Fitness Seller

Grof . Groffer . Grofst !!!

Komt een Marokkaan bij de kassa

-:p

Hoe dood je 200 vliegen in 1 klap.

Verkoop een Ethiopiër een klap in het gezicht met een braadpan.

Er komt een Turk met een kikker op zijn hoofd bij de dokter. Vraagt de
dokter: "Wat mankeert er aan?"
Zegt de kikker: "Ik heb een gezwel aan mijn reet."

Wat is de overeenkomst tussen een marokkaan en een kuikentje?

Ze pikken al voor dat ze kunnen lopen.

Er komt een man aan de hemelpoort en als eerste vraagt hij waar de wc is. Petrus antwoord " loop hier achterlangs en vraag het verder aan een engeltje " de man komt een engel tegen en vraagt " waar kan ik hier poepen " waarop het engeltje antwoord " Mij eerst een lekkere beurt geven dan pas zeg ik het " als de man klaar is vraagt hij "waar is die plee nou! " en plotseling is de engel weg. De man loopt verder en komt weer een engel tegen, vraagt weer hetzelfde en krijgt weer hetzelfde. En ook dit engeltje verdwijnt. Hij kijkt voor zich en ziet een paar heuvels en denkt " hier ga ik tussenin poepen " vervolgens plukt hij wat gras en veegt zijn reet ermee af, krijgt daarna een paar klappen in zijn gezicht en schrikt wakker. Zijn vrouw schreeuwt " WAT FLIK JIJ ME NOU, EERST GEEF JE ME TWEE KEER EEN BEURT DAN GA JE TUSSEN MIJN t**ten ZITTEN SCHIJTEN EN TREK JE MIJN SCHAAMHAAR UIT OM JE REET ERMEE AF TE VEGEN

Wat zijn de vijf dingen die wit zijn aan een n*ger?
zijn handen(palm)
zijn voeten(onderkant)
zijn tanden
zijn ogen
zijn baas

Een turk en een marokkaan zitten in de wagen. Wie rijdt?

De politie!!

Er komt een man aan de hemelpoort en als eerste vraagt hij waar de wc is. Petrus antwoord " loop hier achterlangs en vraag het verder aan een engeltje " de man komt een engel tegen en vraagt " waar kan ik hier poepen " waarop het engeltje antwoord " Mij eerst een lekkere beurt geven dan pas zeg ik het " als de man klaar is vraagt hij "waar is die plee nou! " en plotseling is de engel weg. De man loopt verder en komt weer een engel tegen, vraagt weer hetzelfde en krijgt weer hetzelfde. En ook dit engeltje verdwijnt. Hij kijkt voor zich en ziet een paar heuvels en denkt " hier ga ik tussenin poepen " vervolgens plukt hij wat gras en veegt zijn reet ermee af, krijgt daarna een paar klappen in zijn gezicht en schrikt wakker. Zijn vrouw schreeuwt " WAT FLIK JIJ ME NOU, EERST GEEF JE ME TWEE KEER EEN BEURT DAN GA JE TUSSEN MIJN t**ten ZITTEN SCHIJTEN EN TREK JE MIJN SCHAAMHAAR UIT OM JE REET ERMEE AF TE VEGEN

:roflol: ik kom niet meer bij

Q: What's black and has 23 ?

A: The garbage bag outside of a cancer clinic.

Q: How do you starve a Mexican?

A: hide his foodstamps under his workboots

Q: What is the difference between Michael Jackson and a grocery bag?

A: One is made of plastic and is dangerous for children to play with.The other is used to carry groceries.

Q: What's black and blue and hates coïtus?

A: A rape victim.

Q : What do you do after raping a deaf, dumb and blind girl?

A : Break her fingers so she can't tell anyone.

Wanneer mag een turk met een mes rondlopen??
Wanneer die hem in zijn rug heeft.

Wat is een Turkse vrouw op een fiets??: een snorfiets.

Wat is de overeenkomst tussen een parkiet en een homo??: Ze hebben allebei een bek vol zaad en een stok vol stront.

Wanneer mag je een fiets voor de tram gooien?
Als er een Turk op zit.

Een Turk ging naar t arbeidsbureau. Hij had geen diploma's, geen werkervaring, helemaal niks. Hij zegt wel:"Ik wil; hogerop, ik wil keihard werken, elke dag werken, bla bla. Komt na een paar minuten de man van t arbeidsbureau: "Ja, ik heb de perfecte baan voor je, je krijgt een ton salaris, een auto van de zaak, genoeg vakantiedagen."
Zegt de Turk:"Je maakt toch geen geintje?"
De man:"Jij begon"

Ali is dood, de vrouw van Ali gaat naar de krant om een advertentie te laten zetten. Aangekomen bij het kantoor van de krant, zegt ze dat ze een overlijdensadvertentie wil plaatsen, ze krijgt een a4'tje waarop ze de tekst kan zetten. Ze schrijft op: "Ali is dood"
De vrouw achter de balie leest het en zegt, "maar mevrouw u heeft nog ruimte over voor meer tekst" De vrouw van Ali pakt het papier en schrijft er nog een zin bij. De volgende dag verschijnt de advertentie in de krant:

Ali is dood
TE KOOP: Ford Transit bouwjaar 1982 izgs.

waar is belgie bekend voor?

kinderverkrachting en chocola en ze vonden de chocola enkel uit om aan de kindjes te geraken :p

Your Face

Your eyes are like crystals,
Your teeth are like glass,
But your face is as ugly,
As the crack of my ass.

• Topic Starter Topic Starter
haha goeie moppen manne !

• Topic Starter Topic Starter
omg !! wat een filmpke !! :roflol:

Komt een blinde een viswinkel binnen: "Goedemorgen dames!".

Een stoere goed uitziende Marokkaan, atletisch, gespierd, bijna 2 meter groot, om en bij de 120 Kg, zit in zijn stamcafé al een tijdje aan de bar wanneer er plots een homofiel binnenkomt.

De homo - vol bewondering voor de lichaamsbouw en de zongebruinde teint van de Marokkaan zet zich neer op het stoeltje naast hem en bestelt een Bailey's.

Na enige tijd raapt hij al zijn moed bijeen, schraapt zijn keel en fluistert. In het oor van de Marokkaan : moet ik u eens een blowjob geven ?

De Marokkaan aarzelt geen seconde en geeft de homo een vuistslag pal in zijn aangezicht, waardoor deze van zijn barkruk valt en plat op zijn rug terechtkomt.

De Marokkaan staat recht en schopt de homo penalty-gewijs het café uit. Buiten verkoopt hij hem nog het pak rammel van zijn leven zodat de homo volledig uitgeteld naast de afvalcontainer achterblijft.

De Marokkaan, enigszins gekalmeerd nu, gaat terug het café binnen en neemt weer plaats aan de toog. De cafébaas zegt : amaai Ali, zo kwaad heb ik u nog nooit gezien.

Wat heeft die homo u gezegd om u zo van de wijs te krijgen ? De Marokkaan antwoordt : ik heb het niet volledig begrepen, maar het was iets in verband met een job.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven