Ruig Advanced Bodybuilder Lid sinds 5 sep 2011 Berichten 833 Waardering 70 Lengte 1m86 Massa 95kg Vetpercentage 9% 9 jun 2013 #1 Erg vet concert! Stream: [Link niet meer beschikbaar] Klik om meer te lezen...
Koning Eenoog Incognito Elite Member Lid sinds 16 okt 2002 Berichten 28.231 Waardering 5.498 Lengte 1m80 Massa 84kg Vetpercentage 15% 10 jun 2013 #2 Dacht vroeger altijd dat dat wel een tof festival was, maar wat een lelijke lineup hebben ze daar dit jaar zeg. Nu is er een of andere duitse whigger op. GHETTOFAUST!
Dacht vroeger altijd dat dat wel een tof festival was, maar wat een lelijke lineup hebben ze daar dit jaar zeg. Nu is er een of andere duitse whigger op. GHETTOFAUST!
L Lennart010 Huge Freak Lid sinds 27 jun 2009 Berichten 7.432 Waardering 608 Lengte 1m96 Massa 99kg 10 jun 2013 #3 Rob G zei: Dacht vroeger altijd dat dat wel een tof festival was, maar wat een lelijke lineup hebben ze daar dit jaar zeg. Nu is er een of andere duitse whigger op. GHETTOFAUST! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Jup. Dan vind ik Summerbreeze nog leuker [Link niet meer beschikbaar] Ach ik heb ook niet te klagen, ga de aankomende periode Agnostic Front, All For Nothing, Madball, Sick of it All, No turning back en Terror zien
Rob G zei: Dacht vroeger altijd dat dat wel een tof festival was, maar wat een lelijke lineup hebben ze daar dit jaar zeg. Nu is er een of andere duitse whigger op. GHETTOFAUST! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Jup. Dan vind ik Summerbreeze nog leuker [Link niet meer beschikbaar] Ach ik heb ook niet te klagen, ga de aankomende periode Agnostic Front, All For Nothing, Madball, Sick of it All, No turning back en Terror zien
Jinsu Freaky Bodybuilder Lid sinds 11 nov 2004 Berichten 5.635 Waardering 133 11 jun 2013 #4 Rob G zei: Dacht vroeger altijd dat dat wel een tof festival was, maar wat een lelijke lineup hebben ze daar dit jaar zeg. Nu is er een of andere duitse whigger op. GHETTOFAUST! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ach, ik heb me er wel vermaakt. Maar het klopt er waren veel klagende mensen te horen wat heeft hippie hoppie op een rock festival te zoeken .
Rob G zei: Dacht vroeger altijd dat dat wel een tof festival was, maar wat een lelijke lineup hebben ze daar dit jaar zeg. Nu is er een of andere duitse whigger op. GHETTOFAUST! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ach, ik heb me er wel vermaakt. Maar het klopt er waren veel klagende mensen te horen wat heeft hippie hoppie op een rock festival te zoeken .