XXL Nutrition

graag kuurschem stanzolol

@dje

Novice
Waardering
0
graag kuurschema stanozolol usp XXIV

hallo wie kan mij helpen met een kuurschema.
ik train nu 7 jaar en dit gaat mijn eerste kuur worden.

graag een kuurschema van stanozolol usp XXIV
het zijn 200 tabletten van 5mg van international pharmaceuticals het batch nummer is 20042.

wie kan mij hier bij helpen

alvast vedankt @dje

Laatst bewerkt:
Deze heb ik ff gekopieerd van www.ergogenics.org, is n beginnerskuurtje.
misschien kunnen de anderen hier er nog wat aan sleutelen, ik heb geen ervaring met stromba.

week 1: 10 mg/dag
week 2: 15 mg/dag
week 3: 20 mg/dag
week 4: 25 mg/dag
week 5: 25 mg/dag
week 6: afbouwen

Dboll zei:
Deze heb ik ff gekopieerd van www.ergogenics.org, is n beginnerskuurtje.
misschien kunnen de anderen hier er nog wat aan sleutelen, ik heb geen ervaring met stromba.

week 1: 10 mg/dag
week 2: 15 mg/dag
week 3: 20 mg/dag
week 4: 25 mg/dag
week 5: 25 mg/dag
week 6: afbouwen

niet op en afbouwen,als je het schema zou volgen dat hierboven staat heb je alleen baat bij week 4 en 5 omdat dat de juiste dosis is,week 1,2,3 en 6 zijn gewoon niet genoeg
er word met anabolen opgebouwd en afgebouwd om de lever te laten "wennen" maar dat kan niet dus 25mg per dag en dat max 6 weken

dream warrior zei:
niet op en afbouwen,als je het schema zou volgen dat hierboven staat heb je alleen baat bij week 4 en 5 omdat dat de juiste dosis is,week 1,2,3 en 6 zijn gewoon niet genoeg
er word met anabolen opgebouwd en afgebouwd om de lever te laten "wennen" maar dat kan niet dus 25mg per dag en dat max 6 weken

Ik dacht dat de gebruikelijk dosis stanozol 50mg per dag is?
Of is deze dosis te hoog?

Met Stanozolol orals is een dosis van 30 tot 40 mg per dag voldoende maar verwacht niet te grote resultaten. 50mg per dag (oral) is erg belastend voor de lever.