XXL Nutrition

Groeihormoon only

lorenzo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik weet dat dit gebruikt word bij naturelwedstrijden.Maar is dat nu wel de moeite waardt.Je zult er niet echt van groeien en voor vetverbranding zijn er volgens mij goedkopere middelen.Of is het zo dat je bij het cutten minder spierverlies hebt?

Omdat het opzichzelf al vetverbrandend werkt zal je uiteindelijk minder spierverlies hebben.

Ik weet dat dit gebruikt word bij naturelwedstrijden.Maar is dat nu wel de moeite waardt.Je zult er niet echt van groeien en voor vetverbranding zijn er volgens mij goedkopere middelen.Of is het zo dat je bij het cutten minder spierverlies hebt?

Hgh gebruiken voor een wedstrijd als vetverbrander, als je het kunt betalen, wel doen.
Ten eerste zorgt het er niet alleen voor dat je vet verbrandt, maar je huid ziet er ook veel beter uit, meer spierdefinitie.
Als dit je doel is, hoef je niet meer dan 4iu te zetten.
Wil je voor massa, zou ik toch wat hoger gaan zitten.
Ik vind het superspul iig.

GH het jaar rond is lekker amigo ;)

ohzo!!:D

massa met je dr niet van verwachten zonder slin en roids:D

maar wel aanmaak van nieuwe spiercellen:D en goeie fatburner...ook al is het prijzig:D 4-5iu per dag is genoeg om te cutten:p

weet alleen niet of voor de aanmaak van nieuwe spiercellen hgh SQ of IM gezet dient te worden, maar volgens mij kan het allebei

Terug
Naar boven