AndroidHealthClinic

Groeihormoon contra littekenweefsel

powerwalker

Novice
Waardering
0
Wie kan mij vertellen welke invloed groeihormoon heeft op recent littekenweefsel, wil namelijk beginnen met kuren maar ben net hersteld van een peesoperatie er zit namelijk nog littekenweefsel wat weg moet gaan! Ik ben bang dat door groeiers dit weefsel namelijk niet weg zal gaan integendeel.

Ik zou je niet specifiek kunnen vertellen wat de invloed zal zijn, maar ik zou zeker wachten tot je volledig hersteld bent. Aangezien je een peesoperatie hebt gehad, zou je dus ook niet voor de volle 100% kunnen trainen, of heb ik het mis?

wat ik begrepen heb van plastische chirugie programmas is dat als je groeit voordat je helemaal geheeld bent, je lichaam de onstane ruimte (doordat je litteken uitrekt) word opgevuld met meer littekenweefsel.

je litteken zal waarschijnlijk groter dan nodig worden als je te snel kuurt

Wat het met je litteken weefsel doet zou ik niet durven zeggen..wel zal Gh je heel goed helpen met je peesherstel, net als deca en anavar. Ik heb van de zomer zelf allebei mijn knie schijfpezen (beide knieen jaja) volledig afgescheurd...heb me goed verdiept in de materie...week 2 van het volgende jaar ga ik zelf ook beginnen met bovenstaande middelen..

Rico

Beide knieen? Damn, hoe heb je dat gedaan?

greetz

dutch windmill zei:
Wat het met je litteken weefsel doet zou ik niet durven zeggen..wel zal Gh je heel goed helpen met je peesherstel, net als deca en anavar. Ik heb van de zomer zelf allebei mijn knie schijfpezen (beide knieen jaja) volledig afgescheurd...heb me goed verdiept in de materie...week 2 van het volgende jaar ga ik zelf ook beginnen met bovenstaande middelen..

Rico

• Topic Starter Topic Starter
dutch windmill zei:

Rico
Hoelang is het geleden dat je geopereerd ben? en wil je het kuurschema m.b.t. groeiers openbaren?

powerwalker zei:
Wie kan mij vertellen welke invloed groeihormoon heeft op recent littekenweefsel, wil namelijk beginnen met kuren maar ben net hersteld van een peesoperatie er zit namelijk nog littekenweefsel wat weg moet gaan! Ik ben bang dat door groeiers dit weefsel namelijk niet weg zal gaan integendeel.
Dat GH positief werkt voor de huid en herstel daarvan is bekend. Maar ik durf zeker niet zeggen of het littekenweefsel kan tegenhouden of verminderen.
Bespreek het desnoods met een arts.

hgh zorgt voor een veerl snellere vernieuwing van de huidcellen, dit is ook de redend at een hoop mensen het vandaag de dag als verjongingskuur gebruiken. Ik denk zelf dat het een positieve invloed zal hebben op je herstel. pezen e.d zullen door hgh niet sneller gaan groeien dit is dan echter wel ook de orzaak van veel belesurres bij mensen die veel streker worden. Je spieren worden groter en sterker maar je pezen niet.

Chemical zei:
pezen e.d zullen door hgh niet sneller gaan groeien

Is niet waar bro, GH helpt wel degelijk bijde vorming van nieuw collageen (oa. peesweefsel) maar dan voornamelijk door zijn interactie met de IGF afgifte..
Zat medische onderzoeken en praktijk ervaringen voorhanden bro..

Grt Rico

dutch windmill zei:
Is niet waar bro, GH helpt wel degelijk bijde vorming van nieuw collageen (oa. peesweefsel) maar dan voornamelijk door zijn interactie met de IGF afgifte..
Zat medische onderzoeken en praktijk ervaringen voorhanden bro..

Grt Rico

Ok ik dacht dat dit niet het geval was maar ja je bent nooit te oud om te leren.

Terug
Naar boven