- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Grappig, beelden zijn van maanden geleden toen de weg hier nog vernieuwd moest worden. Wagen is zichtbaar op oprit.
Mooie BMW

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grappig, beelden zijn van maanden geleden toen de weg hier nog vernieuwd moest worden. Wagen is zichtbaar op oprit.

haha inderdaad. Dan zie je mannen die twee vingers opsteken en de dames dan nee schudden; 4 vingers en niets minder !

Je kan het ook anders bekijken: maar een klein % gaat dat doen, en die maken dieven zo misschien net nieuwsgierig.Ik blur mn huis... Verzoek is al verzonden naar google.
Als iedereen het doet is het niet leuk meer maar ja shit happens.
serieusIk blur mn huis... Verzoek is al verzonden naar google.

Ik mag mijn hele vuist erin doen zonder dat ze klagen.en dan zijn ze nog kwaad als je 4 vingers in hun ass duwt![]()

Ik blur mn huis... Verzoek is al verzonden naar google.
Ooit al bij stilgestaan dat iedereen gewoon je huis kan bezichtigen vanop straat?
Je bent wel heel erg makkelijk te brainwashen hoor :')

Waarom hangen ze eigenlijk nooit een prijslijst op aan het raam, lijkt me handiger dan die gebarentaal altijd.![]()
google street view werkt blijkbaar nog niet voor Wallonië, enkele adressen ingetikt... noppes
ze zijn nog bezig met de kelders in kaart te brengen