XXL Nutrition

graag kuurschem stanzolol

@dje

Novice
Waardering
0
graag kuurschema stanozolol usp XXIV

hallo wie kan mij helpen met een kuurschema.
ik train nu 7 jaar en dit gaat mijn eerste kuur worden.

graag een kuurschema van stanozolol usp XXIV
het zijn 200 tabletten van 5mg van international pharmaceuticals het batch nummer is 20042.

wie kan mij hier bij helpen

alvast vedankt @dje

Laatst bewerkt:
Deze heb ik ff gekopieerd van www.ergogenics.org, is n beginnerskuurtje.
misschien kunnen de anderen hier er nog wat aan sleutelen, ik heb geen ervaring met stromba.

week 1: 10 mg/dag
week 2: 15 mg/dag
week 3: 20 mg/dag
week 4: 25 mg/dag
week 5: 25 mg/dag
week 6: afbouwen

Dboll zei:
Deze heb ik ff gekopieerd van www.ergogenics.org, is n beginnerskuurtje.
misschien kunnen de anderen hier er nog wat aan sleutelen, ik heb geen ervaring met stromba.

week 1: 10 mg/dag
week 2: 15 mg/dag
week 3: 20 mg/dag
week 4: 25 mg/dag
week 5: 25 mg/dag
week 6: afbouwen

niet op en afbouwen,als je het schema zou volgen dat hierboven staat heb je alleen baat bij week 4 en 5 omdat dat de juiste dosis is,week 1,2,3 en 6 zijn gewoon niet genoeg
er word met anabolen opgebouwd en afgebouwd om de lever te laten "wennen" maar dat kan niet dus 25mg per dag en dat max 6 weken

dream warrior zei:
niet op en afbouwen,als je het schema zou volgen dat hierboven staat heb je alleen baat bij week 4 en 5 omdat dat de juiste dosis is,week 1,2,3 en 6 zijn gewoon niet genoeg
er word met anabolen opgebouwd en afgebouwd om de lever te laten "wennen" maar dat kan niet dus 25mg per dag en dat max 6 weken

Ik dacht dat de gebruikelijk dosis stanozol 50mg per dag is?
Of is deze dosis te hoog?

Met Stanozolol orals is een dosis van 30 tot 40 mg per dag voldoende maar verwacht niet te grote resultaten. 50mg per dag (oral) is erg belastend voor de lever.

Wat ik overal lees is dat 50mg goed te doen is, zelfs tot 8 weken. Oral of inject, ze zijn beiden 17AA. Dosis gedurende 6 (maximaal 8 ) weken gelijk houden. Veel massa zal het niet opleveren, het is maar dat je 't weet.

Er is hier genoeg info te vinden over massa kuurtjes voor beginners. Succes!

axestream zei:
Wat ik overal lees is dat 50mg goed te doen is, zelfs tot 8 weken. Oral of inject, ze zijn beiden 17AA. Dosis gedurende 6 (maximaal 8 ) weken gelijk houden. Veel massa zal het niet opleveren, het is maar dat je 't weet.

Dus winstrol depot is ook 17aa?
Ik dacht dat alleen orals 17aa gealcyleerd konden zijn, omdat ze het spijsverteringsysteem moeten passeren.
Winstrol depot komt toch onmiddellijk in de bloedbaan, dus waarom moet het
dan 17aa zijn?
Ikke snappie niet

inderdaad. veel zal je niet winnen. 2 a 3 kg misschien. maar niet met dat kuurtje van max 25 mg per dag. ik zou zeggen 40mg per dag gedurende 6 tot 8 weken.

axestream zei:

Niet helemaal waar Axe, depot is wel degelijk beter voor het lichaam. Ze zijn beiden 17aa daar heb je gelijk in maar de oral moet 2x langs de lever omdat je hem oraal neemt waardoor je je lever (onnodig) een extra klap geeft.

Dan hebben we ook nog een principe qua de werking. Bij de oral wordt meer van de actieve stof Stanozolol afgebroken vergeleken de depot versie. Het zou dus beter en effectiever zijn om de depot versie voor 6 weken lang te gebruiken maar dat wordt vaak niet gedaan omdat je dan om de dag prikt.

Het is beter om Stanozlol met bijvoorbeeld Deca of Test te stacken voor goede resultaten. En ik zou maximaal 6 weken met Stanozolol kuren aangezien de steroide een 17aa is.

@ Axe: Met maximaal 8 weken bedoel je waarschijnlijk 6 weken kuur, 2 weken afbouwen? Tip: Niet doen :D , 6 weken is genoeg voor de resultaten.

@Jimbo: Je hebt helemaal gelijk. :)

skydirk zei:
inderdaad. veel zal je niet winnen. 2 a 3 kg misschien. maar niet met dat kuurtje van max 25 mg per dag. ik zou zeggen 40mg per dag gedurende 6 tot 8 weken.

ja je hebt gelijk ik nam 25mg omdat dit de gebruikelijke dosis is in een stack
bv deca/test/winny en ook omdat dit z'n eerste kuur is

Terug
Naar boven