XXL Nutrition

goede kuur ? test e

• Topic Starter Topic Starter
Eerste kuur?

Ik zou de dbol optrekken naar 35 a 40 en 1 a 2 weken langer. Daarnaast zou ik van week 6 tem week 13 proviron @ 50-75mg per dag doen (afhankelijk of jegevoelig bent voor oestrogeen of niet).

Nolva eventueel iets hoger doseren als je merkt dat je test nogal plat ligt. Anders is 25mg wel goed voor 3 a 4 weken.

Eerste kuur ja.

Zullen dat voor eerste kuur al niet redelijk zware doseringen zijn ?
Wou wat middelmatig starten.
Zit als ik start ook op een gewicht van 70kg bij 1.70m
(was begin dit jaar nog 62kg)

Of heeft doseringen niet zoveel te maken met je eigen gewicht.

Men doel is trouwens van 70kg-75kg
Kwa kracht weet ik nog niet wat te gaan verwachten.

Het heeft ook te maken met hoe je reageert.. Op zich vind ik 35-40 als kickstart voor een beginner goed te doen. Als je bang bent voor vocht, hoofdpijn, hoge bloeddruk ed dan ga je best niet boven de 35mg. Je kan ook beginnen bij 30mg en dan na een week nog verhogen. Ik wil geen gekke dosissen aanpraten ofzo, maar het is een kwestie van alles uit een kuur te halen zonder onnodige risico's te nemen. Je doel is makkelijk haalbaar met deze kuur. Met goede voeding erbij is zelfs het dubbele mogelijk. Al zal je daarvan niet alles houden na de kuur.

Het heeft ook te maken met hoe je reageert.. Op zich vind ik 35-40 als kickstart voor een beginner goed te doen. Als je bang bent voor vocht, hoofdpijn, hoge bloeddruk ed dan ga je best niet boven de 35mg. Je kan ook beginnen bij 30mg en dan na een week nog verhogen. Ik wil geen gekke dosissen aanpraten ofzo, maar het is een kwestie van alles uit een kuur te halen zonder onnodige risico's te nemen. Je doel is makkelijk haalbaar met deze kuur. Met goede voeding erbij is zelfs het dubbele mogelijk. Al zal je daarvan niet alles houden na de kuur.

Vocht en acne zegt me weinig. eerder schrik van een overkill voor men lichaam.
Ik ga nog eens goed bekijken wat net gezegt is en even opnieuw noteren hoe ik het ga doen.

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Week 1 - 5 : 40mg dboll
Week 1 - 12 : 500mg test e
Week 6 - 13 : 50mg proviron
week 14 - 18 : 25mg nolva

Ziet er mooi uit precies :)

@Big -T : die prignyl die ik nog heb liggen niet gebruiken dan ?
hoeft voor mij niet opgebruikt te worden als het niet nodig is.

Waarom raden sommige orale anabolen aan?Is toch onnodige belasting voor je lichaam.Beter inject met korte ester,niet?

week 14 - 18 : 25mg nolva

Ziet er mooi uit precies :)

@Big -T : die prignyl die ik nog heb liggen niet gebruiken dan ?
hoeft voor mij niet opgebruikt te worden als het niet nodig is.
Zal je zeker niet ontevreden van zijn. Ik denk zelf aan dergelijke kuur als ik er aan begin.

Pregnyl zou nodig kunnen zijn na week 7-8. Dus gewoon bij de hand houden.

Test e met als kickstart dianabol

Zal er als volgt uitzien

week 1 - 3 : dianabol 30mg
week 1 - 12 : test e 500mg
week 14 - 18 : 20 mg nolva

Verder heb ik ook nog proviron liggen.
Zal ik die er best ook nog ergens bijzetten aangezien ik die toch heb?

EDIT :

Is nu dit geworden :

week 14 - 18 : 25mg nolvadex>nolva

Eerste kuur ja.

Zullen dat voor eerste kuur al niet redelijk zware doseringen zijn ?
Wou wat middelmatig starten.
Zit als ik start ook op een gewicht van 70kg bij 1.70m
(was begin dit jaar nog 62kg)

Of heeft doseringen niet zoveel te maken met je eigen gewicht.

Men doel is trouwens van 70kg-75kg
Kwa kracht weet ik nog niet wat te gaan verwachten.

Eerste kuur?

Ik zou de dbol optrekken naar 35 a 40 en 1 a 2 weken langer. Daarnaast zou ik van week 6 tem week 13 proviron @ 50-75mg per dag doen (afhankelijk van of je gevoelig bent voor oestrogeen of niet).

Nolva eventueel iets hoger doseren als je merkt dat je test nogal plat ligt. Anders is 25mg wel goed voor 3 a 4 weken.

Je dosering Provi is zwaar overdreven, 25mg is genoeg bij deze producten.
in een 1e kuur, moet je eerst kijken of je ergens gevoelig voor bent.

gelijk alle voorzorgsmaatregelen eten, komt aardig onzeker over.

Het fullbw van de TS met 70kg, is ook te licht om al gelijk 500mg Test E te zetten.

Zwaar overdreven 1e kuur dus.

Dit is mijn advies,waar je zeker schone gains mee behaald.(indien je voeding en training oke zijn)

week 1-6 winny @40mg e.d
week1-10 Test E 250mg e5d.
nakuur te starten 10 dagen na je laatste inject 4 weken 20mg Ndex e.d.

verder kun je na je winny provi nemen op 25mg e.d
en zo nodig eerder starten met nolva.

Regards,

PH. :)

Het fullbw van de TS met 70kg, is ook te licht om al gelijk 500mg Test E te zetten.

Dit is mijn advies,waar je zeker schone gains mee behaald.(indien je voeding en training oke zijn)

week 1-6 winny @40mg e.d

Regards,

Voeding en trainen zijn wel in orde denk ik ja.
Heb naturel toch ook altijd kwa kracht en massa erg snel gevorderd.

