MuscleMeat

Goede kuur tips

woeste

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
80kg
Vetpercentage
18%
Hallo allemaal,

Ik heb nu al zoveel dingen gelezen over soorten anabolen ende werkingen ervan maar kom er niet echt uit. Ik ben op zoek naar 2 dingen. Dat is een goede kuur waar je alleen maar droge massa mee krijgt, en die ook mijn vet gehalte helpt naar beneden te krijgen. Ongeveer een kilo of 8 tot 10 aankomen lijkt me mooi om mee te beginnen. En ik wil graag weten welke voeding ik dan moet nemen. Want eet nu veel eiwitten maar is dit alleen genoeg? Qua training weet ik wel wat ik moet doen enzo. Ik ben 1.91 meter en weeg z'n 86 kg. Mijn vetpercentage is ongeveer 16 procent dit gaat vrij snel omlaag omdat ik veel cardio doe. Ik hoor graag wat jullie me aanraden.

Mazzel

Verplaatst naar juiste gedeelte van de sectie.

mazzel

Eerst maar nog sowieso jaartje trainen zonder te gebruiken.. je weegt aardig licht voor je lengte met niet bepaald een laag vetpercentage. Eerst maar even cutten tot 10% en daarna wat spiermassa naturel aan proberen te zetten.

Of neem de korte makkelijke manier..

Kunnen jullie niet bepaalde eisen stellen om toegang te krijgen tot het AAS gedeelte? Ik zeg niet dat ik kwalitatief hoge topics maak maar steeds meer AAS topics zijn van mensen die er nog helemaal niet aan moeten denken

27 February 2012, 22:52 - 1.88m, 80kg, 18%
ik vroeg me af wat je met windstrol kuurtje bereikt? ik hoor van sommige dat je vet percentage minder word. en hoor ook dat je beetje spieren krijgt. kan iemand me vertellen hoe dit precies zit.

thanks

Vandaag 19:53 - 1.91m, 86kg, 16%
Hallo allemaal,

Ik heb nu al zoveel dingen gelezen over soorten anabolen ende werkingen ervan maar kom er niet echt uit. Ik ben op zoek naar 2 dingen. Dat is een goede kuur waar je alleen maar droge massa mee krijgt, en die ook mijn vet gehalte helpt naar beneden te krijgen. Ongeveer een kilo of 8 tot 10 aankomen lijkt me mooi om mee te beginnen. En ik wil graag weten welke voeding ik dan moet nemen. Want eet nu veel eiwitten maar is dit alleen genoeg? Qua training weet ik wel wat ik moet doen enzo. Ik ben 1.91 meter en weeg z'n 86 kg. Mijn vetpercentage is ongeveer 16 procent dit gaat vrij snel omlaag omdat ik veel cardio doe. Ik hoor graag wat jullie me aanraden.

Mazzel

Tip?

Misschien eerst maar eens wat inlezen over voeding en training?

deze flipse komt hier toch niet meer terug.

je gaat gebruiken en dan lees je je in, en vraag je misschien tips,
of je leest je in en gaat niet gebruiken en laat het zo.

maar dit gaat nergens over.

Verplaatst naar de voedingsectie dus?

Ik vraag me weleens af wat mensen daadwerkelijk lezen over aas en dan nog dergelijke vragen hebben.

Tip aan ts lees wat vaker hier mee, maar vooral in de voedingsectie!!!

Sluit dit topic joh, als je niet eens enige kennis hebt van voeding, wat is dan het nut om aan de AAS te gaan.

Dat is geen inlezen, klaar.

celltech, 6 weeks on, 6 weeks off

srs: niet doen

Gewoon niks aan toe te voegen :D

Niets weten over voeding en training en 8-10kg aankomen lijkt je mooi?

Nou dan hier mijn tip: Zet dat kuren uit je kop en ga eerst eens normaal trainen en eten.

Het is heel gemakkelijk om 10kg aan te komen zonder op je voeding te letten en te trainen.

It's called McDonald's.

Ontopic: niet bulken met 16%, you'll get faaaat.

Kunnen jullie niet bepaalde eisen stellen om toegang te krijgen tot het AAS gedeelte? Ik zeg niet dat ik kwalitatief hoge topics maak maar steeds meer AAS topics zijn van mensen die er nog helemaal niet aan moeten denken

vraag ik al bijna 3 jaar om .. maar wat mij ook nog steeds erg verbaasd is als hier iemand komt die te jong is
er nog steeds advies word gegeven en meestal door dezelfde leden ....

maar dan veranderen ze hun stats en dan ??????

20 weke dianabol 16 weken deca en nakuur winstrol goeie eerste kuur

Terug
Naar boven