Stefan8819
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Hey,
Wil graag wat advies/verbetering van mijn leefwijze/training...
volgende over mij:
Voeding:
ochtend 6 bruin brood vruchtenhagel
middag 8 bruin brood grillworst / vruchtenhagen *ligt eraan of iik naar school moet.
avond standaardhoeveelheid groente & aardappels & vlees. ( 4x iin de week anders 6 boterhammen )
avond dagelijks 1 bakje tonijn.
Training/Bezigheden:
3x fitness per week
schooldagen 20 km totaal fietsen
zaterdags voetballen
Fitness:
1e training: biceps + triceps ( +- 5 verschillende oefeningen van 4x 10 langzaam ( standaardsnelheid op - 4 seconden neer, 40 sec. rust )
2e training: borst (zie zelfde omschrijving)
3e training: rug (idem)
iedere training 10 min cardio + buikspieren 1x.
Supplementen: sinds 1.1.2008:
True Mass BSN ( inname fitnessdagen voor en na met water, aanbevolen hvh)
Instant Whey ( dagelijks 1 tot 2 maal )
Persoonlijk:
Ben zelf 19 en 73 kg ( 1.86 mtr ). fitness nu 1 jaar laatste tijd 2x perweek maar ga serieuzer en 3x vanaf '08. trainingsduur gem. 1 uur. Ben niet breed gebouwd en wil als doelstelling Meer MASSA en spiergroei. conditie is uitstekend maar wil graag breder worden met duidelijke spieren.
Nog advies over eten, supplem., trainingsmethodes e.d. ?
Van plan nog jaren te fitnessen, maar wil graag resultaat in vol jaar. mogeljik?
bedankt.
Wil graag wat advies/verbetering van mijn leefwijze/training...
volgende over mij:
Voeding:
ochtend 6 bruin brood vruchtenhagel
middag 8 bruin brood grillworst / vruchtenhagen *ligt eraan of iik naar school moet.
avond standaardhoeveelheid groente & aardappels & vlees. ( 4x iin de week anders 6 boterhammen )
avond dagelijks 1 bakje tonijn.
Training/Bezigheden:
3x fitness per week
schooldagen 20 km totaal fietsen
zaterdags voetballen
Fitness:
1e training: biceps + triceps ( +- 5 verschillende oefeningen van 4x 10 langzaam ( standaardsnelheid op - 4 seconden neer, 40 sec. rust )
2e training: borst (zie zelfde omschrijving)
3e training: rug (idem)
iedere training 10 min cardio + buikspieren 1x.
Supplementen: sinds 1.1.2008:
True Mass BSN ( inname fitnessdagen voor en na met water, aanbevolen hvh)
Instant Whey ( dagelijks 1 tot 2 maal )
Persoonlijk:
Ben zelf 19 en 73 kg ( 1.86 mtr ). fitness nu 1 jaar laatste tijd 2x perweek maar ga serieuzer en 3x vanaf '08. trainingsduur gem. 1 uur. Ben niet breed gebouwd en wil als doelstelling Meer MASSA en spiergroei. conditie is uitstekend maar wil graag breder worden met duidelijke spieren.
Nog advies over eten, supplem., trainingsmethodes e.d. ?
Van plan nog jaren te fitnessen, maar wil graag resultaat in vol jaar. mogeljik?
bedankt.