De kuur die ik nu opgesteld had bevalt me wel erg goed maar zit ook wel met de schrik dat het nogal zwaar zal zijn voor mijn lichaamsgewicht.

Misschien goed idee die kuur voor 2de te houden ergens begin volgend jaar.
En nu toch maar met lichtere te starten.
Wat zijn de risico's die ik loop dat ik tehoog doseer tegenover men lichaamsgewicht ?
Word het dan schadelijk voor men organen of worden gewoon de typische side effects veel erger ?

week 1-6 winny @40mg e.d

Regards,

Ik ben het totaal niet met je eens. Gewicht en ervaring spelen niet mee in de effectieve dosis van een AAS. 500mg test is prima voor een beginner. Of je neemt 250mg en 250mg van wat anders. Maar 250mg test op zich is vrij zwak. Je gaat zo niet voldoende benutten wat mogelijk is.

Proviron is erg zwak en aan 25mg ga je amper wat merken. Ik ken zo genoeg mensen die dat beamen.

Winstrol is duur en voegt weinig toe aan een kuur in termen van kracht en kilo's, leuk voor wie wedstrijden doet maar verder weinig boeiend.

Kijk iedereen heeft zijn mening over wat een eerste kuur moet zijn. Mijn mening over hoe zo'n kuur er kan uitzien heb ik gegeven. Het is aan de TS om uit te maken waar hij voor kiest. Als hij kiest voor mijn kuur weet ik dat hij niet teleurgesteld zal zijn, bij de jouwe ben ik daar niet zo zeker van.

Ik ben het totaal niet met je eens. Gewicht en ervaring spelen niet mee in de effectieve dosis van een AAS. 500mg test is prima voor een beginner. Of je neemt 250mg en 250mg van wat anders. Maar 250mg test op zich is vrij zwak. Je gaat zo niet voldoende benutten wat mogelijk is.

Proviron is erg zwak en aan 25mg ga je amper wat merken. Ik ken zo genoeg mensen die dat beamen.

Winstrol is duur en voegt weinig toe aan een kuur in termen van kracht en kilo's, leuk voor wie wedstrijden doet maar verder weinig boeiend.

Kijk iedereen heeft zijn mening over wat een eerste kuur moet zijn. Mijn mening over hoe zo'n kuur er kan uitzien heb ik gegeven. Het is aan de TS om uit te maken waar hij voor kiest. Als hij kiest voor mijn kuur weet ik dat hij niet teleurgesteld zal zijn, bij de jouwe ben ik daar niet zo zeker van.

Ik zou persoonlijk ook voor dianabol gaan ipv winstrol , wat mij wel stoort is dat je dan na week 4 een kleine terugval hebt in gains en kracht.

is 250mg e5d niet "overeenkomstig" als 350mg ew? en 350 en 500 zit maar 150 tussen..

hey reem zag dat je net zei, dat je eerst je vrouw wil bezwangere voordat je gaat kuren. Is kuren slecht voor je spermacellen dan?

er is statistisch bewijs dat.. en in het onderzoek naar de mannenpil, blablabla..

Dus: als ik aas ga gebruiken en het lukt mij niet om mijn vrouw voor de 2e keer te bezwangeren, zal er altijd in mijn hoofd spoken dat......... ;) Overigens toen mijn vrouw hoorde dat als je aas gebruikte, er 50% meer kans was op een meisje. Werd ze wat enthousiaster (wil ze graag), maar toch even niet. Dan maar nog een jongetje.. :P

mare, graag een pm voordat je iemands topic hijackt..

Ik zou persoonlijk ook voor dianabol gaan ipv winstrol , wat mij wel stoort is dat je dan na week 4 een kleine terugval hebt in gains en kracht.

Daarom opteerde ik primo e al zou ik gaan stacken, ware het niet dat daar zo negatief over de kwaliteit gespoken werd..

Laatst bewerkt:

Als je iemand dan een goede kickstart wil adviseren, laat hem dan gelijk Test P de 1e 4 weken zetten IPV Dboll.

;)

Ik ben trouwens ook van mening dat er wel degelijk verschil is in iemand zijn gewicht en het aantal mg's anabolica.

Iemand van 70Kg heeft niet zoveel nodig als iemand van 90Kg.

Trouwens met jouw stats zou ik nog helemaal niet aan kuren denken De lauwwste.

Oke, ik ben eruit.

Binnen een 1-2 maand start ik met het vrij milde kuurtje dat porterhouse voorstelde.

week 1-6 winny @40mg e.d

Kuur met dboll en test @ 500mg hou ik voor half jaartje later.

Wil eerst al is zien hoe ik erop reageer.

Denk ook maar dat het met de dboll nogal extreem hard gaat opvallen.
Aangezien ik met men stiefvader samenwerk en die is er nogal hard tegen wil ik een ruzie vermijden ook.
Pas nog redelijk veel gezever gehad en hou het beter even rustig :)

Oke, ik ben eruit.

Binnen een 1-2 maand start ik met het vrij milde kuurtje dat porterhouse voorstelde.

week 1-6 winny @40mg e.d

Kuur met dboll en test @ 500mg hou ik voor half jaartje later.

Wil eerst al is zien hoe ik erop reageer.

Denk ook maar dat het met de dboll nogal extreem hard gaat opvallen.
Aangezien ik met men stiefvader samenwerk en die is er nogal hard tegen wil ik een ruzie vermijden ook.
Pas nog redelijk veel gezever gehad en hou het beter even rustig :)

Succes Jonge,
Weet zeker dat als je alles optimaal hebt, je een paar mooie droge kilo's pakt.
;)

Terug
Naar boven