XXL Nutrition

graag jullie mening....

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
hey mede-bodybuilders,

Wat vinden jullie van dit verhaal;

Ik train al jaren en ik heb de afgelopen tijd veel gelezen over diverse A.S, en ik denk dat ik een primo-kuurtje ga nemen. Ik zal ff in het kort uitleggen waarom;

Primo drukt zowiezo niet zo zwaar op je axis, dat heb ik op diverse sites (bodybuilding.com/anabolics review,etc.)gelezen, hij gaat misschien wel plat...maar je axis herstelt veel sneller dan bijvoorbeeld deca. Ook houdt je met primo weinig tot geen vocht vast tijdens de kuur.
En wat misschien nog wel het belangrijkste is voor mij; ondanks dat primo een DHT-variant is, is zijn androgene werking matig. De androgene bijwerkingen zijn dus een stuk minder t.o.v testosteron, en dat is iets wat mij in het bijzonder aanstaat. (want ik zit zeker niet op bv acne te wachten!)

Nu weet ik dat primo niet echt een heel goed middel is om massa te winnen, en dat het vaak gebruikt wordt in een combi of in een cut-kuur.

Mijn doel is een kilo of 5 winnen, met 8 weken 300mg primo (misschien 400)
Ik heb op diverse sites en forums gelezen dat dit wel haalbaar is, maar wat vinden jullie?

Is dit een goede kuur? Ik heb het gevoel van wel. Of vinden jullie dat ik omhoog moet met de dosering/moet stacken?(dit doe ik liever niet; maar een zinloze kuur is erger). Of hebben jullie misschien wat anders...

Voorwaarde van mijn kuur moet wel zijn; niet teveel androgene bijwerkingen (met name acne), en een niet te lange onderdrukking van je eigen axis. Met een kilo of 5 aan de droge massa ben ik zeker tevreden!

Ben benieuwd naar jullie reactie....

Thanx en trainse, Lo

vaak wordt primo gestacked met winstrol in een "cuttingskuurtje" /lean mass kuurtje alleen naar mijn weten is winstrol wel sterk androgeen. Met als gevolg dat de kans op acne groot is indien je aanleg voor acne hebt?