AndroidHealthClinic

Goedkoper alternatief Magnificent en Nr 1?

Dayuum

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Ik neem nu op trainingsdagen magnificent na de training en een wheyshake en Nr 1 op rustdagen en in de avond een whey shake(Ik heb niet echt een pre workout nodig). Ik ben zeker tevreden met het resultaat maar het is vrij prijzig vooral omdat ik de laatste maanden wat onverwachtse uitgaven moest doen.

je hebt die supps echt niet nodig om te groeien hoor.
Gewoon goed eten en je komt er wel.

voor dat geld kan je beter wat kwalitatief voedsel inslaan man.
zo'n pwo geeft mij in ieder geval geen meerwaarde, mn mp3 speler met keihard muziek ga ik beter op :roflol:

Je kunt beter wat meer betalen vind ik zelf persoonlijk nr 1 en magnificent vind ik voor een redelijke prijs!
Ik heb het zelf gebruikt en vind het een goed duo ik ben flinke sprongen vooruit gegaan in kracht,lichaamsbouw etc.
Als je echt serieus bezig ben dan kun je beter niet het eerste de beste goedkoopste nemen ,het gaat wel om je lichaam en wil natuurlijk geen spullen die niet veilig zijn voor je gezondheid.
Ik zelf ben net begonnen met epic
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-alle/dedicated-nutrition/epic/

No Xplode Advanced Strenght! lijkt me ook een hele goede maar die kun je beter in combi gebruiken met Cellmass omdat er in no xplode zelf geen creatine zit en dat gebruik ik liever wel als ik train....
Als me kuur epic erop zit kijk ik wel weer verder ga het denk hooguit 10 weken gebruiken als het goed bevalt.
No xplode en cellmass vind ik persoonlijk aan de prijzige kant maar als de werking echt zo goed is dan heb ik het er wel voor over!

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-alle/bsn/no-xplode-advanced-strenght-cellmass-combi/
Gr Ries.

Wat een slap gelul superman!
Je kunt beter wat meer betalen zeg je. Gebaseerd op wat?
Is allemaal marketing.
Meer betalen is vaak alleen maar een hipper smaakje, of meer bullshit ingredienten zodat het goed smaakt.

Zorg dat de basis goed is, dan heb je die meuk niet nodig, zoasl mijn voorgangers al zeggen. Weet wat je nodig hebt, dan pik je enkel de ingredienten eruit die je nodig kunt hebben.
Kijk voor de grap eens naar No1 en de shitload aan ingredienten. De meeste is voor velen abracadabra. De ingredienten die wel goed zijn zijn ondergedoseerd of van inferieure kwaliteit.

En een kuur Epic?
Epic fail :D

Supps zijn een toevoeging aan je dieet en of je ze nodig hebt en wilt is geheel eigen keus.Verder heb ik bijvoorbeeld echt wel mijn basis supps zowel in bulk als wedstrijdvoorbereiding.En ik kijk dat ik zoveel mogelijk huismerk kan pakken bespaard weer wat.Maar heb het wel nodig.Mijn dieet is zeker zeer goed en daar voeg ik dus supps aan toe.

Wat een slap gelul superman!
Je kunt beter wat meer betalen zeg je. Gebaseerd op wat?
Is allemaal marketing.
Meer betalen is vaak alleen maar een hipper smaakje, of meer bullshit ingredienten zodat het goed smaakt.

Zorg dat de basis goed is, dan heb je die meuk niet nodig, zoasl mijn voorgangers al zeggen. Weet wat je nodig hebt, dan pik je enkel de ingredienten eruit die je nodig kunt hebben.
Kijk voor de grap eens naar No1 en de shitload aan ingredienten. De meeste is voor velen abracadabra. De ingredienten die wel goed zijn zijn ondergedoseerd of van inferieure kwaliteit.

En een kuur Epic?
Epic fail :D

Ik heb even op het forum gekeken maar volgens mij ben jij tegen de meeste supplementen???

Ik vind ieder moet het voor zicht weten!
Ik vind dat je niet kunt oordelen als je het product niet eens geprobeerd hebt maarja?...

Ik heb ook een paar jaar zonder pre en post-workouts getraind , lette ook goed op me voeding,nam af en toe alleen een amino-pilletje of een eiwitshake.
Maar heb zelf goede ervaringen met nr 1 en magnificent, ik vind het wel fijn om een pre en een postworkout te gebruiken merk goede rusultaten in de sportschool en zie het ook in de spiegel.

Hoezo epic fail?

