XXL Nutrition

Google Chrome

scheelt het echt iets?

• Topic Starter Topic Starter
Tot nu toe merk ik nog niets, maar ik ben dan ook aan het downloaden.

Ja is beest

Ik merk wel dat t bijna geen geheugen verbruikt.

Hmm ik heb hem er wel op staan maar firefox blijft beter vind ik zelf.

firefox is chill, maar google chrome is sneller, dus google chrome.

gebruik chrome wel eens voor website die niet helemaal soepel lopen met firefox.
van wat ik van die keren kan merken is chrome volgens mij wel sneller.
alleen heb ik een aantal addons op firefox die ik erg handig vind, dus blijf ik bij firefox.

firefox 4 schijnt wel een stuk sneller te zijn dan 3.6 (die ik nu gebruik) alleen zullen nog niet al mijn addons compatible zijn dus ben nog niet geupgrade en kan 4 en chrome dus nog niet vergelijken.

als je nu IE hebt vind ik chrome sowieso wel een aanrader.

Vervelende met Firefox was dat hij soms niet refreshde, dus dat was een goede reden voor mij om em te verwijderen.

Veel meer gebruiksgemak op firefox. Chrome is simpel en snel. Bij firefox kan je gemakkelijk pagina's opslaan etc,..

Enige nadeel bij chrome is dat rtl gemist het niet doet.

Voor de rest zeker een aanrader!

Ik vind Firefox fijner, vooral de plug-ins (ad-blocker) vind ik bij Firefox echt een stuk beter.

ik gebruik al een jaartje google Chrome nooit problemen mee gehad en is veel sneller dan internet explore en net zo snel als firefox

Chrome is leuk voor mensen met weinig eisen op vlak van plug-ins en opties.

Chrome heeft gewoon alle extensies die je nodig hebt. Firefox zal meer hebben omdat ze eerder waren.
RTLgemist werkt hier gewoon enige wat bij mij wil gebeuren is die irritante flash crash soms.

Ik vind Chrome zeer handig in gebruik en ik maak toch geen gebruik van plug-ins.

Ik switch alleen soms naar firefox voor wat webdevelopment plug-ins, maar that's it.

firefox is chill, maar google chrome is sneller, dus google chrome.

ik welk opzich kan een browser sneller zijn dan?

sneller op een page ofzo? sneller met streamen? dat soort dingen ligt toch aan je internet verbinding?

ik heb firefox, als ik een site intik verschijntie gewoon gelijk

Terug
Naar boven