- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aldi diepvries. Budgetslager. 9 euro de kilo.
Of gewoon de promoties in lokale supermarkten in de gate houden.

not done.. Meestal is kipfilet hier of daar wel in de aanbieding .. Ik zou me daar een beetje op storten.. en groot inkopen en dan in de diepvries inslaan !Waar haal je die dan?? Lokale boerderij ofzo?? Zelf slachting??
. Als je hier in Adam 10 kg haalt, dan betaal je 20 euro. Tot vorig jaar kreeg ik het zelfs voor 13 euro mee.Drumsticks heten de krengen (vanwege de vorm) maar let wel dat (naar mijn weten) het eiwitgehalte van kipFILET hoger is als dat van kippenvleugels of drumsticks ..
Drumsticks ben ik niet zo van, zit meestal nog wel een hoop vet aan. Smaakt ook wat anders dan een filet. Dat is meestal wat droger, maar ook vaak weer volgespoten met vocht. En het eiwit gehalte is het toch allemaal om te doen.
Btw, Nu bij de AH kilo kip voor 4,99. Deze week in de aanbieding.Bij mij althans![]()
Ik weet het niet hoor, maar misschien zijn ze zo goedkoop alleen tegen mij. Als je hier in Adam 10 kg haalt, dan betaal je 20 euro. Tot vorig jaar kreeg ik het zelfs voor 13 euro mee.
Beste dbb'ers,
In mijn zoektocht naar goedkope eiwitten vanwege mijn beperkte studentenbudget ben ik op zoek naar een adres voor goedkope kippenborstjes.
Zelf slachten en plukken is overigens ook geen probleem -- heeft iemand een leuk adresje? Het liefst in Noord-Holland.
Groet,

@rob
Ik heb het gevoel dat elke kipfilet ingespoten is met water.
Offtopic: de kop van jou hond...die blik...zo kijkt mijn hond ook![]()
.
!Ik weet dat dat zo is met kip, alleen bij die slager wel met heel veel water, het smaakt nergens naar en de struktuur van de kip is ook totaal anders als zeg maar een gewoon stukje kip van de AH ofzo, echt bang makend vies/anders.
Ik wou hier eigenlijk mee zeggen dat misschien toch de kwaliteit voor op moet staan qua eten en niet de kwantiteit en prijs, dan maar ietsje minder.
Offtopic: Chilly (Red Hot Chilly Peppers) mijn Hondje is een schatje en verhoudings gewijs een stuk breder en gespierder dan ik, nog wel een beetje ecto aangezien hij net 2jr. is geworden (kruising: Boxer X Pitbull) en bij hem gaat alles van zelf hij hoeft er niks voor te doen!
die Chilly van jou heeft veel weg van mijn boxer Tyson.
wat kost hond eigenlijk per kilo bij AH en turkse slager in A'dam?

die Chilly van jou heeft veel weg van mijn boxer Tyson.