Fitness Seller

groeihormoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
europeman ga je ook een logboek bijhouden ?
zou leuk zijn natuurlijk :)

• Topic Starter Topic Starter
fitnesboy zei:
europeman ga je ook een logboek bijhouden ?
zou leuk zijn natuurlijk :)

ja, dat ga ik doen, alleen 400 deca en boldenone en 750 test enanthate de rest blijf ik wel zo houden

Laatst bewerkt:
europeman zei:
maar aangezien ik er serieus ben, en vanzelf al hard vooruit gaan vonden ze het wel een goed idee om er nu mee te beginnen nu je receptors nog schoon en vers zijn en niet na jarenlang kuren waarnaar je receptors aardig verzadigd zijn.

als je vanzelf nog hard vooruit gaat is het echt zonde om nu al zo`n kuur te doen, kuren doe je pas als je niet meer vooruit gaat..
En dat van die receptoren klopt volgens mij ook niet hoor.
Als je een kuur doet en je neemt er voldoende tijd tussen zetten je receptoren zch weer open.

europeman zei:
Maar aangezien ik er serieus ben, en vanzelf al hard
vooruit gaan vonden ze het wel een goed idee om er nu mee te beginnen
Denk je dat je de enige bent die zo serieus bezig is, en hoe kun je dan op zo'n manier rechtvaardigen om met as te beginnen. :rolleyes:

europeman zei:
nu je receptors nog schoon en vers zijn en niet na jarenlang kuren waarnaar je receptors aardig verzadigd zijn.
:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ik ga er hoe dan ook mee beginnen, binnen 2 maanden

Eey europeman, hoeveelste kuur is dit? meestal beginnen mensen hiermee, als ze al flink hebben gekuurd. Maar als ik je leeftijd zo zie (18 jaar) dan lijkt t me toch wel erg extreem al zo vroeg aan hgh te beginnen. Of heb je die leeftijd maar voor de lol ingevuld

hallo ...
ik zat zo je bericht te lezen je bent een jonge man van 18 jaar je schrijft dat je serius
bezig bent met je sport (maar wie niet eigenlijk op dit board)enje zegt dat je zo al goed vooruit gaat waarom dan sth pakken ??? dat doe je pas als je geen vooruitgang meer boekt .en dan zeg je dat je hoe dan ook binnen 2mnd gaat beginnen met je sth kuur
waarom vraag je dan advies op dit board als je toch eigenwijs bent snap ik al helemaal niet!!
maar is je voeding eigenlijk wel in orde dan??
want als dat niet klopt heb je weinig resultaat met sth heb je je daar al in verdiept dan ???
met sth moet je omgeveer aan de 5000 kalorieen zitten per dag ,waarvan 400 gram eiwit per dag ,als je te weinig eet wordt je alleen maar droger daar heb je het niet voor gekocht neem ik aan snap je wat ik bedoel te zeggen!!
groet veel sucses met je sth kuur...

Wat een eigenwijze drol zeg. Dat mannetje traint een half jaar en is 18. omfg!! Ik heb grappige dingen gezien hier, maar dit slaat alles!!! Denk je nou echt dat die jongens uit jou sportschool iets om jou lichaam/gezondheid geven??? Sorry, maar IMO ben je dus zeker niet serieus met de sport bezig!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven