MuscleMeat

Goede wrist wraps bestellen

Bezoekers in dit topic

ProRun

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 jul 2008
Berichten
15
Waardering
0
Beste iedereen,

ben nu al een jaar of vijf bezig in de gym en best wel op een deftig niveau.

Een tijdje geleden heb ik echter mijn pols geblesseerd (orthopedist denkt aan een tendinopathie van de m. extensor carpi ulnaris, maar zelf denk ik dat mijn TFCC er ook / vooral onder te lijden heeft).

Ik ben nu op zoek naar deftige wrist wraps (ttz echte wraps voor rond de pols - ongeveer 24 of 30 inch, niet gewoon kleine wrist wraps), van Titan of een ander deftig merk, maar ik vraag me af waar ik dit het best kan bestellen? site van titansupport.com zelf? Heeft hier iemand ervaring mee: hoe lang duurt het voordat het in België geraakt bv? Of is er een ander alternatief (Europese site waar je die kan bestellen?)

Heb niet meteen iets deftigs gevonden op de gewoonlijke sites (bodyenfitshop, xxlnutrition,...)

Erg bedankt!

Edit: Waarschijnlijk niet juiste subforum, maar kan het niet verplaatsen :)
 
Laatst bewerkt:
Bij mij.Ik ben Titan dealer voor NL

We hebben 75cm wraps op voorraad, zowel THP als Signature Golds
 
idd, ik bestel ze meteen ;)

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

En wat is het verschil tussen de 2?
 
Vraagje over jullie producten wat raad jij aan een riem met zon clip of gewoon een riem met gaatjes en die pennetjes

Maakt niet uit. Heb zelf gewoon een single prong (1 pen dus), maar met clip sluiting is ook goed. Als die dicht is merk je geen verschil meer
 
Clip sluiting leek me zelf wat makkijker weet niet of dat zl is?hoe verstel je die eigelijk?
 
Clip sluiting leek me zelf wat makkijker weet niet of dat zl is?hoe verstel je die eigelijk?

Met 2 schroefjes, die kan je gewoon losschroeven en dan in ander gaatje vast zetten. Maar je hebt hem wat sneller vast ja, is alleen echt een kwestie van een paar seconden.
Gewoon persoonlijke voorkeur wat iemand fijner vindt.
 
Fitness-seller heeft volgens mij wel goede wrist wraps van Ironforce.
 
Fitness-seller heeft volgens mij wel goede wrist wraps van Ironforce.

Nee gwn niet doen. Ik had er van Fs besteld en na twee weken waren ze gwn kapot.
Beter investeer je in titan wrist wraps. Ik heb zelf de signature gold en die dingen zijn elke euro waard. Hebben grotendeels mijn pols problemen opgelost.
 
Nee gwn niet doen. Ik had er van Fs besteld en na twee weken waren ze gwn kapot.
Beter investeer je in titan wrist wraps. Ik heb zelf de signature gold en die dingen zijn elke euro waard. Hebben grotendeels mijn pols problemen opgelost.

Hmm, **** heb ze net besteld :)
 
Back
Naar boven