Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zijn de vijf dingen die wit zijn aan een n*ger?
zijn handen(palm)
zijn voeten(onderkant)
zijn tanden
zijn ogen
zijn baas

Er komt een man aan de hemelpoort en als eerste vraagt hij waar de wc is. Petrus antwoord " loop hier achterlangs en vraag het verder aan een engeltje " de man komt een engel tegen en vraagt " waar kan ik hier poepen " waarop het engeltje antwoord " Mij eerst een lekkere beurt geven dan pas zeg ik het " als de man klaar is vraagt hij "waar is die plee nou! " en plotseling is de engel weg. De man loopt verder en komt weer een engel tegen, vraagt weer hetzelfde en krijgt weer hetzelfde. En ook dit engeltje verdwijnt. Hij kijkt voor zich en ziet een paar heuvels en denkt " hier ga ik tussenin poepen " vervolgens plukt hij wat gras en veegt zijn reet ermee af, krijgt daarna een paar klappen in zijn gezicht en schrikt wakker. Zijn vrouw schreeuwt " WAT FLIK JIJ ME NOU, EERST GEEF JE ME TWEE KEER EEN BEURT DAN GA JE TUSSEN MIJN t**ten ZITTEN SCHIJTEN EN TREK JE MIJN SCHAAMHAAR UIT OM JE REET ERMEE AF TE VEGEN
ik kom niet meer bijYour Face
Your eyes are like crystals,
Your teeth are like glass,
But your face is as ugly,
As the crack of my ass.
waar is belgie bekend voor?
kinderverkrachting en chocola en ze vonden de chocola enkel uit om aan de kindjes te geraken![]()
Er komt een Turk met een kikker op zijn hoofd bij de dokter. Vraagt de
dokter: "Wat mankeert er aan?"
Zegt de kikker: "Ik heb een gezwel aan mijn reet."