XXL Nutrition

Gratis navigatie voor je telefoon

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
leuke site.........maar hoe download je het ?

Install Nav4All op de telefoon:

Schakel de GPS sensor in zodat deze onmiddellijk na de installatie van Nav4All automatisch kan worden gekoppeld.

De installatie verloopt in vier stappen:
Stap 1:
Schakel de GPS sensor in.
Stap 2:
Ga naar [Link niet meer beschikbaar] via de webbrowser van je telefoon en volg de instructies op.
Stap 3:
Na de download moet Nav4All gestart worden. Volg instructies keuze:
a) de display taal
b) de audio taal
c) de GPS sensor
Stap 4:
Voortaan vind je Nav4All onder Applications.
Tip: kijk in de telefoon handleiding hoe de Nav4All applicatie op te starten.
Dit verschilt per telefoon.

* Deze handleiding gaat ervan uit dat je weet hoe je een webpagina’s kunt opvragen. Kijk op de handleiding van je telefoon of in het handboek.

bron: [Link niet meer beschikbaar]

Je moet dus wel beschikken over een gps-muis. Iemand nog een adres waar deze goedkoop te krijgen zijn?

werkt op SEK750i

Willempie1975 zei:
heeft iemand hier al ervaring mee??

heb het aan de praat op mijn K750i. Je moet met de browser van je telefoon naar: [Link niet meer beschikbaar]

de installatie ging bij mij toen vanzelf.

Voor een goedkope gps moet je bij nav4all kijken

maar is het helemaal gratis?
Zeker?

• Topic Starter Topic Starter
Tot augustus wel. Goedkope gps muizen zijn te vinden op ebay.

Hij geeft na het downloaden aan "fout bij instalatie"
Ka het misschien zo zijn dat ik eerst de gps moet installeren en het dan pas ka downloaden en installeren, ik geb een D600 en die moet het doen.

Zoals aangegeven staat er Schakel GPS sensor in en surf dan pas naar de pagina.

Zijn er dan zoveel mensen met GPS-navigatie op hun GSM? En zijn ze er tevreden over? Ik overweeg om ook zo'n toestel te kopen maar dan wel één met navigatie om trekking te doen, ik veronderstel dat die nav4all daar niet voor geschikt is?

Ik gebruik al jaren navigatie op telefoon...ben een half jaar geleden overgestapt op een Qtec (pda achtig geval), maar vind navigatie op een telefoon veel handiger. Met pda moet je met een pennetje gana ouwehoeren die je toch alleen maar kwijt kan raken. Ben dus weer overgestapt op een Nokia (N70) en voel me weer helemaal in mijn sas.

Yzord zei:
Ik gebruik al jaren navigatie op telefoon...ben een half jaar geleden overgestapt op een Qtec (pda achtig geval), maar vind navigatie op een telefoon veel handiger. Met pda moet je met een pennetje gana ouwehoeren die je toch alleen maar kwijt kan raken. Ben dus weer overgestapt op een Nokia (N70) en voel me weer helemaal in mijn sas.
Dude, is dat scherm echt groot genoeg? Zelda postte laatst van wel, maar ik denk vraag het maar ff aan nog een gebruiker.

Is het dan echt fullscreen? En welke software use jij? Tomtom? Route66? En welke GPS muis? thx alvast.

Scherm is echt groot zat, daar er een leuke dame ook nog tegen je praat die je de weg wijst. Je kan het scherm op full screen zetten of op standaard.

Ik zelf gebruik TT5 en Route66. TT5 gebruik ik als ik veel in de randstad moet zijn ivm flitspalen. Deze zoekt ook namelijk op huisnummer. Route66 gebruik ik alleen als TT5 in samenstelling met de flitspalen stottert (dit komt dus door de POI's).

Je kan elke BT gps muis gebruiken welke de normale standaarden in zich heeft. Wil je een goedkope, zoek dan op ebay naar een Adapt gps.

Yzord zei:
Scherm is echt groot zat, daar er een leuke dame ook nog tegen je praat die je de weg wijst. Je kan het scherm op full screen zetten of op standaard.

Ik zelf gebruik TT5 en Route66. TT5 gebruik ik als ik veel in de randstad moet zijn ivm flitspalen. Deze zoekt ook namelijk op huisnummer. Route66 gebruik ik alleen als TT5 in samenstelling met de flitspalen stottert (dit komt dus door de POI's).

Je kan elke BT gps muis gebruiken welke de normale standaarden in zich heeft. Wil je een goedkope, zoek dan op ebay naar een Adapt gps.
Whoei 4 shizzle !

Trouwens, het geluid komt neem ik aan uit de telefoon zelf. Is dat hard genoeg? Afstand van raam tot bestuurder is bij papa's auto namelijk best groot... En heb helaas geen bleutooth autoradio!

Bij mij is het hard genoeg, vooral op de N70. Maar als je hard je muziek aan hebt staan, dan versta je er geen hol meer van. Het is namelijk niet gekoppeld aan de boxen van je auto.

What about GPRS kosten? Ik lees net op een ander forum dat ze voor een tripje van een kwartier 250kb+ kwijt waren ??? Das duur !! (een rit bij mij duurt minimaal zo'n 3 uur... ALS ik GPS gebruik iig, 1.5 heen 1.5 terug. Hoe zit dat bij jou?

Als je tomtom gebruikt ipv het bovenstaand gratis progje dan heb je geen gprs kosten. Alleen met het ophalen van verkeersinformatie, maar die kan je ook uitzetten. Bovenstaand proggie en Wayfinder (zelfde constructie) hebben deze gprs kosten.

Yzord zei:
Als je tomtom gebruikt ipv het bovenstaand gratis progje dan heb je geen gprs kosten. Alleen met het ophalen van verkeersinformatie, maar die kan je ook uitzetten. Bovenstaand proggie en Wayfinder (zelfde constructie) hebben deze gprs kosten.
Ok, maar waarvoor het dient progammatje het dan? Want met Tomtom+gps ontvanger kun je toch ook navigeren?

Klopt, maar ook TT kost geld. Aanschaf is bijvoorbeeld al 299 euro geloof ik ;)

Terug
Naar boven