AndroidHealthClinic

Goede sportscholen in Zeeland?

Shape in Kapelle is voor jou het dichtst bij denk ik. Of dit een goede sportschool is weet ik verder niet. Anders zul je toch naar Goes moeten denk ik. Flex is wel een goede sportschool vind ik zelf(groot, en veel materiaal) alleen erg druk 's avonds

Laatst bewerkt:
Shape is goed te doen. Niet zo groot maar wel voldoende materiaal aanwezig.

• Topic Starter Topic Starter
Ok tnx. Shape is nog 22min rijden zien ik.. :( Niets dichterbij Krabbendijke in de buurt denken jullie?

sportpunt edison lekker oldschool

Krabbendijke , is een gaar dorp toch? Mn trein komt er langs als ik naar school ga..

Danny's big boy palace is een goeie, veel squatracks, dumbbells tot 80 kilo. Iedereen is heel vriendelijk, ze willen je altijd spotten tijdens het squaten tijdens het squaten. Check it out bruh.

• Topic Starter Topic Starter
sportpunt edison lekker oldschool

Vlissingen... Nog verder:(

Krabbendijke , is een gaar dorp toch? Mn trein komt er langs als ik naar school ga..

Een dorp ja, gaar valt wel mee geloof ik:P Mijn vriendin woont er, woon zelf (nog) in Rotterdam maar wilde even navragen voor het geval ik ooit daar wil gaan wonen evt.

Danny's big boy palace is een goeie, veel squatracks, dumbbells tot 80 kilo. Iedereen is heel vriendelijk, ze willen je altijd spotten tijdens het squaten tijdens het squaten. Check it out bruh.

Welke plaats is dat?

Ik hoor wel goede berichten over Flex. Heb zelf altijd in Zierikzee getraind. Nu lekker een home gym

Terug
Naar boven