Fitness Seller

Groeien jullie nog NA S1+/prohormonen zonder ph of as?

Justifire

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Vroeg me zo eens af of jullie nog groeien op jezelf na gebruik van S1+ of andere prohormonen.
Weet dat als je as gebruikt, de groei van jezelf zwaar vermindert, zoniet stopzet.
Is dit met PH ook zo?
Je schopt tenslotte toch je hormaoonhuishouding door de war.
Of is dit toch minder erg dan bij AS?

Ligt aan je testo gehalte. Na een kuur is je tes gehalte extreem laag waardoor je dus niet of zeer weinig zal groeien. Naarmate je tes gehalte weer meer zal worden ga je dus ook weer groeien.

• Topic Starter Topic Starter
Neem het ook wel aan hoor :)
Maar vind het wel zo leuk als het een beetje onderbouwd is zodat ik er ook nog wat van kan leren/conclusies uit trekken.
Bovendien vertrouw ik nooit op 1 iemand, dat heb ik ondertussen wel afgeleerd.
Niets verkeerds over Pumpin' hoor.

Justifire zei:
Neem het ook wel aan hoor :)
Maar vind het wel zo leuk als het een beetje onderbouwd is zodat ik er ook nog wat van kan leren/conclusies uit trekken.
Bovendien vertrouw ik nooit op 1 iemand, dat heb ik ondertussen wel afgeleerd.
Niets verkeerds over Pumpin' hoor.

je wou zeker nog karma hebben ;)

maar ikheb niet echt een onderbouwing. Ik heb gewoon gemerkt dat ik nog wel groei na mijn ph-kuurtje. Thats it. Helaas wel minder hard dan tijdens een kuurtje :D

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
je wou zeker nog karma hebben ;)

maar ikheb niet echt een onderbouwing. Ik heb gewoon gemerkt dat ik nog wel groei na mijn ph-kuurtje. Thats it. Helaas wel minder hard dan tijdens een kuurtje :D
Ja ik wou nog karma hebben !! ;)
Ook minder hard dan voor je kuurtje?

Justifire zei:
Ja ik wou nog karma hebben !! ;)
Ook minder hard dan voor je kuurtje?

Is nog niet te zeggen. Het is nog te kort geleden. Ik denk ook dat het moeilijk te zeggen is, aangezien het van veel factoren afhankelijk is.

Als je toch na je s1+ kuurtje nakuurt met 6-oxo word je testosteron huishouding toch weer gekickstart !? en zou je toch gewoon weer normaal moeten groeien !?

Eenmaal herstelt kun je terug naturel groeien...herstel hangt natuurlijk af van product dat je genomen hebt.
Bij deca kan dit 6 maand duren vooraleer alles weer in orde is..daarom ben ik daar geen voorstander van.
Heb al winstrol gekuurd en erna gewoon blijven groeien.
Eenmaal de zwaardere stuff moet je er wel rekening met houden dat je nooit meer zal groeien zoals je naturel ervoor gedaan hebt maar groeien zal je na een tijdje wel terug naturel doen ( behalve als je axis verschrompeld is :D )

grtz wimpy ;)

Ik ben na mn laatste kuurtje (s1+) rond mei vorig jaar nog buitengewoon goed vooruit gegaan!

Ik was de kuur begonnen met een gewicht van 99 kg, bf 14%, 1.92m en na mn nakuur had ik er 105 kg, bf zelfs iets lager! Ben daarna nog wezen cutten tot bf 9 % Na de zomer weer gaan bulken waar ik nu nog steeds in zit, en de laatste keer op de weegschaal woog ik 111 kg!

Moet er wel bij vertellen dat ik ook nog een korte periode (4-5 wken), in oktober aan de androstack 850 heb gezeten (lichte ph), maar daar ben ik niet zozeer in kilo's op vooruit gegaan, maar meer in kracht en hardheid.

Ben zelf nog 12KG (ja 12kg pure massa, drie kg aan vet dus 15KG in totaal) zwaarder geworden na mijn S1+ avontuur. In vijf maanden.. dus ik groei nog als een trein. Het is zelf zo hard gegaan dat mijn hele armen, benen en delts volstaan met lelijke groeistriemen.. hopelijk gaat dat nog weg.

sanniejj zei:
Ben zelf nog 12KG (ja 12kg pure massa, drie kg aan vet dus 15KG in totaal) zwaarder geworden na mijn S1+ avontuur. In vijf maanden.. dus ik groei nog als een trein. Het is zelf zo hard gegaan dat mijn hele armen, benen en delts volstaan met lelijke groeistriemen.. hopelijk gaat dat nog weg.

ben wel benieuwd naar nieuwe pics van je :p
15 kg is niet niks bro, dat wil ik wel zien ;)

Ik groei trouwens ook na ph :)

Terug
Naar boven