MuscleMeat

groter worden

mellowmuppet

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
65kg
hey allemaal ik ben net een paar maanden bezig met fitnissen en ik wil nu wat groter worden in het algemeen.
ik ben van nature gewoon heel klein gebouwd zoals iedereen van mijn volk ( ben Armeens) en wil wat groter ogen, weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goed eten, keihard trainen en genoeg rust nemen, dan kom je een heel eind. Of had je iets anders verwacht?

je bent zeker links?
btw sticky's lezen!

Ohnee rechts, zie dat je het in de spiegel fotografeert.

• Topic Starter Topic Starter
hmm ik bedoelde meer welke spiergroepen ik moet trainen ofzo om groter te ogen.

Alle spiergroepen ..

• Topic Starter Topic Starter

men broer heeft dezelfde bouw als ik en fitnissed intensiever en langer als ik, hij heeft alle spiergroepen gewoon opgepompt en ziet er nu uit als een kleine ballon, dus ik hoopte dat er mischien spiergroepen zijn die ik meer of juist minder zou moeten trainen zodat ik in verhouding wat breder lijk

Gewoon alles netjes traine man ..

Eten in combinatie met compounds zou voor je moeten werken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] ?

:roflol:
ik geloof er niks van, volgens mij doet ie dan iets niet goed..
anyways: compounds will do the trick.. en goed eten blaaaaaablaaaa lezen man!

Off-Topic: Altijd lachen hier met die opmerkingen die er niks mee te maken hebben en die pics enzo :P
Moet ik nog (steeds) aan wennen ;)

Goede pose aannemen, zo zie je er natuurlijk een stuk kleiner uit. Schouders niet naar elkaar toe trekken maar van elkaar af duwen, zo komen je lats beter uit en dat wil natuurlijk iedereen

Ik meende het serieus, pics van ze broer.. Ben benieuwd of ie wel echt zo opgeblazen is..
Misschien synthol?

synthol jah

raar , alle armenen die ik ken zijn buff

veel trainen natuurlijk, en wel alle spiergroepen want anders raakt het een beetje uit evenwicht :)
en vergeet daarbij niet genoeg te eten, maar daarover kan je hier geloof ik al een hoop vinden

Armenen klein gebouwd?! De Armenen die ik ken wil je snachts niet alleen tegenkomen

Terug
Naar boven