AndroidHealthClinic

goede schema?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rocco zei:
Hey boyz,

Dit word mijn 4e kuurtje. Hiervoor heb ik 8wkn test-e deca gehad.

wk 1t-m4 750mg sustanon
wk 1t-m4 750mg boldeone
wk 5t-m8 750mg trenbolone enanthaat
wk 5t-m8 750mg omnodren

en de nakuur

stats 75kg 11%
1.72
24 jaar

waarom verander je van sus naar omnadren in week 5?
750mg boldenone?? hoe krijg je dat voor elkaar, voor zover ik weet gaat bold per 50mg/ml of 200mg/ml en volgens mij geldt dat ook voor trenbolone (200mg/ml of 100mg/ml).

OMFG, waar slaat dit nou weer op?

1. Overstappen van sustanon op omnadren? Was daar in godsnaam de meerwaarde van?

2. Maar 4 weken boldeNone gebruiken slaat ook nergens op! Dan begint het pas net te werken!

3. Je tren is wel erg hoog gedoseerd. Meesten nemen 75 eod, ik denk dat je met deze dosering wel op de flipmode gaat :D

Mijn voorstel:
week 1-10 500mg test e
week 1-10 400mg boldenone
week 7-12 75 mg tren eod
nakuur

En lees je nog eens wat bete rin voor je gaat juicen!

Bezint eer ge begint :)

Rocco zei:
Dit word mijn 4e kuurtje.

stats 75kg 11%
1.72
24 jaar

Nah... dat is ook niet echt om over naar huis te schrijven he. Veel fouten gemaakt in het verleden? Ontzettende ecto? Heb je ook een voedingsschema enz blabla? :o

ArieWillem zei:
3. Je tren is wel erg hoog gedoseerd.

Tren enanthate á 750 p/wéék. ;)

Hoewel dan nog veel. Ik vind het in zn algeheel asociaal veel!

Verder niks aan Arie's voorstel toe te voegen, hoe gaat de nakuur er uit zien?

ArieWillem zei:
OMFG, waar slaat dit nou weer op?

1. Overstappen van sustanon op omnadren? Was daar in godsnaam de meerwaarde van?

2. Maar 4 weken boldeNone gebruiken slaat ook nergens op! Dan begint het pas net te werken!

3. Je tren is wel erg hoog gedoseerd. Meesten nemen 75 eod, ik denk dat je met deze dosering wel op de flipmode gaat :D

Mijn voorstel:
week 1-10 500mg test e
week 1-10 400mg boldenone
week 7-12 75 mg tren eod
nakuur

En lees je nog eens wat bete rin voor je gaat juicen!

Bezint eer ge begint :)

maat, tren enanthaat is de langwerkende esther. het is geen tren acetaat. je hebt ze ff door de war gehaald geloof ik.

Ook ik heb de bold van maar 4 weken gemist zie ik aan jouw reactie. :p

Ik weet dat hij het over tren ENANTHAAT had maar dan nog. Normaliter gebruik je 75/100 mg acetaat eod. Dit is dus ong. 350 mg per week. Dan is 700 mg enanthaat dus nog steeds aan de hoge kant gedoseerd :)

Ik denk persoonlijk dat de topicopener sowieso geen ruk verstand heeft van aas, maar Arie gaat niet meer flamen want das nie goed voor de bloeddruk :p

Heren, fijne weekend, ik ben naar mn nest!

Welterusten,maat! :p

Ik ben het met alles wat je geschreven hebt helemaal eens. ;)

Tren kan je ook ed zetten hoor :D

Maar test blijft de basis

ArieWillem zei:
Ik weet dat hij het over tren ENANTHAAT had maar dan nog. Normaliter gebruik je 75/100 mg acetaat eod. Dit is dus ong. 350 mg per week. Dan is 700 mg enanthaat dus nog steeds aan de hoge kant gedoseerd :)

Ik denk persoonlijk dat de topicopener sowieso geen ruk verstand heeft van aas, maar Arie gaat niet meer flamen want das nie goed voor de bloeddruk :p

Heren, fijne weekend, ik ben naar mn nest!

Ja over de dosering zijn we het eens, dat is ook veel te veel maar ik begrijp dat je dus een vergelijking maakte. :p

Denk 't.

Hij mag met een nieuw voorstel een nieuw topic openen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven