MuscleMeat

Groene Thee positief op vet verbranding?

Rockwell

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Ik hoorde laatst in de sport school dat het groene thee een positief resultaat heeft op de vet verbranding is dit een fabeltje of is dit waar?

Is waar.

Maar heel belankrijk is dat je het wel met suiker drinkt.
En een paar koekjes om vocht op te nemen...

sinds ik groene thee drink .....

maak ik de gans van je lever

Een paar miljard chinezen kunnen het niet fout hebben :rolleyes:

Is waar. Pak het geconcentreerd.

Waar, ik slurp elke dag z'on 5 theezakjes groene thee week en sta ripped as hell.

Jammer alleen dat het de ijzer absorptie in de weg zit.

Als er een over the counter middel was waardoor je slanker zou worden, denk je dan niet
dat er gewoon geen dikke mensen meer zouden zijn?

Gaat meer om het stofje, egcg.

ja dat is waar, maar je moet je er niet teveel of focussen hoor, want zoveel effect zal het niet hebben. als je wilt vermageren moet je je voedingsgewoonten in het algemeen aanpakken. Zeer effectieve manier van vermageren zijn bijvoorbeeld:

1)eet elke maaltijd totdat je net niet genoeg hebt
2)eet evenwichtig (zie voedingspiramide + extra stukje kipfilet of kalkoen ofzo op die dagen dat je traint)
3) eet uitsluitend complexe koolhydraten ( volkorenbrood, zilvervliesrijst,...
4) spieren kweken !!!! verhoogt je stofwisseling zeer sterk

* koop je tenslotte een digitale weegschaal om je bijvoorbeeld elke maandagvroeg te wegen, want zo zie je je progressie en blijf je gemotiveerder, ook al is het maar -400 gr ofzo. vermageren is immers een doel dat je alleen maar op lange termijn kunt bereiken

ja dat is waar, maar je moet je er niet teveel of focussen hoor, want zoveel effect zal het niet hebben. als je wilt vermageren moet je je voedingsgewoonten in het algemeen aanpakken. Zeer effectieve manier van vermageren zijn bijvoorbeeld:

1)eet elke maaltijd totdat je net niet genoeg hebt
2)eet evenwichtig (zie voedingspiramide + extra stukje kipfilet of kalkoen ofzo op die dagen dat je traint)
3) eet uitsluitend complexe koolhydraten ( volkorenbrood, zilvervliesrijst,...
4) spieren kweken !!!! verhoogt je stofwisseling zeer sterk

* koop je tenslotte een digitale weegschaal om je bijvoorbeeld elke maandagvroeg te wegen, want zo zie je je progressie en blijf je gemotiveerder, ook al is het maar -400 gr ofzo. vermageren is immers een doel dat je alleen maar op lange termijn kunt bereiken

Of je berekend je dagelijkse calorie behoefte en gaat daar onder zitten. Ook wel 'cutten' genoemd.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/

Green Tiger

Green Tiger van "de Tuinen" is redelijk goed te doen, prijs 8.99 euro, kan niet praten over het resultaat, ik heb 2 potjes gebruikt, maar ik sport dan ook iedere dag, daar kan het ook door komen. je moet het gewoon proberen.

1 glas Green tiger is 200 glazen groene thee, dan is de keus makkelijk!

succes ermee!

Ik weet niet of groene thee helpt in het verbranden van vet maar ik weet wel dat het in ieder geval niet op kan boksen tegen veel cardio.

Terug
Naar boven