kalosse
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
een vriend van me heeft 2 kuurtjes gehad.
de eerste was een dianaboll only van 6 weken van 10 tot 50 mg per dag, weer terug naar 20 mg en dan weer op naar 50 mg. vervolgens weer afbouwend naar 10 mg per dag.
tweede was wederom dianaboll, maar nu met winstrol ampullen die hij niet injecteerde maar opdronk
geloof dat deze ook 6 weken heeft geduurd.
nakuren vind hij onzin en dieten doet hij ook niet.
de eerste kuur is zo'n anderhalf jaar geleden, de tweede een jaar ongeveer.
nu heeft hij sinds een paar maanden pijn aan zn rechtertepel, er zit ook een knobbeltje onder. beginnende gyno neem ik aan??
ik heb hem hier altijd voor gewaarschuwd, maar eigenwijs als hij is heeft hij daar nooit gehoor aan gegeven!
nu wou hij wel weten of dit vanzelf nog wel kan gaan, of dat er iets is wat hij eraan kan doen?
en kan het bij een eventuele volgende prohormonen kuurtje nog erger worden?
weet dat dit zn eigen schuld is, maar goed.
ik heb hem beloofd er proberen achter te komen wat het beste voor hem is, betreffende het kuren/gyno.
van het eten en nakuren heb ik hem al verteld.
alvast bedankt
de eerste was een dianaboll only van 6 weken van 10 tot 50 mg per dag, weer terug naar 20 mg en dan weer op naar 50 mg. vervolgens weer afbouwend naar 10 mg per dag.
tweede was wederom dianaboll, maar nu met winstrol ampullen die hij niet injecteerde maar opdronk
geloof dat deze ook 6 weken heeft geduurd.nakuren vind hij onzin en dieten doet hij ook niet.
de eerste kuur is zo'n anderhalf jaar geleden, de tweede een jaar ongeveer.
nu heeft hij sinds een paar maanden pijn aan zn rechtertepel, er zit ook een knobbeltje onder. beginnende gyno neem ik aan??
ik heb hem hier altijd voor gewaarschuwd, maar eigenwijs als hij is heeft hij daar nooit gehoor aan gegeven!
nu wou hij wel weten of dit vanzelf nog wel kan gaan, of dat er iets is wat hij eraan kan doen?
en kan het bij een eventuele volgende prohormonen kuurtje nog erger worden?
weet dat dit zn eigen schuld is, maar goed.
ik heb hem beloofd er proberen achter te komen wat het beste voor hem is, betreffende het kuren/gyno.
van het eten en nakuren heb ik hem al verteld.
alvast bedankt

Ik zou hem succes wensen met z'n gyno en hem nog een glaasje Winstrol inschenken 
zal voor een groot gedeelte ook daar aan gelegen hebben.