MuscleMeat

gs boldenone.

the ossie

Cool Novice
Waardering
0
hallo mensen heb een kuur besteld boldenone ethanaat maar krijg de boldenone van gs de eq ken deze niet maar m,n vraag is is dit goed spul??
gs ken ik wel maar heb er geen ervaring mee ik hoor het wel thanks .
groeten the ossie.

je bedoel die bold die hier op de foto's staan
die wil ik ook gaan pakken maar geen ervaring mee
dus sluit me aan bij je vraag!!
veel suc6 ossie hoor het wel

Over 8 dagen kan ik je erover vertellen. :)

Maar GS heeft in principe gewoon altijd top kwaliteit AAS.

GS boldone is een topper :D

Is dat zo?

Van Nolva heb ik idd twijfelachtige verhalen gehoord, maar van Winny tabs ook?

De winny tabs zijn echt wel goed.Heb je zeker nepperts gehad.Ken er zat die het gebruikt hebben en zijn allemaal tevreden.

Gs

Ik ben momenteel met een kuur bezig met enanthaat en boldenone van GS. Ik ben op zich zeer tevreden hierover. Ik heb nl. altijd honger dus zal die boldenone wel goed zijn werk doen. Ik ben nu 8 weken bezig en heb toch wel 8 kilo droge massa bijgekregen. Nog twee weken te gaan en over op mijn nakuur. Ik heb nolvadex van GS. Wat is hier mis mee ???

Jizzmaster zei:
Ik heb nolvadex van GS. Wat is hier mis mee ???

velen ervaren dat de werking slechter is ten opzichte van de nolvadex van andere pharmaceuten, dus wellicht ondergedoseerd. ben wel eens benieuwd naar de labtesten van deze nolva.

Jizzmaster zei:
Ik ben momenteel met een kuur bezig met enanthaat en boldenone van GS. Ik ben op zich zeer tevreden hierover. Ik heb nl. altijd honger dus zal die boldenone wel goed zijn werk doen. Ik ben nu 8 weken bezig en heb toch wel 8 kilo droge massa bijgekregen. Nog twee weken te gaan en over op mijn nakuur. Ik heb nolvadex van GS. Wat is hier mis mee ???

Hoe ziet jouw kuur schema er uit als ik vraage mag?
omdat ik hier ook mee ga beginnen eind januari
zoals hier onder.
1t/m 10 250mg test enanthaat
1t/m 10 400mg boldenone
wk 14 beginnen met nakuur, denk nolvadex en clomid.

Laatst bewerkt:
Voor Balle

Mijn kuur ziet(zag) er als volgt uit:

Wk 1 t/m 10 test enanthaat op 500 mg
wk 1 t/m 10 Boldenone op 400 mg
wk 1 t/m 10 Proviron op 25 mg per dag
Wk 5 t/m 10 HCG op 500 IU per week
Vanaf week 10 t/m 13 Nolvadex
Vanaf week 13 t/m 16 Clomid

Ik zet altijd de test hoger in dan de boldenone. Ik denk dat veel mensen dat hier doen. (Of heb ik dat verkeerd?)

Proviron gebruik omdat ik ergens gelezen heb dat het een meerwaarde heeft als je test enanthaat gebruikt. Het zorgt ervoor dat er meer werkzame stof in je lichaam terecht komt :D

Ikzelf ben niet zo te spreken over GS boldenone. Heb verder wel goeie ervaringen met de test enanth, dianabol, winstrol tabs en clen.

Ik zat op 400 mg boldenone/week.....geen **** van gemerkt. Geen extra hongergevoel.

• Topic Starter Topic Starter
Mmm ,ik zie dat de meningen toch verdeeld zijn, tja ga het toch proberen en zie wat het te halen resultaat is .
Ik hou jullie zeker op de hoogte gr. the Ossie.

Zie mijn log etc......;)

Leviathan zei:
Ikzelf ben niet zo te spreken over GS boldenone. Heb verder wel goeie ervaringen met de test enanth, dianabol, winstrol tabs en clen.

Ik zat op 400 mg boldenone/week.....geen **** van gemerkt. Geen extra hongergevoel.
Je hebt twee soorten van gs welke heb je gehad die met die stieren kop erop of die met naturele etiket.?
gr.the ossie.

the ossie zei:
Je hebt twee soorten van gs welke heb je gehad die met die stieren kop erop of die met naturele etiket.?
gr.the ossie.

Bold van GS = Bold van GS.

Ze hebben nu alleen een nieuw etiketje. :)

MrJ zei:
Bold van GS = Bold van GS.

Ze hebben nu alleen een nieuw etiketje. :)
Aha, oke dan weet ik genoeg toch raar dat de een wel erg goed gaat en de ander helemaal niet mmm, maar toch ik weet genoeg thanks jongens ik hou jullie op de hoogte,waneer ik begin met m,n kuur eind januari .
gr ,the ossie

the ossie zei:
Aha, oke dan weet ik genoeg toch raar dat de een wel erg goed gaat en de ander helemaal niet mmm, maar toch ik weet genoeg thanks jongens ik hou jullie op de hoogte,waneer ik begin met m,n kuur eind januari .
gr ,the ossie

Tjah da's nou het geval met ALLE AAS, de één gaat er prima op, de ander niet. :cool:

Terug
Naar boven