XXL Nutrition

Graag weer meningen

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Hi all,

Tijdje geleden heb ik voor januari onderstaande kuur samengesteld. Maar nu vraag ik me toch af of deze wel 'compleet' is. :)

Ik wil er dus flink wat massa mee pakken t/m April/Mei, en dan naar de 5/6% bf toe cutten. Ik zit nu op 82kg, in december hoop ik op 84 te zitten en wil dan boven de 90kg eindigen met een bf van <10% (zit nu op 7%).

Hoeveel zou de meerwaarde aan deze kuur zijn als je aan het eind Winny en/of bij de hele kuur deca toevoegd?

Week 1-2 :1000mg Testosteron enanthaat /wk
Week 1-4 : 30mg Dianabol /D
Week 1-10 : 1000mg R-ALA (4 caps) /D
Week 3-10 : 500mg Testosteron enanthaat /wk
Week 9-12 : 3000IU/3000IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Week 11-12 : 40mg Nolvadex /D
Week 13-14 : 20mg Nolvadex /D
Week 14-17 : 3 Mariadistel caps /D
Week 14-17 : V12 + Loaded (supps van Sann)

Genoeg Nolva achter de hand just in case...

Alvast bedankt voor de tips!

dbol verlengen met 2 weken en deca of eq erbij misschien??

• Topic Starter Topic Starter
DBol is meer bedoeld als kickoff voor de test. inzet. Verleng ik hem met nog 2 weken denk ik dat de vochtretentie wel erg hoog gaat woren.

Deca/eq. kan ja, maar is het niet zo dat eq. dagelijkse injects vereist? (ga 't nu ff opzoeken). Bovendien is eq. veterinarian, dus lijkt me niet geschikt voor m'n 2e (1e 'echte') kuur.

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit bro, get ready to gain :D

Zie het al ja:

As an undecylenate ester, boldenone needs only be injected every week (staying active well over 4 weeks), but because the preparations come in 25 mg/ml, users most often opt for 25-50 mg every day to every other day. A use of 300-400 mg per week seems to be the normal recommendation. Its not hepatoxic to any serious degree and can therefore be used for longer cycles. The appearance of underground forms of boldenone in higher concentrations (200 mg/ml) has made it easier to inject only once a week, which is to be preffered over the multiple dosings because it has a more even release and the cumulative effect shows much sooner. Speaking of cumulative effect, the best results with boldenone are seen when a user front-loads. Usually that means he will use a high doses of 600-800 mg/week for 2 weeks and then lower that dose to the normal 300-400 mg/week for the remaining 8-10 weeks.

Bron: http://www.bodybuilding.com/fun/catequi.htm

ligt eraan welke eq je hebt. Als je de boldebal-H pakt moet je elke dag of om de dag injecteren vanwege de lage concentratie namelijk 25 to 50 mg /ml
Als je een supplier hebt die generic supps heeft kun je die pakken die heeft een hogere concentratie dus maar een keer per week prikken. Dat met die vochtretentie zit wat in maar tis een winter kuur dus wrom zou je je daar zorgen om maken??

Yep, ik zie ze al van 200mg/ml. Dat zal dan wel los lopen.

Heeft 200mg/w eq. als 'extra' erbij wel nut trouwens? Of moet je dan maar gelijk naar 400mg/w toe?

En wat de vochtretentie betreft, tja, het is een winterkuur dat wel. Maar bovendien is de kickoff daarmee voor mij het belangrijkste. Hoeveel extra nut zullen die 2 weken dan nog hebben? Alleen maar een extra load op je lever lijkt me.

meer kracht meer massa 't hoeft natuurlijk niet maar t kan wel die keuze is aan jezelf. 200 mg per week heeft niet veel nut nee dan kun je betr 400 mg zetten of 300 deca ligt aan wat je wilt. Kheb zelf bij mijn volgende kuur femara. Kwas zelf ook aan het twijfelen tussen deca en eq omdat ik eigenlijk voor massa wil gaan denk ik aan deca maar omdat mijn honger vergroot word door eq trekt die mij.kben er zelf ook nog niet echt uit maar kdenk dat het eq word.

