XXL Nutrition

Greg Plit MFT28

Cufurex

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Ik kwam een intens programma tegen om pittig shredded te worden bodybuilding.com genaamd MFT28.

http://www.bodybuilding.com/fun/mft28-greg-plitts-4-week-military-fitness-trainer-by-met-rx.html

In het kort:,,

Monday - Chest
Tuesday - Back
Wednesday - Shoulders
Thursday - Arms
Friday - Legs
Saturday - Shock and Awe
Sunday - Recovery

Je traint 2 keer per dag.

Morning Mass Workout
Roughly 7 exercises per body part
6-12 reps to failure on all exercises
Rest intervals: 60-90 seconds

Evening Cardio Lifting workout
Same basic blueprint as morning workout
Light weight, 25-30 reps per exercise
Metabolic workout with short rest intervals

Bij dit trainigsschema hoort uiteraard ook een voedingsschema waar ik mijn vraagtekens bij heb.
Graag hoor ik jullie mening over de voeding die hoort bij dit intense trainingsschema,

Voeding/supplementen
Pre liquid = 2 scoops whey / 1 serving creatine
Morning mass workout
Post liquid =2 scoops whey / 1 serving creating / 1 serving L-glutamine / 1 scoop simple carbs
Bridge meal= 2 scoops caseine proteine
Solid meal = Eet zoveel groenten / vlees als je wil. weining tot geen carbs.
Pre liquid = 2 scoops whey / 1 serving creatine
Evening cardio lifting workout
Post liquid =2 scoops whey / 1 serving creating / 1 serving L-glutamine / 1 scoop simple carbs
Bridge meal = 2 scoops caseine proteine , 2 fishoil Voor het slapen

Wat denken jullie van dit opvallende voedingsschema? Uiteraard zal het uitermate geschikt zijn om af te vallen. Denken jullie niet dat je in starvation mode terrecht komt met zo weinig khoolydraten? Zal je je welverdiend opgebouwde spieren kunnen behouden? Graag hoor ik jullie mening over MFT28 , voor meer informatie en instructievideo's zie bovenstaande link

Wat mij opvalt is waarom zoveel aan supplementen..
Ik zou het simpel houden en in een calorie deficit zitten met een hoge protein en moderate carbs en low fats

Wat mij opvalt is waarom zoveel aan supplementen..
Ik zou het simpel houden en in een calorie deficit zitten met een hoge protein en moderate carbs en low fats

Ze willen er graag geld aan overhouden. Lijkt mij marketing bullshit dit programma.

• Topic Starter Topic Starter
Ze willen er graag geld aan overhouden. Lijkt mij marketing bullshit dit programma.

Jaa daar was ik ook al bang voor. Het trainingsprogramma op zicht lijkt me de moeite waard. Ziet er pittig zwaar uit, daar hou ik wel van. Zelf heb ik ook me vraagtekens bij de voeding/supplementen. HMB bijvoorbeeld wat hij aanbeveeld wat onze spieren zou moeten tegen spierafbraak net als wat de ozonlaag voor de zon betekend.... ( ik heb er nog nooit van gehoord)

Wanneer je je eigen draai aan de voeding / supplementen geeft zal het ongetwijfelt goede resultaten opleveren.

Ik ga het begin maart gewoon proberen met een goed carb cycle dieet.

2x op een dag trainen is onnodig en inefficiënt, veel mensen hebben niet de tijd om 2x per dag naar de sportschool gaan.

Het schema is op zich niet slecht om fitter te worden maar om kracht of massa te pakken lijkt het mij niet zo efficient.
Tja voeding en supplementen zijn natuurlijk belachelijk omdat bb.com en met-rx er bakken aan geld willen verdienen. Hoe kun je mensen aanraden om maar 1 vaste maaltijd te nemen en de rest te drinken in liquide vorm.

2x op een dag trainen is onnodig en inefficiënt, veel mensen hebben niet de tijd om 2x per dag naar de sportschool gaan.

Het schema is op zich niet slecht om fitter te worden maar om kracht of massa te pakken lijkt het mij niet zo efficient.
Tja voeding en supplementen zijn natuurlijk belachelijk omdat bb.com en met-rx er bakken aan geld willen verdienen. Hoe kun je mensen aanraden om maar 1 vaste maaltijd te nemen en de rest te drinken in liquide vorm.

Hij blijkt het zelf al jaren op die manier te doen als ik de mensen mag geloven die lid zijn van zijn site. En 6 eiwit shakes per dag is natuurlijk enorm handig als je een druk leven hebt. Daarbij als je een goedkoper merk koopt ben je vele malen goedkoper uit dan wanneer je die eiwitten uit vlees moet halen. Ik ben benieuwd na de resultaten van mensen die de maand hebben doorstaan. Als die positief zijn zou ik het wel eens willen proberen. Vooralsnog ben ik redelijk sceptisch net als jou en dat lijkt me terecht, alleen omdat Greg plitt hiermee komt vind ik het interessant omdat hij nr1 fitnessmodel is.

• Topic Starter Topic Starter
hij blijkt het zelf al jaren op die manier te doen als ik de mensen mag geloven die lid zijn van zijn site. En 6 eiwit shakes per dag is natuurlijk enorm handig als je een druk leven hebt. Daarbij als je een goedkoper merk koopt ben je vele malen goedkoper uit dan wanneer je die eiwitten uit vlees moet halen. Ik ben benieuwd na de resultaten van mensen die de maand hebben doorstaan. Als die positief zijn zou ik het wel eens willen proberen. Vooralsnog ben ik redelijk sceptisch net als jou en dat lijkt me terecht, alleen omdat greg plitt hiermee komt vind ik het interessant omdat hij nr1 fitnessmodel is.

x2

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 17:43 ----------

Het is uiteraard een extreem schema. Denk alleen niet dat het inefficiënt is. Het is natuurlijk bedoeld om grote progressie te boeken in een kort tijdsbestek.

Uiteraard heeft greg dit schema ook niet bedacht voor de mensen die geen tijd hebben of liever een paar uurtjes langer uitslapen of aan hun leuter willen trekken maar voor de dedicated mensen die er alles voor over hebben

Terug
Naar boven