walter75
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Tijdens mijn eerste kuur ben ik alleen in de eerste vier weken 7,5kg aangekomen (van 84kg naar 91,5kg). De rest van de kuur heb ik geen gains meer gemaakt. Uiteindelijk
heb ik er 5kg van overgehouden (89kg).
Nu tijdens de tweede kuur lijkt weer exact hetzelfde te gebeuren. De eerste 4 weken ben ik weer 7,5kg aangekomen (van 89kg naar 96,6kg) en nu in de 5e en 6e week lijk ik weer geen vooruitgang meer te boeken.
Ik ben wel erg tevreden met de massa winst van de eerste kuur en met de tweede kuur ben ik ook tevreden, maar ik vind het toch raar dat ik de eerste weken wel massa pak en daarna niet meer. Bij beide kuren heb ik de eerste vier weken een kickstart gedaan en het lijkt wel alsof dat het enige is waar ik van groei.
Dus aan jullie de vraag wat dit kan betekenen?
Mijn eerste kuur was:
week 1 - 10 test-e 500mg EW
week 1 - 4 winstrol 50mg ED
Mijn tweede kuur is:
week 1-10 test-e 500mg EW
week 1-8 deca 400mg EW
week 1-4 dbol 40mg ED
Voeding +- 4000kcal volgens vast voedingsschema.
heb ik er 5kg van overgehouden (89kg).
Nu tijdens de tweede kuur lijkt weer exact hetzelfde te gebeuren. De eerste 4 weken ben ik weer 7,5kg aangekomen (van 89kg naar 96,6kg) en nu in de 5e en 6e week lijk ik weer geen vooruitgang meer te boeken.
Ik ben wel erg tevreden met de massa winst van de eerste kuur en met de tweede kuur ben ik ook tevreden, maar ik vind het toch raar dat ik de eerste weken wel massa pak en daarna niet meer. Bij beide kuren heb ik de eerste vier weken een kickstart gedaan en het lijkt wel alsof dat het enige is waar ik van groei.
Dus aan jullie de vraag wat dit kan betekenen?
Mijn eerste kuur was:
week 1 - 10 test-e 500mg EW
week 1 - 4 winstrol 50mg ED
Mijn tweede kuur is:
week 1-10 test-e 500mg EW
week 1-8 deca 400mg EW
week 1-4 dbol 40mg ED
Voeding +- 4000kcal volgens vast voedingsschema.

. Maar goed, ik kijk wel wat meer vreten doet icm meer test.