MuscleMeat

Goedkoper alternatief Magnificent en Nr 1?

Over wat je lift en de gains allebei kom je een keer op een dood punt en supps kunne je er overheen helpen.Jongens die mij vragen stellen vraag ik eerst naar hun dagindeling want mensen die 40 uur in de week werken die mogen van mij best een maaltijd en een wheigt gainer meenemen de gainer voor in de kleine pauze.Mensen die graag een beter herstel willen stuur ik naar de supps.Waarom niet ? Voeding is zeer duur als je alles perfect wilt doen en je kunt best een gainer of een whey erin opnemen.

Ik zeg ook dat Whey niet tot de onzin behoort, maar we hebben het hier over NR 1, magnificent en al die rare troep die onder de zelfde categorie vallen.
Spierpijn blijft hetzelfde, herstel is misschien iets sneller.

Een gainer is handig als je snel een calorie overschot wilt maken, maar daar heb ik niks voer gezegd.
Je zal niemand die NR1 of magnificent aanraden, ik heb ook geen idee waar het goed voor is, het is geen gainer en je zal met goed eten en gewoon Whey dezelfde (misschien wel meer) gains maken.

En voeding is niet duur, denk dat het goedkoper is dan al die suikers die je pre en post moet nemen tegenwoordig.

Ik zeg ook dat Whey niet tot de onzin behoort, maar we hebben het hier over NR 1, magnificent en al die rare troep die onder de zelfde categorie vallen.
Spierpijn blijft hetzelfde, herstel is misschien iets sneller.

Een gainer is handig als je snel een calorie overschot wilt maken, maar daar heb ik niks voer gezegd.
Je zal niemand die NR1 of magnificent aanraden, ik heb ook geen idee waar het goed voor is, het is geen gainer en je zal met goed eten en gewoon Whey dezelfde (misschien wel meer) gains maken.

En voeding is niet duur, denk dat het goedkoper is dan al die suikers die je pre en post moet nemen tegenwoordig.

Zo zie je maar weer!!!
Ik vind nr 1 erg goed en magnificent ook!
Hoelang heb je het gebruikt?
En heb je het gebruikt zoals het op de verpakking is aanbevolen?

Doe mij maar Nr1 en Magnificent dat vind ik fijne combi werkt voor mijn herstel merkbaar beter en dat is wel belangrijk zeker als je elke training tot het uiterste gaat.

Zo zie je maar weer!!!
Ik vind nr 1 erg goed en magnificent ook!
Hoelang heb je het gebruikt?
En heb je het gebruikt zoals het op de verpakking is aanbevolen?

Ik heb van beiden ooit 1 pot gekocht, ik vond het mwah, deed niet veel met mijn herstel en kan nou niet zo zeer zeggen dat ik enorme gains had gemaakt.
Ik ben van mening dat Whey samen met creatine voldoende is.

Ik heb het gebruikt zoals aanbevolen, maar goed ik kan er ook naast zitten.

Ik ben meer old-school denk ik dan maar.. Ik heb ook geen zin om te kijken of al die ingrediënten wel zo goed zijn voor je gezondheid.

Terug
Naar boven