- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
[Link niet meer beschikbaar]
Enjoy it.
Enjoy it.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vast welWillempie1975 zei:
Willempie1975 zei:
Dude, is dat scherm echt groot genoeg? Zelda postte laatst van wel, maar ik denk vraag het maar ff aan nog een gebruiker.Yzord zei:Ik gebruik al jaren navigatie op telefoon...ben een half jaar geleden overgestapt op een Qtec (pda achtig geval), maar vind navigatie op een telefoon veel handiger. Met pda moet je met een pennetje gana ouwehoeren die je toch alleen maar kwijt kan raken. Ben dus weer overgestapt op een Nokia (N70) en voel me weer helemaal in mijn sas.
Whoei 4 shizzle !Yzord zei:Scherm is echt groot zat, daar er een leuke dame ook nog tegen je praat die je de weg wijst. Je kan het scherm op full screen zetten of op standaard.
Ik zelf gebruik TT5 en Route66. TT5 gebruik ik als ik veel in de randstad moet zijn ivm flitspalen. Deze zoekt ook namelijk op huisnummer. Route66 gebruik ik alleen als TT5 in samenstelling met de flitspalen stottert (dit komt dus door de POI's).
Je kan elke BT gps muis gebruiken welke de normale standaarden in zich heeft. Wil je een goedkope, zoek dan op ebay naar een Adapt gps.
Ok, maar waarvoor het dient progammatje het dan? Want met Tomtom+gps ontvanger kun je toch ook navigeren?Yzord zei:Als je tomtom gebruikt ipv het bovenstaand gratis progje dan heb je geen gprs kosten. Alleen met het ophalen van verkeersinformatie, maar die kan je ook uitzetten. Bovenstaand proggie en Wayfinder (zelfde constructie) hebben deze gprs kosten.