XXL Nutrition

graag jullie mening....

je kan wel advies willen over je kuurtje maar als je voeding niet klopt heeft het natuurlijk ook weining zin, maar ik merk dat je aardig eigenwijs bent en liever je eigen dingen aanneemt ipv mensen die soms al jaren langer in het vak zitten maarja.....

• Topic Starter Topic Starter
pampam zei:
je kan wel advies willen over je kuurtje maar als je voeding niet klopt heeft het natuurlijk ook weining zin, maar ik merk dat je aardig eigenwijs bent en liever je eigen dingen aanneemt ipv mensen die soms al jaren langer in het vak zitten maarja.....

Oke oke, dat is wel een beetje zo, maar ik raak een beetje ge-irriteerd over het feit dat er nog niemand over primo is begonnen. Ik weet, het is allemaal goed bedoelt en er zal ook wel waarheid inzitten, ik zal die dingen ook toepassen. Maar ik vind het gewoon een beetje ****ed up dat niemand in gaat op het onderwerp van deze topic. Ik word helemaal gek van al die literatuur over de verschillende A.S, en op al die sites staat overal hetzelfde, ik had gehoopt dat hier mensen die al jaren ervaring hadden me er wat meer over hadden kunnen vertellen.

jep inderdaad! hier zitten mensen die al jaren natural hebben meegedraaid alvorens naar de AAS te grijpen. op het moment dat je voeding nog niet in helemaal in orde is, breng je je gezondheid onnodig op het spel. zoals ik al eerder aanhaalde kan je natural met een verbeterd voedingsschema nog zo'n 5 kilo pakken de komende tijd. bodybuilding is een kwestie van geduld vriend!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de wijze raad!

Er heeft ook niemand gezegd dat je voeding ronduit slecht is, er kan alleen hier en daar nog wat verbeterd worden. Bovendien, je gaat kuren, niet naar de biljartclub. Dus iig proteine een 150 gram hoger, die shake pakken en pakweg een 80 gram vetten is bij jou postuur wel wenselijk schat ik zo. (reken het uit, dit moet je zeker weten)

Over die kuur, tja, mijn keus zou het niet zijn, ik zou sowieso niet kuren voor iets van 5 kg.

Verder heb ik van primo amper kaas gegeten dus luister maar naar degenen die dat wel hebben. :o

En oja, je quote verkeerd ;)

Complimenten iig voor het feit dat je niet eigenwijs en tegendraads word bij niet meteen gewenst advies. Dat scheelt er nog wel eens aan verse forumleden die willen kuren. :D

Laatst bewerkt:
Navy zei:
niemand gaat erop in omdat je niet aan kuren hoort te denken als je voeding niet in orde is!

Yeps!

En dat is niet omdat 'wij' je je kuur en je gains niet gunnen, maar omdat je zonder die basis gewoon veel minder zal winnen en je je lichaam eigenlijk dus onnodig schade toebrengt. :)

Gewoon meer vreten, dan komen de AAS eventueel later wel.

hij stopt pas om 20.30 met trainen , niet om 19.00 ;)

DBC01 zei:
Mijn persoonlijke reactie even, die refereert aan waar voor wordt gewaarschuwd door Schering, (de fabrikant), en de medische ecyclopies:
Primobolan drukt dermate op de prostaat dat mannen met prostaat-problemen zeer zeker géén Primobolan moeten gebruiken.

Zo mild 'in every way' is het dus niet.

:thumb:

welke aas is wel mild ;)

je kan het zien als alcohol, iedere fles heeft zn eigen percentage, maar of je nou een fles wijn drinkt of een fles cognac neemt, ze zijn allemaal slecht voor je lichaam :D

Terug
Naar boven