AndroidHealthClinic

Gold's Gym merchandising

ArnieProportio

Advanced Bodybuilder
Waardering
17
Laatst zocht ik op internet een mooi T-shirt van Gold's Gym (origineel). Op hun site hadden ze ook een online winkel. Ik dacht mooi! Kan ik eindelijk een vintage Gold's Gym T-shirt bestellen! Vooral deze vond ik erg mooi:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uiteindelijk kon ik er niets bestellen omdat ze buiten the US alleen maar leveren aan Canada en Mexico. Ik heb ze nog een mail gestuurd zo van: is er geen mogelijkheid dat ik het in Europa kan krijgen? Hebben jullie geen vertegenwoordiger in Nederland? Nee, alleen US en Europa hadden ze geen interesse in. :(
Vreemd, ik denk dat er veel vraag naar is in Europa. Een Gold's Gym Gear store zou een gat in de markt zijn denk ik....

De enige optie is door naar internationale wedstrijden te gaan in andere landen waar Gold's Gym mogelijk een stand kan hebben.

Weet iemand waar deze binnenkort staat? Of weet iemand een andere manier om aan deze T-shirts te komen behalve een reis naar Amerika of ander land? Even voor de duidelijkheid: ik hoef geen tweedehands E-bay product.

• Topic Starter Topic Starter
@tysonvonrott:
Thanks, alleen ik vrees dat dit niet origineel is. Er staat alleen bij: original logo. Origineel logo hoeft nog geen origineel t-shirt te zijn. Bovendien zijn deze opdrukken net iets anders.

Volgens mij zijn een hoop Gold's centra laatst verkocht aan zo'n Health centre
gigant...nog wel Gold's maar dan hoogstens gewichtjes tot 16 kg, geen bench
press, squatrek of torentjes met schijven:eek:...en instructeurs van 60 kg die
Niet weten weten wie Ronnie Coleman is en in paniek raken wanneer iemand die knots zware dumbbells van 16 kg ter hand neemt:o.

Vandaar dat ze waarschijnlijk ook geen interesse hebben om hun shirtjes etc. naar Europa te transporteren.....ook dit verdwijnt denk ik snel want er zitten
haltershirts bij...

Gold's Venice zal als enige wel een historisch bouwwerk blijven...las laatst nog dat het nog steeds barst van de toppers daar Gary Strydom, Melvin Anthony, Will Harris, Chris Cormier, Gunther Schlierkamp, Charles Glass en Robby Robinson schijnen er dagelijks te trainen..maar b.v. ook de Baberian Brothers, Danny Trejo en Hulk Hogan.

Laatst bewerkt:
Gold's Gym is inderdaad niet meer wat het geweest is. De keten bestaat uit allerlei verschillende franchises die amper vasthangen aan de originele gym in Venice Beach.
Een Amerikaanse vriend van me die in Miami woont is er niet over te spreken. Slechte service, onervaren personeel, en moeilijkheden toen hij naar een andere gym wou overstappen.

Als je denkt dat dit een geisoleerd geval is, kijk hier maar:

Gold's Gym Sucks | Main / HomePage

My3cents.com - Gold's gym complaints and reviews - Let Your Voice Be Heard!

Voor zo'n bedrijf wil ik geen reclame maken, zeker niet als je dan nog zelf moet betalen en zoveel moeite moet doen voor zo'n shirtje.

Jup, stond een stuk over in de Amerikaanse Muscular Development.

Gold's Gym wil af van de klanten die Gold's groot gemaakt heeft, de bodybuilders. Ze vinden het maar intimiderend en gaan richting health center kant op.

• Topic Starter Topic Starter
Jup, stond een stuk over in de Amerikaanse Muscular Development.

Gold's Gym wil af van de klanten die Gold's groot gemaakt heeft, de bodybuilders. Ze vinden het maar intimiderend en gaan richting health center kant op.

Beetje stank voor dank, lijkt me! :mad:

op ebay is echt niet alles tweedehands hoor :cool:

Terug
Naar boven