En dan gelijk de gehele 10 weken lijkt mij.

Dan laat ik denk ik toch de dboll maar zoals hij is, en ga misschien dan de eq. toevoegen. Maar omdat het dus veterinarian is, wordt het niet voor beginners aangeraden las ik laatst ergens.

tsja is maar wat je zelf ervan denkt he. Ik denk dat dbol meer schadelijk is dan dat eq ooit kan zijn. kdenk dat eq veterinair is omdat zoals al eerder gezegd hij in 25 mg/ml komt en dus vaak moet injecteren (behalve van underground labs natuurlijk)
. Kdenk niet dat het aan de substantie zelf ligt want deze is niet zo sterk.EQ maakt je gains ook beter vast te houden wat ik heeeel erg belangrijk vind.Kdenk dat mijn kuur tzelfde word als jou alleen dan 600 mg test per week 400 eq per week en de eerste 5 weken 50 mg dbol per dag alles van GS kijken of dat spul een beetje kwaliteit heeft

trouwens mijn volgende kuur zal voor 80%op mn benen gericht zijn vooral kuiten want ik haaaat ze maar dat ff offtopic

Mr.J waarom een frontload met test als je al 4 weken dboll doet?

Ik hou de Dboll dus zo als hij is, en maak m'n kuur verder compleet met 400mg Eq. /wk. Kijken of hiermee makkelijker de 7500kcal/d wegkrijgen.

Goeie vraag Bo, 't is wel een beetje dubbelop eigenlijk ja. :)

Wat zou jij dan aanraden? Of kan het geen kwaad?

om je waardes sneller op werkzame hoogte te laten komen zodat ze sneller werken. Tis inderdaad zo dat je hier de dbol voor pakt dus dat zou misschien een beetje dubbelop zijn .

Over welke waardes spreek je, die van test. of dbol.
En je doet een frontload om meteen te pofiteren van je AAS en niet 4 weken te wachten, want dat is zonde van je tijd en geld

Hoezo dubbel op, Weten we dan nog steeds niet dat de ene steroide anders werkt dan de ander.
Test. en deca werken anders dan dianabol. Voor optimaal resultaat moeten ze samenwerken

Als je met dbol opstart en met test en deca niet, zul nooit die synergisme behalen. Eigenlijk zou het beter zijn om later met dbol te beginnen.

Dus dan de dboll of de test. frontload laten schieten?

Het hoeft natuurlijk niet een frontload maar Ik zou zowel een test. frontload van 750mg (enanthaat) en een deca of EQ frontload van 800mg doen.
Als je geen frontload doet zou ik de kuur verlengen tot 12 weken, omdat je anders de AS pas in week 4 of 5 gaat merken

Met dbol doe je geen frontload maar begin je gewoon met de volle dosis omdat dit gelijk opgenomen en gebruikt wordt door je lichaam. 4 of 6 weken is voldoende. langer heb ik ook geprobeerd en brengt geen extra kracht of massa met zich mee, alleen maar bijwerkingen

Moet jezelf weten of je met dbol begint of dat je een paar weken later begint.
Ik zou later beginnen als je een test. frontload doet omdat je anders wel heel erg snel groeit de eerste paar weken. Doe je geen frontload, dan kun je wel met dbol beginnen als je gelijk resultaat wilt zien

Laatst bewerkt:
dbol neem IK om te kickstarten dus zou een frontload onnodig zijn en later beginenn met dbol heb ik nog nergens gehoord

karperblues zei:
dbol neem IK om te kickstarten dus zou een frontload onnodig zijn en later beginenn met dbol heb ik nog nergens gehoord

Snap ik wel want zo heb ik het ook altijd gedaan en het werkt ook wel maar ik wil optimaal resultaat uit mijn 8 weken durende kuur en het is algemeen bekend dat dbol of stromba de test. en deca aanvullen met wat betreft de spiergroei.

Terug
Naar boven