MuscleMeat

Graag advies over mijn situatie!

Egbertje

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
12%
Vandaag kreeg ik op mijn werk te horen dat er een kans is (ik schat 50%) dat ik voor 6 maanden naar singapore moet (super vet!) Het is een beetje kort dag maar ik zou dan rond 6 mei daar beginnen. Dit moet eind volgende week duidelijk worden.

Nu zit ik alleen net in week 6 van mijn 500 test-e kuur en weet ik niet hoe ik dit nu moet doen. Als ik nu stop, zou ik nog 2 weken een nakuur kunnen doen. Als ik maandag de 7de pin zet kan ik net iets meer dan een week een nakuur kunnen doen. Waar ik me ook zorgen om maak is het feit dat ik sinds week ~3 0.5 ari eod heb gebruikt. Wat nou als ik in singapore een oestrogeen rebound zou krijgen? Ik weet niet of ik daar zo makkelijk aan nolva of iets sterkers kan komen...

ik stress m dus flink.. :P heeft iemand wijs advies voor me?

stuur een vial en je nolva naar je verblijfplaats daar!

Ik zou het risico niet nemen om AAS naar zo'n Aziatisch land mee te nemen, daarvoor heb ik al te vaak naar Locked Up Abroad gekeken. :D
Zou gewoon je kuur nog afmaken tot je moet vertrekken. Dan zit je al aan 10 weken ofzo hé? Neem dan gewoon je nolvadex mee en doe daar je nakuur. Nolva gewoon meenemen in je valies, lijkt me sterk dat ze daar moeilijk gaan over doen. Of desnoods in een potje multivit stoppen.

Of proberen aan HG nolva te komen. Die kunnen ze sowieso niet afpakken lijkt me

• Topic Starter Topic Starter
Het risico is me denk ik te groot om het op te sturen, singapore is ook echt niet het land waar je gepakt wil worden met dat soort shit. nolva tussen de vitaminen is nog een idee. Of gewoon nu staken en dan nog 2 weken een normale nakuur kunnen doen.. maar ik wil m eigenlijk wel af maken :P

lastigggg

Het risico is me denk ik te groot om het op te sturen, singapore is ook echt niet het land waar je gepakt wil worden met dat soort shit. nolva tussen de vitaminen is nog een idee. Of gewoon nu staken en dan nog 2 weken een normale nakuur kunnen doen.. maar ik wil m eigenlijk wel af maken :P

lastigggg

Zeker lastig, maar ik zou eieren voor m'n geld kiezen. Staken, en dalijk de nakuur beginnen. jammer en zonde, dat wel. Maar zeker niet het risico waard lijkt me ;)

Zeker lastig, maar ik zou eieren voor m'n geld kiezen. Staken, en dalijk de nakuur beginnen. jammer en zonde, dat wel. Maar zeker niet het risico waard lijkt me ;)

of als ik volgende week hoor dat t toch niet door gaat alsnog pin 7 erin, maar dan 4/5 dagen later ;/

Nvm.

Ik zou het eerder in mijn bagage meenemen, ipv het op te sturen. Een vial zullen ze heus niet uithalen, tenzij ze natuurlijk specifiek jouw bagage gaan onderzoeken.

Zoek het even na maar volgens mij ben je als ontvanger van post helemaal niet verantwoordelijk voor de inhoud. En de afzender is natuurlijk anoniem of fake en niet jij met naw info als je slim bent. Bij aangetekende post werkt dit volgens mij niet maar nogmaals dit doe ik uit mijn hoofd. Zoek het na.

Maar Singapure.....no ****ing way dat ik iets zo wagen in dat gestoorde land wat wetgeving betreft!!!!!

Ik zou nu stoppen en nolva opsturen. Dat is toch iets anders dan AAS.

Over arimedex. Dat is geen receptor antagonist zoals nolva maar een suicide inhibitor. Ari hecht aan oestrogeen en die verbinding laat niet meer los. Door weken ari gebruik heb je aardig wat oestrogeen omzeep geholpen. En dat is definitief zegmaar. Geen rebound van een suicide inhibitor. Dat kan alleen als je een receptor tijdelijk bezet houd zoals bij nolva.

