Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bosnjic zei:Beste mensen ik ben aan het brainstormen voor me volgende kuur die over paar weekjes zal beginnen.
Dit was de plan.
Week 1 1000mg Test Enth. + 500mg Trenbolone Enth. (Frontload)
Week 2 t/m 8 500mg Test Enth.
Week 2 t/m 8 500mg Trenbolone Enth.
Week 3 t/m 8 50mg Winny Depot EOD
+ nolva en clomid voor nakuur.
Graag jullie reactie.
Stats 23jaar / train al 3 jaar / 185cm / 94 kg / bodyfat ong 10%/
My eerdere kuren
D-bol only 30mg = 6 weken
Winny depot Only = 8 weken
Test Enth 250mg+ Dbol 25mg = 6 weken
Test Enth 500mg + Deca 500mg = 6 weken
Bosnjic zei:
Bosnjic zei:Dianabol was rond 10kg 40% gehouden
Winny dep 6 kg 90% gehouden
Test Dianabol ook zo iets van 7-8 kilo 70% gehouden
Test Deca 8 kg 80% gehouden
Dr. Worf zei:Dus totaal heb je meer dan 20kg gewonnen door het kuren. Je traint ook nog maar 3 jaar en al 4x gekuurt.. Je was er vroeg bij..
SCREWBEAST zei:20kg in 3 jaar is IMO niet echt geloofwaardig,Maar het is zijn eigen keuze geweest om te gaan kuren dus daar kan je ook respect voor hebben,Inplaats gelijk te gaan blaten!
Ik zou zelf er ook 10 wkn van maken en de tren door trekken tot week 12 (komt je nakuur denk ik ook beter uit)
klaas zei:ziet er goed uit kzou et zelf zo doen
1-10 test
1-8 tren
8-12 winny
is echt een van de beste combies die je kan nemen..
succes ermee
Big Cat zei:Nee, geen 17AA middelen ook, want die verhogen de densiteit aan gluco receptoren, wat verder HPTA onderdrukt en spierverlies in de hand werkt. Best gewoon eindigen met je basis product, test of bold.
Tren en winny worden vaak op het einde gebruikt van kuren omdat men vaak op het einde van de kuur een droog resultaat wil bekomen, wat eigenlijk voor een niet-wedstrijdbodybuilder nogal stompzinnig is, dan kun je evengoed wachten, 12 weken later anti-catabole kuur doen met een dieet en veel betere resultaten boeken.