Fitness Seller

Grappig.. die GS Test Heptylate

• Topic Starter Topic Starter
thx bro.. amen :D

ECLIPSE zei:
ja ik had er ook spannende dingen over gehoord en wilde het op korte termijn gaan gebruiken dus ging een beetje research doen :) zo zie je maar weer.. geef test e een andere naam en het werkt ineens stukken beter.. soort van placebo effect ;) :P

marketing noemen ze dat :D

maakt mij niet uit, ik verkoop het alsnog als een "nieuwe soort testosteron die nog beter werkt" ;)

80 % van de gebruikers (en dan bedoel ik niet deze boardmembers) weet toch half niet wat ze in hun fl**ker spuiten, en waar ze mee bezig zijn, dus dan is het al gauw goed.

Inderdaad zoals Loo zegt, nice marketing stuff.

Enanthate is de pharmaceutische benaming, Heptylate de chemische benaming voor de organische structuur (C7H14O2) (Hepta is grieks voor 7)

De verwarring ontstaat omdat de verschillende testosteronvormen (esters) soms bij hun pharmceutische en soms bij hun chemische benaming van de organische structuur worden genoemd

Het ester zegt niks over de effectiviteit van de testosteron of de mate van aromatisering naar DHT ! Het zegt alleen iets over het moleculaire gewicht aan testosteron per mg. Hoe langer de ester, des te minder testosteron per mg!

• Topic Starter Topic Starter
Loo zei:

maakt mij niet uit, ik verkoop het alsnog als een "nieuwe soort testosteron die nog beter werkt" ;)

80 % van de gebruikers (en dan bedoel ik niet deze boardmembers) weet toch half niet wat ze in hun fl**ker spuiten, en waar ze mee bezig zijn, dus dan is het al gauw goed.

lol.. ur going to hell :P ;) tja.. ik kan je geen ongelijk geven bro.. het is inderdaad treurig.. maar waar

Loo zei:

Ik moet zeggen dat ik niet gedacht had dat GS dit soort truucjes zou uithalen.

Terug
Naar boven