Fitness Seller

graag uw mening waaraan te werken enz...

Allereerst, noway dat jij op 9.7% VP zit hoor. Tenminste daar lijkt het adhv die fotos niet op

Het gaat niet om te weinig of te veel eten het gaat om het juiste
Te eten in de juiste hoeveelheid. Maak eens een goed voedingsschema een
Houd je er aan en je zult mooie vooruitgang boeken.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 23:46 ----------

Allereerst, noway dat jij op 9.7% VP zit hoor. Tenminste daar lijkt het adhv die fotos niet op

Denk ook eerder aan 13-15%

• Topic Starter Topic Starter
ik lijk dikker dan ik wel degelijk ben wegens vroeger dik geweest te zijn.. buik is niet meer strak te krijgen... te vergelijken met een zwangere vrouw. kind eruit, kilo's eraf maar die buik krijg je niet meer strak. dat is dus mijn dilemma ik moet echt mager mager staan om normaal te lijken. je lichaam draagt de gevolgen van ooit dik geweest te zijn. zal je wss niet begrijpen als je altijd mager bent geweest. overtollig vel noemen ze dat. heb dit ook operatief laten verwijderen maar strak krijg je dat niet meer. jammer genoeg :( dat is dus mijn dillemma. bulken = vervetten = veel dikker tonen. op wat baseer je die schatting? op de buikregio toch?

je houd veel vocht vast , let op je sodium , bier en zout behoeften. Of gebruik je crea?

• Topic Starter Topic Starter
ja, ik ben nu een week of 3 bezig met crea te gebruiken. zie je dit dan zo goed? die vocht? gewoon stoppen dan met crea en eens goed uitzweten op een hometrainer met een trui aan?

Terug
Naar boven