MuscleMeat

graag advies voor een vriend!

kalosse

Advanced Bodybuilder
Waardering
9
een vriend van me heeft 2 kuurtjes gehad.

de eerste was een dianaboll only van 6 weken van 10 tot 50 mg per dag, weer terug naar 20 mg en dan weer op naar 50 mg. vervolgens weer afbouwend naar 10 mg per dag. :rolleyes:

tweede was wederom dianaboll, maar nu met winstrol ampullen die hij niet injecteerde maar opdronk :D geloof dat deze ook 6 weken heeft geduurd.

nakuren vind hij onzin en dieten doet hij ook niet.

de eerste kuur is zo'n anderhalf jaar geleden, de tweede een jaar ongeveer.

nu heeft hij sinds een paar maanden pijn aan zn rechtertepel, er zit ook een knobbeltje onder. beginnende gyno neem ik aan??

ik heb hem hier altijd voor gewaarschuwd, maar eigenwijs als hij is heeft hij daar nooit gehoor aan gegeven!

nu wou hij wel weten of dit vanzelf nog wel kan gaan, of dat er iets is wat hij eraan kan doen?

en kan het bij een eventuele volgende prohormonen kuurtje nog erger worden?

weet dat dit zn eigen schuld is, maar goed.
ik heb hem beloofd er proberen achter te komen wat het beste voor hem is, betreffende het kuren/gyno.

van het eten en nakuren heb ik hem al verteld.

alvast bedankt

Ik snap je vraag eigenlijk niet echt. Alles wat hij wil weten heb jij hem toch al verteld? Wat is het probleem dan nog als hij zo nodig eigenwijs moet zijn??? Ik zou hem succes wensen met z'n gyno en hem nog een glaasje Winstrol inschenken :)

Aan die gyno is nu niets meer te doen qua nakuren ofzo.. Enige manier is operatief verwijderen, maarja dat kost wel een paar knaken. En ja, bij een volgend prohormonenkuurtje kan die gyno erger worden aangezien er ook aromatiserende ph's op de markt zijn! Hoeveel kilo heeft die maat van je met die kuurtjes van hem eigenlijk gegaind?

Groet, Arie

ArieWillem zei:
Ik snap je vraag eigenlijk niet echt. Alles wat hij wil weten heb jij hem toch al verteld? Wat is het probleem dan nog als hij zo nodig eigenwijs moet zijn??? Ik zou hem succes wensen met z'n gyno en hem nog een glaasje Winstrol inschenken :)

Aan die gyno is nu niets meer te doen qua nakuren ofzo.. Enige manier is operatief verwijderen, maarja dat kost wel een paar knaken. En ja, bij een volgend prohormonenkuurtje kan die gyno erger worden aangezien er ook aromatiserende ph's op de markt zijn! Hoeveel kilo heeft die maat van je met die kuurtjes van hem eigenlijk gegaind?

Groet, Arie

blijkbaar niet veel als ie niet eens nakuurt of een fatsoenlijk dieet heeft. Niet echt slim.

• Topic Starter Topic Starter
nee, hij is inderdaad heel dom bezig geweest.

het vreemde is dat hij best veel kilo's gepakt heeft.
eerste kuurtje ongeveer 7, tweede 5.

maar toen hij aan zn eerste begon trainde hij pas 4 maanden :( zal voor een groot gedeelte ook daar aan gelegen hebben.

als hij nu niks meer kuurt (ook geen ph's) kan zijn gyno dan nog verergeren?

kalosse zei:
nee, hij is inderdaad heel dom bezig geweest.

het vreemde is dat hij best veel kilo's gepakt heeft.
eerste kuurtje ongeveer 7, tweede 5.

maar toen hij aan zn eerste begon trainde hij pas 4 maanden :( zal voor een groot gedeelte ook daar aan gelegen hebben.

als hij nu niks meer kuurt (ook geen ph's) kan zijn gyno dan nog verergeren?

shit dan verknal je lichaam ff lekker damm...

Ik zou em trouwens Proviron laten slikken.

Navy zei:
proviron gaat alleen het enzym tegen dat verantwoordelijk is voor de aromatase van testosteron.
Het heeft dus geen effect meer als er al spraken is van gyno.

greetz

Naar mijn weten voorkomt proviron niet alleen gyno maar geneest dit ook.
Maar dit kan ik helaas niet onderbouwen en vraag ik dus om reactie mocht ik het fout hebben

winstrol opdrinken ???

wtf, wat voor effecten heeft dat? ???

axestream zei:
Zelfde als de tabs, zijn beiden 17AA alleen is de een vast en de ander "opgelost" in water.

Maar uit onderzoek blijkt dat het opdrinken van winstrol niet dezelfde dosering aan kracht geeft. Je schijnt voor hetzelfde effect ongeveer 1,5 ampul te moeten drinken wil je aan een gelijke werkzame dosering van 1 ampul injectie te komen.

Dus eigenlijk is het zonde om ze te drinken. Als je ermee bezig bent haal dan het maximale eruit zou ik zeggen.

Suat zei:
Maar uit onderzoek blijkt dat het opdrinken van winstrol niet dezelfde dosering aan kracht geeft. Je schijnt voor hetzelfde effect ongeveer 1,5 ampul te moeten drinken wil je aan een gelijke werkzame dosering van 1 ampul injectie te komen.

Dus eigenlijk is het zonde om ze te drinken. Als je ermee bezig bent haal dan het maximale eruit zou ik zeggen.

Juist, hetzelfde als de tabs. Dat zei ik toch?

Suat zei:
Naar mijn weten voorkomt proviron niet alleen gyno maar geneest dit ook.
Maar dit kan ik helaas niet onderbouwen en vraag ik dus om reactie mocht ik het fout hebben

Tja dacht ik dus ook maarja heb nooit gyno gehad.

ok thanx!

het vreemde is dat die gyno zich pas begon te ontwikkelen een paar maanden geleden, dus ruim 9/10 maanden na zijn laatste kuur.

stel dat hij nu nolva of proviron zou nemen, zou dat de groei enigzins stoppen?

edit: weet eigenlijk niet zeker of het nu nog erger wordt, kan dit wel??

Laatst bewerkt:
kalosse zei:
ok thanx!

het vreemde is dat die gyno zich pas begon te ontwikkelen een paar maanden geleden, dus ruim 9/10 maanden na zijn laatste kuur.

stel dat hij nu nolva of proviron zou nemen, zou dat de groei enigzins stoppen?

edit: weet eigenlijk niet zeker of het nu nog erger wordt, kan dit wel??

Ik zou em zoiezo Nolva of proviron laten nemen beter iets dan niets. Ik vind em zoiezo een dom mens wie neemt nou steriods als ie geen **** over bodybuilding weet.

firedsoul zei:
Ik zou em zoiezo Nolva of proviron laten nemen beter iets dan niets. Ik vind em zoiezo een dom mens wie neemt nou steriods als ie geen **** over bodybuilding weet.

ja vertel mij wat!

heb hem hier altijd voor gewaarschuwd maar ja!
een wederzijdse vriend van ons heeft al aardig wat jaren trainingservaring (hij is 28) en die heeft hem dit allemaal aangeraden...

Terug
Naar boven