou kunnen stacken.

Over die pregnyl ga ik nog even lezen.
Dacht gelezen te hebben dat je niet zwaar kuurt dat je het beter kan laten. Nog mensen die zeggen dat het helemaal niet zo is ?

Test e met als kickstart dianabol

Zal er als volgt uitzien

week 1 - 3 : dianabol 30mg
week 1 - 12 : test e 500mg
week 14 - 18 : 20 mg nolva

Verder heb ik ook nog proviron liggen.
Zal ik die er best ook nog ergens bijzetten aangezien ik die toch heb?
Eerste kuur?

Ik zou de dbol optrekken naar 35 a 40 en 1 a 2 weken langer. Daarnaast zou ik van week 6 tem week 13 proviron @ 50-75mg per dag doen (afhankelijk van of je gevoelig bent voor oestrogeen of niet).

Nolva eventueel iets hoger doseren als je merkt dat je test nogal plat ligt. Anders is 25mg wel goed voor 3 a 4 weken.

Terug
Naar boven