vinci12
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Halo,
toch snel een nieuw topic openen omdat ik dit in het oude niet echt kan vragen.
Heb al gehoord dat grapefruit de inname verbeterd van aas algemeen in mijn geval dus var.
Het zou het enzym p450 verlagen waardoor er meer werkzame stof in het lichaam terecht komt.
Maar dit zorgt er tevens voor dat het lichaam dan minder van de afvalstoffen afbreekt wat dan weer levertoxiciteit veroorzaakt of zou kunnen veroorzaken bij hoge doseringen.
Als ik 50 mg neem en ik neem dit gewoon met water,hoeveel werkelijke stof hou ik dan over eigenlijk?
Moest ik dit met grapefruit nemen zou het percentage hoger worden maar wil de risico op toxiciteit zo klein mogelijk houden.
Moet ik het dan gewoon met water innemen of toch grapefruit??
toch snel een nieuw topic openen omdat ik dit in het oude niet echt kan vragen.
Heb al gehoord dat grapefruit de inname verbeterd van aas algemeen in mijn geval dus var.
Het zou het enzym p450 verlagen waardoor er meer werkzame stof in het lichaam terecht komt.
Maar dit zorgt er tevens voor dat het lichaam dan minder van de afvalstoffen afbreekt wat dan weer levertoxiciteit veroorzaakt of zou kunnen veroorzaken bij hoge doseringen.
Als ik 50 mg neem en ik neem dit gewoon met water,hoeveel werkelijke stof hou ik dan over eigenlijk?
Moest ik dit met grapefruit nemen zou het percentage hoger worden maar wil de risico op toxiciteit zo klein mogelijk houden.
Moet ik het dan gewoon met water innemen of toch grapefruit??
zou uit wetenschappelijk oogpunt raar zijn als we het maar bij 1 onderzoek laten toch ? hoe meer onderzoek hoe meer bevindingen er naar boven komen, en dan kunnen ze elkaar soms tegenspreken ja. voor sommigen is de bro science wel geloofwaardiger (dit is niet voor jou bedoeld, no offence).