Fitness Seller

Groene thee

Zeker. Zou wel een plek kiezen waar geen honden komen...Of wat dacht je van rozen (zowel de bloedm als de bladeren)? Of lavendel, vrouwenmantel, citroenmelisse...en zo zijn er nog meer planten en bloemen waar je thee van kunt zetten.
:roflol: zou ik zelf echt niet aan gedacht hebben

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik haal mijne altijd in een speciaalzaak voor koffie en thee. Groene thee verrijkt met ananas, mango, papaya en exotisch fruit. Beter van smaak als zakjes en eigenlijk niet veel duurder. Ik betaal 5.5 euro voor 100 gram. Of er meer werkzame stoffen in zitten weet ik niet maar wat wel belangrijk is, is dat je de theebladeren niet in kokend water doet maar in water van 70 a 80 graden want anders gaan er wel veel werkzame stoffen verloren

ik haal mijne altijd in een speciaalzaak voor koffie en thee. Groene thee verrijkt met ananas, mango, papaya en exotisch fruit. Beter van smaak als zakjes en eigenlijk niet veel duurder. Ik betaal 5.5 euro voor 100 gram. Of er meer werkzame stoffen in zitten weet ik niet maar wat wel belangrijk is, is dat je de theebladeren niet in kokend water doet maar in water van 70 a 80 graden want anders gaan er wel veel werkzame stoffen verloren

Idd XL, eerst 10 min laten afkoelen is heel belangrijk. Het schijnen nogal gevoelige blaadjes te zijn, daarom vroeg ik me dus ook af of die kant en klare uberhaupt iets voor je doet.

Verder; heel belangrijk; pinkje omhoog, duim in je kont en genieten maar :D

Groene thee :roflol:

Niet te zuipen man.

Om de zoveel tijd denk ik: "laat ik weer eens aan de thee gaan".

Dan koop ik groene, oo long of pu-ehr thee, drink het een tijdje en kap er dan weer mee. Ik ben gewoon geen theemens denk ik, ik moet er altijd van zeiken als een bospaard. Echt zen wordt ik er niet van, helaas.

Om de zoveel tijd denk ik: "laat ik weer eens aan de thee gaan".

Dan koop ik groene, oo long of pu-ehr thee, drink het een tijdje en kap er dan weer mee. Ik ben gewoon geen theemens denk ik, ik moet er altijd van zeiken als een bospaard. Echt zen wordt ik er niet van, helaas.

Een bospaard :roflol:

Ik heb ook niks met thee, kruidenbouillion, das pas lekker!

Verwacht inderdaad geen wonderen maar het is wel gezond. Al die kant en klare thee heb je iig geen k*t aan.
En brandnetels zijn gratis :D

Juist wilde brandnetels, die zijn puur natuur en onbewerkt met pesticiden en andere shit.
Wel goed wassen en idd het liefst plukken waar geen honden komen.

Pluk ze met handschoentjes aan, eenmaal in kokend water steken ze niet meer en kan je het ook als soep eten.

Ja, man en nog toevoegen eraan, als het kan niet plukken onder de 0.5-0.8m

het gaat hier wel over bessen, maar you get the point:

Waarschuwing: In het wild groeiende bramen en frambozen zijn erg lekker, maar pluk alleen boven 80 cm. Vossen kunnen tegen de struiken hebben geplast, via vossenurine kun je besmet raken met de vossenlintworm. De kans is erg klein, maar je kunt er ernstig ziek van worden, de ziekte kan zelfs dodelijk zijn!

Terug
Naar boven