XXL Nutrition

graag advies eerste kuur

marky m

Novice
Waardering
0
Heren,

graag jullie advies over het volgende :

Ik ben 29, 1m85, 96 kg, 12% bf, train in totaal al 14 jaar
waarvan 4 echt intensief met voedingsschema.
Naturel van 73 naar 96 geraakt maar ik heb de indruk dat ik nu
stilaan richting mijn natuurlijke limiet ga.

Ik ben al lang aan het overwegen om een kuurtje te proberen
en momenteel twijfel ik tussen :

6 weken winny only (tabs)
(ik weet het, 17aa, leverbelasting enz enz)
Hiermee verwacht ik geen gigantische gains,
wel enkele kilos kwaliteitsspieren en een iets lagere bf

Dit eigenlijk om (the sissy way) kennis te maken met aas
zonder direct met injects te beginnen

Of

8 weken test e 500mg/week verdeeld over 2 inj dagen

Mij lijkt het beste om eerst te beginnen met de winny only
om dan bijvoorbeeld 6 maand later aan het betere werk met de test te beginnen.

... tenzij jullie van mening zijn dat ik het fantastiche "eerste kuur" gevoel niet aan een winny only moet vergooien ...

Graag jullie mening.

heb zelf net een winny only kuur achter de rug 60mg E.D en ben er 5 kg zwaarder op geworden ..en een stuk harder..was ook mijn eerste kuur , wel aan te raden om te kijken hoe je erop reageerd :yes:

ga zelf medio januari aan mijn 2e kuur beginnen :)

ik geloof niet in winny only denk dat je beter naturel moet blijven

Heren,

graag jullie advies over het volgende :

Ik ben 29, 1m85, 96 kg, 12% bf, train in totaal al 14 jaar
waarvan 4 echt intensief met voedingsschema.
Naturel van 73 naar 96 geraakt maar ik heb de indruk dat ik nu
stilaan richting mijn natuurlijke limiet ga.

Ik ben al lang aan het overwegen om een kuurtje te proberen
en momenteel twijfel ik tussen :

6 weken winny only (tabs)
(ik weet het, 17aa, leverbelasting enz enz)
Hiermee verwacht ik geen gigantische gains,
wel enkele kilos kwaliteitsspieren en een iets lagere bf

Dit eigenlijk om (the sissy way) kennis te maken met aas
zonder direct met injects te beginnen

Of

8 weken test e 500mg/week verdeeld over 2 inj dagen

Mij lijkt het beste om eerst te beginnen met de winny only
om dan bijvoorbeeld 6 maand later aan het betere werk met de test te beginnen.

... tenzij jullie van mening zijn dat ik het fantastiche "eerste kuur" gevoel niet aan een winny only moet vergooien ...

Graag jullie mening.

Aan de hand van je post is wel duidelijk dat je enigzins verstand van zaken hebt. Ook heb je mooie beginstat's.

Ik begrijp jou redenering van je eerste kuur, kan je er ook geen ongelijk aan geven. Maar zo heeft ieder zijn eigen mening. Ik zou bijv niet met oral willen beginnen. Eerste kuur liever injects op nette dosering.

Jouw 2e voorstel geniet mijn voorkeur van de 2 opties die jij voorstelt. Maar dan 10wkn ipv 8.

Ik wens je iig succes met je keuze!

misschien kan je een combi proberen?

dus 10 weken test e en eindigen met 3 of 4 weekjes winny tot aan de nakuur...
mijn 1e wordt ook test maar dan met dianabol al lijkt voor mij winny ook heel geschikt.

wk 1 t/m 10 250 mg test. enant
wk 1 t/m 9 200 mg deca

Aan de hand van je post is wel duidelijk dat je enigzins verstand van zaken hebt. Ook heb je mooie beginstat's.

Ik begrijp jou redenering van je eerste kuur, kan je er ook geen ongelijk aan geven. Maar zo heeft ieder zijn eigen mening. Ik zou bijv niet met oral willen beginnen. Eerste kuur liever injects op nette dosering.

Jouw 2e voorstel geniet mijn voorkeur van de 2 opties die jij voorstelt. Maar dan 10wkn ipv 8.

Ik wens je iig succes met je keuze!

Tja ik snap ook niet waarom mensen injecties uit de weg willen gaan bij een eerste kuur. Je zal vroeger of later toch moeten beginnen, daarom kan je beter gelijk ermee starten. Je gains zullen alleen maar beter worden.

Er is maar 1 eerste kuur,zet dan ineens een goede.200 deca en 500 test of als je ineens zwaar wil gaan 400 deca en 500 test.wat is je doel eigenlijk,kwaliteitsgains,mss moet je bold proberen eh.

persoonlijk denk ik dat winny only een beetje de ferrari met 1.6 4 cilinder motor is.

mijn voorkeur zou uitgaan naar 500mg test EW

en vergeet geen nakuur als je test pakt.

Ligt imo totaal aan je doelstellingen..

Er is maar 1 eerste kuur,zet dan ineens een goede.200 deca en 500 test of als je ineens zwaar wil gaan 400 deca en 500 test.wat is je doel eigenlijk,kwaliteitsgains,mss moet je bold proberen eh.

400 deca + 500 gram test voor een eerste kuur slaat nergens op!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ligt imo totaal aan je doelstellingen..

true.

maar gezien we hier op een BB board zitten is de aanname best redelijk dat hij zoveel mogelijk kwaliteitsmassa wil pakken.

let wel .. tis vooralsnog een aanname, hij gaf zelf al aan dat de 500mg test EW 1 van de 2 keuzes was.

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor de meningen.

Het doel is idd kwaliteitsmassa te pakken, al hoeft het voor mij niet direct 10 kg te zijn (wat met een eerste kuur test wel haalbaar is)
.... dat eerste kuurtje hoeft niet al teveel op te vallen.

Enerzijds ben ik het compleet eens met Sinlath over de Winny Ferrari met de 1.6 motor en het merendeel van jullie dat de test betere resultaten gaat geven,
maar anderzijds lees ik veel over beginnerskuutjes die mooie resultaten geven met winny only 40 of max. 50 mg ED.
(... wel bij personen met mindere stats)

imo is licht beginnen ideaal en dan rustig opbouwen met zwaardere middelen.
Kwestie van zoveel mogelijk de upregulatie van de androgeenreceptoren te beperken en zo lang mogelijk van de juice te kunnen genieten ;-)

Maar mijn grote twijfel is of die Winny only niet te licht zal zijn.

@ darkmanx : 400 deca en 500 test vind ik echt overkill voor een eerste kuur.
Beter licht beginnen dan halfweg de ankers te moeten uitgooien omdat je op een waterballon begint te lijken.

Winny only zal zeker niet te licht zijn denk ik, maar dat ligt aan de doelstelling.

Voor Lean mass kun je dan toch beter voor de 500 mg test gaan, miss wat proviron erbij voor het vocht en om wat meer mogelijkheden te hebben om droog t worden als je dat wilt..

Een combi test en deca voor een 1e kuur is een van de klassiekers.
Als je nog niet helemaal klaar bent voor injecteren, verdiep je eens hierin of misschien dat je iemand kent die je hierbij kan helpen.

vond mijn winny only kuurtje ook lekker de 1e x leuke gains opgehaald weinig moeite en ik vond het wel ok om kennis te maken met AS!

Terug
Naar boven