Het belangrijkste is dat je resultaten krijgt met de supps die je koopt.En het is gewoon makkelijker om een eiwit shakje toe te voegen om je eiwit gehalte omhoog te halen.Anders zou je meer moeten eten en dat is niet altijd wat ik wil.Supps zijn functioneel en geven resultaten (de meeste)dus blijf ik van mening dat het geen weggegooit geld is.Creatine zit ook in biefstuk en toch is een whey shake met creatine goedkoper ;).De een wil wel supps de ander niet iedereen is vrij in die keuze.

Het belangrijkste is dat je resultaten krijgt met de supps die je koopt.En het is gewoon makkelijker om een eiwit shakje toe te voegen om je eiwit gehalte omhoog te halen.Anders zou je meer moeten eten en dat is niet altijd wat ik wil.Supps zijn functioneel en geven resultaten (de meeste)dus blijf ik van mening dat het geen weggegooit geld is.Creatine zit ook in biefstuk en toch is een whey shake met creatine goedkoper ;) De een wil wel supps de ander niet iedereen is vrij in die keuze.

Helemaal mee eens!!!
supps zijn erg handig ik let ook wel op me voeding je hebt soms veel nodig om de hoeveelheid te krijgen uit voeding alleen die je graag wil.

Idd eerst zorgen dat je voeding goed is en dit zonodig aanvullen met sups..
Veel goedkoper als Nr.1 en magnificent kom je denk ik niet..

Het is zeker een voordelige combi en helpt je ook nog echt verder

Ik zou in ieder geval Magnificent erin houden als ik jou was! Wat je ook kan doen, is van alle (voor jou) belangrijke ingrediënteneen pot kopen (bijv. een pot beta-alanine, citruline, creatine etc). De investering is wel iets hoger, maar zo kan je zelf de optimale dosering samenstellen, dus geen ondergedoseerde en gehypte stoffen, maar alles wat je zelf wilt. En uiteindelijk doe veel langer met de inhoud, dus ipv iedere maand Super Duo aan te schaffen, doe je er met de losse producten misschien zelfs 3 maanden mee.

Magnificent werkt in ieder geval wel voor mij, denk al minstens 10 potten. NR1 ook een paar keer gehad, maar dat was niet echt waar naar ik op zoek was toen :)

nr1/magni.. die spulle zorge volgens mij alleen dat je voor een maandje ietsje meer opgepompt bent door de betere creatine opanem. kracht is meer placebo als je het mij vraagt maar goed ieder zijn mening. denk dat het gewoon weggegooid geld is voor de minimale gains die je extra "kunt" krijgen

Een goed alternatief voor een weight gainer is natuurlijk gewoon zelf wat dingen blenderen, bijvoorbeeld: Melk+Whey+Havermout+Fruit+Noten=makkelijke goedkopen calorieënbom!

die post workout is echt niet nodig man, je kan je geld beter aan normaal eten uitgeven, meeste 'super'supplementen zijn pure onzin, ze gooien gewoon wat dure woordjes in een pot en verkopen het voor 10x de inkoopprijs...

enige supplementen waar ik geld voor uit zou geven zijn creatine monohydraat, visolie, vitamine d3(5000IU) en misschien een multivitamine; mss ook zink en magnesium ofzo maar die dingen kan je ook van je voeding binnenkrijgen.

voedsel = nr 1.

Het is meer de mentale werking die ervoor zorgt dat je goed traint en het doet je denken dat je groeit, heb het zelf ook gebruikt en alle andere troep die erbij komt kijken. DBB.com heeft mij enorm geholpen met het onderscheiden van broscience en de echte supplementen. Het is niet zo heel erg van belang je suikerspiegel zo snel mogelijk op pijl te brengen, aangezien je geen duursporter bent.

Ik ga er vanuit dat je de getrainde spiergroep minimaal 72 uur rust geeft, genoeg tijd om je glycogen-level terug naar normaal te brengen.

wat belangrijker is is hoe je over de dag eet, 2 shakes ain't gonna make any difference.

Whey-casein en creatine en een goede multi is meer het geld waard als je supplements wilt.

Waarom dan multi eet een sinaasappel als ofzo kan je ook uit voeding halen.Supps zijn en blijven handig en worden gewoon steeds makkelijker en handiger in gebruik.

Dus alles wat een 'supp' is is handig? Het klopt wat je zegt voor een deel , daar niks van. Maar er is zoveel informatie op het internet te vinden en alle bedrijven proberen de meest gekke troep te verkopen.

Off topic : Binnenkort komt er een berenvellensup dat ervoor zorgt dat je geen kleren hoeft te dragen, handiiigg!

Het is gewoon zo niet alle supps heb je nodig nee.Maar zeker 80% draagt zeker bij aan je doel en kan je helpen ondersteunen.Soms heb je de rek van een dieet er wel uit gehaald en dan een supp je net over dat dood punt helpen.

Welk dode punt? Je hebt het dan over het visuele aspect? Of over het aantal Kgs dat je lift.

Terug
Naar boven