XXL Nutrition

Groeihormoon kuur + Epo

powerwalker

Novice
Waardering
0
Ik ga beginnen met een kuur groeihormonen, ik ga 5 iu groeihormoon om de dag zetten, op de andere dag zet ik Epo (1000 eenheden) aangevuld met vitamine B12 en ijzer (noodzakelijk bij E en Groeiers) De combi E en groeiers zorgt voor een zeer goede conditie en herstel (aanmaak rde bloedlichaampjes). Ik wil deze kuur 3 maanden doen waarvan iedere eerste twee weken van de maand E. Graag jullie input?

powerwalker zei:
Nee, ik ben geen wielrenner, vertel waarom uitkijken?

van epo word je bloed stroperig met als gevolg dat je hart het niet meer kan rondpompen,een fatale afloop dus
(indien je niet weet wat je doet natuurlijk)
als je geen wielrenner bent zou ik zeker van de epo afblijven

waarom zou je epo nemen ?

• Topic Starter Topic Starter
Epo geeft sneller herstel na inspanning en voorziet in de aanmaak van rode bloedlichaampjes, snellere aanmaak van spierweefsels.

aan deze hoeveleheden zal je bloed zeker nooit te dik komen te staan!! je zult dus 7000iu per maand zetten, dit is verwaarsloosbaar.. het wordt maar gevaarlijk boven de 40000iu per maand

ik ben geen gh kenner hoor, maar volgens mij is
groeihormoon om de dag toch ook geen aanrader???

groetjes

powerwalker zei:
Ik ga beginnen met een kuur groeihormonen, ik ga 5 iu groeihormoon om de dag zetten, op de andere dag zet ik Epo (1000 eenheden) aangevuld met vitamine B12 en ijzer (noodzakelijk bij E en Groeiers) De combi E en groeiers zorgt voor een zeer goede conditie en herstel (aanmaak rde bloedlichaampjes). Ik wil deze kuur 3 maanden doen waarvan iedere eerste twee weken van de maand E. Graag jullie input?
Wat is eigenlijk je doelsteling wat je wil bereiken met deze kuur????

Vraag ik me ook af, epo voor een duursporter kan ik mee inkomen. Als het je puur om extra aanmaak van rode bloedcellen te doen is, kun je imo net zo goed boldenone nemen. Basisprincipe blijft hetzelfde:

Meer rode bloedcellen, verbeterd zuurstoftransport.

reusje20 zei:
ik ben geen gh kenner hoor, maar volgens mij is
groeihormoon om de dag toch ook geen aanrader???

groetjes

helemaal mee eens.

ik vind 5 dagen op en 2 af ook al te weinig dus laat staan om de dag...... ???

tja en epo voor een sneller herstel en een grote aanmaak van rode bloedlichaampjes, der zijn tal van as die dat doen die meer voordelen bieden dan epo. Kortom als je het niet doet voor een duursport heeft epo geen noemenswaardige toegevoegde waarde.

ik ben wielrenner en toen ik epo nam moest ik bloedverdunners nemen bv cardioasperine ,b12,foliumzuur en ijzer

Terug
Naar boven