XXL Nutrition

gp??

Bezoekers in dit topic

dames

IMG_3305.JPG


IMG_3310.JPG


IMG_3314.JPG


IMG_3323.JPG


IMG_3329.JPG
 
kijk dat zijn toch mooie foto's dus de kwaliteit was er zeker wel op de gp !!!! nu ben ik benieuwd naar de volgende wedstrijd de NAC geloof de 22 ste november....voor diegene die meedoen succes en Reus lukt het nog een beetje met dieet
 
kijk dat zijn toch mooie foto's dus de kwaliteit was er zeker wel op de gp !!!! nu ben ik benieuwd naar de volgende wedstrijd de NAC geloof de 22 ste november....voor diegene die meedoen succes en Reus lukt het nog een beetje met dieet

Thanks man. Het dieet verloopt prima maar had het de laatste 2 dagen erg slecht. Ik had zin in alles wat maar zoet of vet is. Heb me onder controle kunnen houden daar niet van maar dit was echt heel lastig!:D
Was nog niet eerder aan de orde geweest dus je kunt wel nagaan dat we echt heel diep gaan op het moment! :o
 
hahaha ik had dat al veel eerder verwacht ....kijk eens naar de tijd die je nu al bezig bent dat is niet misselijk.Veel succes verder en als je weer eens zo een dipje hebt denk dan aan dat je iedereen gaat opvreten op de nac.En dat gaat je lukken als je weer wat kunt verbeteren...je gaat errug goed.
 
Back
Naar boven