XXL Nutrition

Groeistop na 4 weken kuren

walter75

Advanced Bodybuilder
Waardering
74
Lengte
1m76
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
Tijdens mijn eerste kuur ben ik alleen in de eerste vier weken 7,5kg aangekomen (van 84kg naar 91,5kg). De rest van de kuur heb ik geen gains meer gemaakt. Uiteindelijk
heb ik er 5kg van overgehouden (89kg).
Nu tijdens de tweede kuur lijkt weer exact hetzelfde te gebeuren. De eerste 4 weken ben ik weer 7,5kg aangekomen (van 89kg naar 96,6kg) en nu in de 5e en 6e week lijk ik weer geen vooruitgang meer te boeken.
Ik ben wel erg tevreden met de massa winst van de eerste kuur en met de tweede kuur ben ik ook tevreden, maar ik vind het toch raar dat ik de eerste weken wel massa pak en daarna niet meer. Bij beide kuren heb ik de eerste vier weken een kickstart gedaan en het lijkt wel alsof dat het enige is waar ik van groei.

Dus aan jullie de vraag wat dit kan betekenen?

Mijn eerste kuur was:
week 1 - 10 test-e 500mg EW
week 1 - 4 winstrol 50mg ED

Mijn tweede kuur is:
week 1-10 test-e 500mg EW
week 1-8 deca 400mg EW
week 1-4 dbol 40mg ED

Voeding +- 4000kcal volgens vast voedingsschema.

Mischien kcal opvoeren? Als je zonder aas 7.5 kilo aankomt moet je ook voedingschema aanpassen.

Kcal opvoeren en eventueel ook test verhogen.

• Topic Starter Topic Starter
Als je 7,5 kilo bent aangekomen in de eerste 4 weken dan heb je idd een stuk meer kcals nodig. Ik zou het met 200 a 300 per dag opvoeren en kijken wat er gebeurt. Mocht je vinden dat je echt te vet wordt kan je altijd de laatste 2 weken nog iets gaan minderen.

Half offtopic: Let je trouwens ook veel op je natrium inname? 7,5 kilo in 4week vind ik nogal wat.

Als je 7,5 kilo bent aangekomen in de eerste 4 weken dan heb je idd een stuk meer kcals nodig. Ik zou het met 200 a 300 per dag opvoeren en kijken wat er gebeurt. Mocht je vinden dat je echt te vet wordt kan je altijd de laatste 2 weken nog iets gaan minderen.

Half offtopic: Let je trouwens ook veel op je natrium inname? 7,5 kilo in 4week vind ik nogal wat.

Daar had ik zelfs overgelezen :p

Bedankt voor de adviezen!

Let je trouwens ook veel op je natrium inname? 7,5 kilo in 4week vind ik nogal wat.

Ik eet geen zout. Zelfs niet in brood, want dat bak ik zelf. misschien dat er wat in de kipfilet zit die ik op brood doe, maar dat lijkt me heel weinig.
Zal uiteraard wel een deel vocht bij zitten.

Ik eet geen zout. Zelfs niet in brood, want dat bak ik zelf. misschien dat er wat in de kipfilet zit die ik op brood doe, maar dat lijkt me heel weinig.
Zal uiteraard wel een deel vocht bij zitten.

kipfilet uit een pakje? Daar kan je wel eens aardig van verschieten hoeveel troep (natrium,...) erin zit.

Zit goed wat zout in normaal, dat proef je zelfs.

Daarbij als je alleen tijdens de 1e 4 weken aankwam, kan 't niet gewoon zijn dat je test ontzettend nep was? 4 weken 7.5 kg gainen op winny klinkt ook gaar maar dat kan als je gewoon als een idioot 6000 kcal naar binnen werkte.

Zou iig niet als 2e kuur maar meteen je test omhoog rammen, kunt beter eerst kijken waar het aan lag dat je niet meer gainde.

zit goed wat zout in normaal, dat proef je zelfs.

Daarbij als je alleen tijdens de 1e 4 weken aankwam, kan 't niet gewoon zijn dat je test ontzettend nep was? 4 weken 7.5 kg gainen op winny klinkt ook gaar maar dat kan als je gewoon als een idioot 6000 kcal naar binnen werkte.

Zou iig niet als 2e kuur maar meteen je test omhoog rammen, kunt beter eerst kijken waar het aan lag dat je niet meer gainde.

+1

Daarbij als je alleen tijdens de 1e 4 weken aankwam, kan 't niet gewoon zijn dat je test ontzettend nep was?
Tijdens de eerste kuur dacht ik ook dat er iets mis was met de test. Ik heb nu andere.
Maar als de test nep zou zijn dan zou ik nu toch weer massa moeten verliezen omdat ik al een week gestopt ben met de kickstart? Bij mijn eerste kuur begon ik in elk geval pas wat massa te verliezen aan het einde van de nakuur.

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Zit goed wat zout in normaal, dat proef je zelfs.
Nooit bij stil gestaan. Ik ga er in elk geval op letten.

Terug
Naar boven