MuscleMeat

Groei opgang brengen na anabole kuur??

Misschien door te trainen?

dat zal niet meevallen... de meeste hebben t nog moeilijk om de gewonnen gains vast te houden. na een maand of 2-3 kun je ongeveer wel zeggen wat je hebt overgehouden van je kuur...
Je bent in ieder geval herstellende van je eigen test gehalte..
maar dit alles staat los van je dieet, training en stress

Doe de laatste tijd nu korte kuurtjes en moet zeggen dat ik binnen een paar weken weer herstelt ben en de kracht alweer omhoog gaat. Maar zoals kevin zegt zal het niet meevallen bij lange kuren omdat je hele productie nog opgang moet komen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat wil je trainen dan :P wil je verder groeien

Ik ben nu al een 1,5 maand off en ik ben ongeveer 2-3 kg teruggevallen, kracht daarentegen is gebleven en gaat nog vooruit. Ik begin nu toch met cardio dus er zullen wel nog wat kilo's afgaan. Ik ben van plan een klein tussenkuurtje te doen van 4-6 wken op 50mg tboll/dag.

gewoon zo snel mogelijk je eigen test op gang brengen na je kuur,
eventueel wat creatine erbij om de klap een beetje op te vangen, waarom een tussenkuurtje?
je hebt je lichaam (lever,nieren) 10weken zwaar belast en dan praten we niet eens over hormonale stelsel.
gewoon lekker off een tijdje kerel:)

Xlarge, Ik ben van plan dit in mei te doen, dus dan is het alweer 3+ maanden na de laatste spuit.

1) Houd eiwit inname hoog.

2) Houd caloriën hoog (clean indien mogelijk om vetwinst tegen te gaan)

3) Verminder je training volume, maar stop nooit met trainen, misschien een extra dag rust ofzo de eerste paar weken van je nakuur.

4) Blijf bij lage reps/hoog gewicht en redelijk laag volume.

5) Creatine, 5-10g per dag

6) Glutamine 10-20g per dag

7) HCG TIJDENS de kuur (enorm verschil in nakuur herstel IMO)

8) Clomid, nolvadex

9) Veel slapen

10) Vermijd alcohol en andere recreatieve drugs (zeker drugs als mdma, coke, speed, ritalin, adderall, etc. Al is dit hopelijk niet eens een probleem voor je, maar ik dacht het er maar bij te vermelden).

11) Vermijd veel cardio

12) Neem op tijd een maaltijd, sla geen maaltijden over (altijd met eiwit, of het nu een shake of vaste voeding is... vaste voeding is echter altijd beter)

13) Neem ZMA 's nachts. Het verschil is waarschijnlijk minimaal maar het is geen slecht idee omdat ik een betere slaap ondervond, en als er in je voeding een zink tekort moest zijn dan kan dit je eigen testosteron verlagen.

Sommigen zeggen dat clenbuterol na een kuur anti-catabool kan werken, maar omdat ik er geen eigen ervaring mee heb en verder ook geen studies kon vinden die dat onderbouwen raad ik het niet aan of af.

Ahmet, is de glutamine niet te veel? Ik bedoel dan 20g?

Ik neem:
3gr 's morgens
3gr voor training.
3gr voor slapen gaan.

Of is dit volgens jou te weinig?

Stats:

1.88
107 kg
11-12%

Ahmet, is de glutamine niet te veel? Ik bedoel dan 20g?

Ik neem:
3gr 's morgens
3gr voor training.
3gr voor slapen gaan.

Of is dit volgens jou te weinig?

Stats:

1.88
107 kg
11-12%

ik vind dat je 3x 5 gram kunt nemem, dat kan geen kwaat.

Nee, maar zal het meer opleveren? Want het scheelt em wel veel qua verbruik.

Als je na je kuur massa aanzet, heb je ofwel je kuur verkloot of je bent veel te vroeg begonnen met kuren. Dus ik begrijp je vraag niet helemaal.

Je bedoelt dan een maandje of 3 na de kuur? Want eens je lichaam up-to-speed is, kan er weer gegroeid worden. Hangt natuurlijk van je lichaamstype af.

Dan ben je dus te vroeg begonnen met kuren. Waarom zou je gaan kuren als je naturel nog goed vooruitgaat?

Kuren als je naturel nog goed vooruit gaat is weggegooid potentieel.

Terug
Naar boven