MuscleMeat

Goede Kuur????

ll cool j zei:
Ook geen Winny op het einde als je massa wilt behouden:

niet alles wat iemand schrijft is even geloofwaardig. ben vorige keer met tren geeindigd en klap na de kuur viel reuze mee.
eveneens gebruikt hij misschien wel winny-inject

@srewbeast: hoezo is 20kg in ee paar jaar niet geloofwaardig?
ik heb nu in een jaar 17kg te pakken, kan toch prima?
gr d

dennis999 zei:
@srewbeast: hoezo is 20kg in ee paar jaar niet geloofwaardig?
ik heb nu in een jaar 17kg te pakken, kan toch prima?
gr d

En denk dat Screw erop doelt dat het bizar veel is en zowiezo nooit goed kan zijn.. Ik zeg maar zo, hardlopers zijn doodlopers!:rolleyes: Los daarvan zal het vast kunnen, maar zo'n kunstje flik je ook maar 1 keer en volgens mij moet je dan nog vroeg aan de juice beginnnen...

ArieWillem zei:
En denk dat Screw erop doelt dat het bizar veel is en zowiezo nooit goed kan zijn.. Ik zeg maar zo, hardlopers zijn doodlopers!:rolleyes: Los daarvan zal het vast kunnen, maar zo'n kunstje flik je ook maar 1 keer en volgens mij moet je dan nog vroeg aan de juice beginnnen...

dat valt best mee let op:
jaar 1 begin met een goede massa kuur van tien weken, waarin je 10kg pakt gevolgd door een half jaar rust. daarna komt weer een massa kuur waarin je ongeveer hetzelfde pakt. dan valt het toch mee? ik pakte in mijn vorige kuur (dat was mijn 4de kuur, maar eerste echte doordachte) 10kg die ik volledig behouden heb. nu ben ik weer bezig en heb al 7kg te pakken in week5/6. dan ben je er toch?

vroeg aan de juice? ik trainde al 6jr voordat ik me eerste stromba-tab naar binnen mikte, dus dat valt ook wel mee.

of het gezond is voor je lijf, om zoveel te pakken tijdens de een kuur is tweede:rolleyes: maar ik ga als ik kuur niet rustig aan doen, da moet alles uit de kast komen.

denk dat het mede te maken heeft met aanleg,training, rust enz. maar ook heel belangrijk: hoe gevoelig ben je voor medicijnen, drugs?
ik weet van mezelf dat ik ontzettend heftig reageer op alles.

ArieWillem zei:

Idd geef je lichaam ook tijd om te herstellen sleutelwoorden zijn :RUST,VOEDING,ALLES GEVEN TOT JE MOET SPUGEN!

SCREWBEAST zei:
We gaan een beetje ERG offtopic bro!!

Maar goed,Jij houd je eigen mening er aan over en ik ook.

off topic of niet, inhoudelijk ga je er niet op in. misschien denken we wel hetzelfde maar dan moet je wel iets zeggen

SCREWBEAST zei:
Idd geef je lichaam ook tijd om te herstellen sleutelwoorden zijn :RUST,VOEDING,ALLES GEVEN TOT JE MOET SPUGEN!
LIjkt mij toch duidelijk wat hij hier zegt? Je moet je lichaam ook rust geven en als je dus in een korte periode 20 kg pakt door tig kuurtjes te doen ben je imo stom bezig! :)

Om nog op jouw post in te gaan Dennis; Allereerst ging ik ervanuit dat hij gelijk is begonnenmet kuren. Daarnaast vind ik het knap als je na (in jouw voorbeeld) 6 jaar trainen nog zulke onwijze gains maakt met zulke lage doseringen cq dbol kuurtjes... Is per persoon verschillend, dat snap ik, maar t blijven denk ik uitzonderingen..

Tot zover dit offtopic geouwehoer! :)

Terug
Naar boven