Fitness Seller

groene poep

Geeft het licht in het donker?

Een wild avondje op de parkeerplaats gehad met groene zeep als hulpmiddel?

heb het ook al gehad, zelfs knal oranje eens.
De gekste dingen komen er hier uit

minder spinazie/boerenkool eten
weet nog dat mijn schijt ook groen was, gewoon onverteerd :P

eet eens een zak trekdrop achter elkaar op...van haribo.... black shit ftw.

1. b12/b2 sups
2. andere sups

[Link niet meer beschikbaar]

Pics or it didnt happen

Mike, ga spelen kleuter

Ik neem dit topic serieus, heb paar weken geleden met mijn bakkus het gras gemaaid en had precies hetzelfde........... Kun je dat voorstellen, je eigen schijt kunnen maaien ?

<-----weer door naar het volgende zinnige onderwerp

wss een troll, poep is bruin

Heb ik ook wel eens na een groot bord boerenkool.

wss een troll, poep is bruin

Ik heb vroeger, toen ik met me ouders mee naar Spanje ging in de auto, ook wel eens grijze poep en niet een beetje gewoon volledig grijs. Weet niet waardoor het gekomen is, misschien omdat het erg warm was en ik weinig water toen nog dronk

Ik heb vroeger, toen ik met me ouders mee naar Spanje ging in de auto, ook wel eens grijze poep en niet een beetje gewoon volledig grijs. Weet niet waardoor het gekomen is, misschien omdat het erg warm was en ik weinig water toen nog dronk

vogels hebben grijze poep, mensen niet

Ik heb sinds ik overgestapt ben naar monohydraat last van fluoriserende zeik. Iemand hier ervaringen mee ?

zo even uit mijn hoofd:
onvoldoende lever werking, constipatie, candida albicans, coeliakie, collitus ucerola (fout geschreven, omdat het kan) en voeding. Maar constipatie lijkt mij het meest aannemelijk, je hoeft niet eens echt lest te hebben van verstoppingen. Gewoon je drol die een langere weg heeft afgelegd(alléz, niet een langere weg, maar er langer over gedaan heeft, je weet wel wat ik bedoel jonge:rolleyes:) en daarom gaat gisten. Zag het er ook mos- wolachtig uit? Nog anderen darm gerelateerde klachten?

Haaibrid.

Terug
Naar boven