Fitness Seller

Groenlinks wil verbod op Dierentuinen!!!!

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Als er iets afgeschaft kan worden ben jij voorstander geloof ik :D.

Al vele discussies over gehad op de opleiding. Ze stelt niet zoveel voor met haar partij. Vooral omdat mevrouw nooit haar huiswerk doet. (PVDD)

zal nooit lukke denk ik ...

Nee dat zal nooit lukken, en de dieren in de dierentuin hebben het zo slecht nog niet, ook al is het altijd beter om in de vrije natuur te leven, maar dat geld niet voor alle dieren.

Ja handig. En waar laten we Bokito en zijn dierenvriendjes dan daar hebben onze linkse eikels vast nog niet over nagedacht.

In/uit principe voor.

Hoop dat het haar lukt. Mensen moeten die diertjes maar eens met rust laten.

tuurlijk we gaan ff tamme beesten/geboren in een zoo - dieren ff loslaten in het wild :rolleyes:

Dus willen ze de dieren weer opeens terug het wild in sturen? Lijkt me dat 80% dan gewoon sterft ofzo

Dierentuinen afschaffen vind ik wel ver gaan. Die dieren hebben vaak een goed leven met goede verzorgers, voedsel, omstandigheden en vaak weten ze ook niet beter.

Circus daarentegen vind ik verschrikkelijk en iets van voor de oorlog, afschaffen die hap!

dieren in een circus mogen ze van mij ook afschaffen

tuurlijk we gaan ff tamme beesten/geboren in een zoo - dieren ff loslaten in het wild :rolleyes:

Das geen goed id nee, maar je kunt stoppen met fokken in een dierentuin of nieuwe dieren aannemen... Gaan ze allemaal dood op gegeven moment en dan stopt die onzin.

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
ga je tamme beesten niet laten fokken of zo? dat zal het zeldzame dieren aantal verhogen

Wilde dieren in een circus mogen ze sowieso verbieden.

Terug
Naar boven