Over arimedex. Dat is geen receptor antagonist zoals nolva maar een suicide inhibitor. Ari hecht aan oestrogeen en die verbinding laat niet meer los. Door weken ari gebruik heb je aardig wat oestrogeen omzeep geholpen. En dat is definitief zegmaar. Geen rebound van een suicide inhibitor. Dat kan alleen als je een receptor tijdelijk bezet houd zoals bij nolva.

Wat ik heb begrepen is dat ari je oestrogeen receptoren upreguleerd en je daarom maanden na je nakuur nog een oestrogeen rebound kan krijgen, dat is waar ik een beetje bang voor ben

Wat ik heb begrepen is dat ari je oestrogeen receptoren upreguleerd en je daarom maanden na je nakuur nog een oestrogeen rebound kan krijgen, dat is waar ik een beetje bang voor ben

Heb je iets van een bron betreffende oestrogeen rebound door arimedex? Als ik google op rebound estrogen arimedex vind ik een bewering hierover in 2002 maar dat is 1 persoonlijke ervaring.

Pas op man, Singapore is een echte politiestaat. Daar zou ik echt niets naartoe sturen of meesmokkelen.

Beste optie: ga hier naar een dokter die gemakkelijk voorschrijft, leg je situatie uit en haal nolvadex bij de apotheker op voorschrift.

Een tweede, iets mindere optie is misschien HG nolva kopen bij je dealer. Ziet er al veel legaler uit dan een goedkoop potje met 100 tabs en een gespierde vent erop.

Heb je iets van een bron betreffende oestrogeen rebound door arimedex? Als ik google op rebound estrogen arimedex vind ik een bewering hierover in 2002 maar dat is 1 persoonlijke ervaring.

een wetenschappelijke bron heb ik niet, maar ben het op het forum een paar keer tegen gekomen, dit is ook een interessante discussie:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/big-cat-jouw-anti-anti-oestrogeen-advies-juist-43782/

overigens heb ik besloten om er gewoon mee te kappen en volgende week mijn nakuur te starten. ik kan dan een nakuur doen van 2 weken, wat in theorie genoeg moet zijn voor een kuurtje van 6 weken (als je 1/3 van je kuur aan houd) mijn plan was om 2 weken nolva 20mg/dag te doen, maar is arofixen misschien een betere optie?

Pas op man, Singapore is een echte politiestaat. Daar zou ik echt niets naartoe sturen of meesmokkelen.

Beste optie: ga hier naar een dokter die gemakkelijk voorschrijft, leg je situatie uit en haal nolvadex bij de apotheker op voorschrift.

Een tweede, iets mindere optie is misschien HG nolva kopen bij je dealer. Ziet er al veel legaler uit dan een goedkoop potje met 100 tabs en een gespierde vent erop.

Hier sluit ik mij bij aan.

Gezien je link naar de discussie tussen Big Cat en Elmo neem ik aan dat je doelt op upregulatie van het aromatase enzym; dit is zeker mogelijk. Althans, het is in ieder geval iets wat veelvuldig voorkomt bij remmers van een specifiek enzym. Of hier klinische data specifiek over het aromatase enzym beschikbaar is weet ik niet, al zou ik dit zeer zeker wel verwachten. Alleszins toch bij borstkanker trials.

Gezien je link naar de discussie tussen Big Cat en Elmo neem ik aan dat je doelt op upregulatie van het aromatase enzym; dit is zeker mogelijk. Althans, het is in ieder geval iets wat veelvuldig voorkomt bij remmers van een specifiek enzym. Of hier klinische data specifiek over het aromatase enzym beschikbaar is weet ik niet, al zou ik dit zeer zeker wel verwachten. Alleszins toch bij borstkanker trials.

Dat bedoelde ik ja :P Kan ik er van uit gaan dat ik hier last van ga krijgen na ~3 weken 0.5mg ari ed?

Terug
Naar boven