AndroidHealthClinic

Goede PCI Videokaart voor games

• Topic Starter Topic Starter
2x PCI-Express x1, daar kan je dus low profile kaartjes in kwijt. Zijn er helaas niet zoveel en niet al te snel maar er zijn wel kaarten voor te vinden.

Zooi kaarten die een PCI-express x1 aansluiting hebben. X1550 lijkt me de beste keuze. Een 8400GS kopen kan je beter een andere computer kopen met een cheap-ass processor, wat geheugen en een goedkoop moederboard dat PCI Express X16 aan kan. Maar goed dan heb je het al over 300 euro minimaal.​

Thnx voor de info, welke X1550 bedoel je? Ik zie er twee maar dat zijn allebei PCI Express x16 kaarten. Als ik die 8400GS bekijk dan staat volgens mij ook een PCI-E x 16 afgebeeld https://maxict.nl/?page=detail&pid=219571&imgid=148059

Ah ik zie het. Maar je hebt wel X1550 kaarten op PCI Express X1, zijn alleen gelijk een stuk duurder :

Zercom Computers Eindhoven

Schiet dus amper op zo.

misschien een help een 15jarige de winter door actie op dbb?

Ah ik zie het. Maar je hebt wel X1550 kaarten op PCI Express X1, zijn alleen gelijk een stuk duurder :

Zercom Computers Eindhoven

Schiet dus amper op zo.

100 euro valt te overleven, denk niet dat zijn vader daar moeilijk over gaat doen. Alleen past deze wel door de opening van de behuizing :o waarschijnlijk zit er wel iets bij waardoor het smaller wordt.

Deze kaart voldoet aan zijn eisen? Kan hij hiermee die spellen spelen?

Groet Steve

Vrees dat hij dan wel de resolutie en kwaliteit moet terugschroeven. Geen enkele PCI Express X1 kaart kan snelheden aan die benodigd zijn om spellen op echt hoge resoluties te draaien en daarbij veel eyecandy aan te zetten. Dus ja, spellen zijn speelbaar maar wel op medium of lagere kwaliteit. Nieuwste spellen niet eens op medium.

Bedankt voor de info :D Ik kan weer verder

Levertijd 1 tot 5 werkdagen volgens die site. Dus wat denk je zelf Einstein? :D

Heb me videokaart gister ook bij zercom ontvangen, 2,5 dag duurde het voordat hij binnen was.

Ik weet eerlijk gezegt niet of je unreal tournament 3 wel zult kunnen draaien. Videokaart is alles behavle snel, 1550 is stuk trager als 1600pro? 1600 pro kun je spellen als bf op medium draaien. Ik had toch verder keken naar een 50 euro moederbord en een 80 euro videokaart, had je meer als dubbel zo snelle videokaart?

Voor 400,- een mooie bak. XP erop, laatste drivers erop en klaar. :)

Er zit zelfs een legale vista business bij lol

Terug
Naar boven